Modelul Gigi Hadid, noul brand ambasador al colecției pentru femei Tommy Hilfiger Modelul Gigi Hadid, noul brand ambasador al colecției pentru femei Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger anunță că super modelul recunoscut internațional, Gigi Hadid va fi noul brand ambasador al colecției pentru femei Tommy Hilfiger, începând  din toamna... Modelul Gigi Hadid, noul brand ambasador al colecției pentru femei Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger anunță că super modelul recunoscut internațional, Gigi Hadid va fi noul brand ambasador al colecției pentru femei Tommy Hilfiger, începând  din toamna 2016, contribuind astfel la noua viziune și extindere strategică a business-ul liniei globale pentru femei.

Ca parte a misiunii de brand ambasador, Hadid a colaborat cu Tommy Hilfiger pentru lansarea primei ei colecții capsulă, ce a fost creată alături de iconicul designer american. Colecţia se va lansa în toamna 2016 şi va cuprinde o linie sport pentru femei, încălțăminte și accesorii, inclusiv ceasuri și ochelari de soare, precum și un nou parfum, care celebrează viziunea unică a lui Hadid asupra stilului modern, îmbinat cu semnătura tradițională “classic American cool” a lui Hilfiger.

“O cunosc pe Gigi şi familia ei de ani de zile, a fost fascinant să o urmăresc cum ajunge unul dintre top modele lumii şi un “fashion influencer” foarte urmărit” a declarat Tommy Hilfiger. “Gigi a defilat în cadrul prezentărilor noastre de modă iar acum suntem încântați să continuăm colaborarea cu ea ca fiind noua imagine a colecției de îmbrăcăminte și parfumuri pentru femei Tommy Hilfiger. Ea este cu adevărat definiția de azi a ‘Tommy Girl’ – personalitatea ei magnetică este deschisă și mereu optimistă, iar stilul ei este încrezător, relaxat si cool.”

Funcția de brand ambasador a lui Hadid reflectă implicarea strategică a companiei în dezvoltarea globală a business-ului pentru femei; deși este deja un contribuitor important în veniturile globale, există un potențial enorm pentru creștere suplimentară în toate categoriile destinate femeilor. Strategia de expansiune cuprinde domeniul de design, design-ul de magazin, aprovizionare, prezentare și comunicare pentru a introduce  o nouă viziune proaspătă pentru colecția pentru femei Tommy Hilfiger, consolidând prerogativele brand-ului ca fiind cel mai accesibil brand de designer din lume ce oferă piese stilate și clasice cu o abordare jucăușă dar fashion.

Numită un “social super model”, Hadid e recunoscută ca fiind cea care a schimbat lumea modelling-ului în secolul 21, și a reinventat rolul super modelului  în cultura milenară. Prin reach-ul incredibil pe care-l are pe canalele sale de social media, ea este în permanentă legătură cu fanii din toată lumea – peste 9.8 milioane doar pe Instagram – oferindu-le acestora o perspectivă unică din culisele  vieții ei ca trend setter şi style icon. Ea a apărut pe copertele Vogue, W, Harper’s Bazaar, Elle, TeenVogue, Numéro, Schön!, CR Fashion Book, printre altele, şi în videoclipuri muzicale sau programe TV din toată lumea.

“Nu mi-am imaginat niciodată că voi fi rugată să desenez o colecție capsulă, deci încă simt că este un vis faptul ca Tommy m-a abordat pentru această colaborare,” a spus Gigi Hadid. “Compania lui este una pe care o iubesc cu adevărat și i-am fost fan de când mă știu,  iar Tommy este cea mai maleabilă, mai amuzantă persoană cu care să lucrezi. Întotdeauna am admirat brand-ul său, campaniile şi stilul de design. Cred că prin această colecție onorăm stilul iconic Tommy, aducând câte un pic din toate: sunt stiluri care se încadrează ca fiind hippie-chic, stiluri sportive de stradă şi stiluri cu linii băiețești păstrând totuși feminitatea; toată lumea se va îndrăgosti de câte o parte a colecției.”

Colecția şi campaniile pentru parfumuri se vor realiza la începutul anului 2016 în New York City şi se vor promova global în toamna 2016 prin apariții dedicate în presă, online şi afișaje stradale peste tot în lume. Campania lui Hadid se va desfășura alături de campania publicitară sezonieră a brand-ului dedicată colecției de îmbrăcăminte şi lenjerie pentru bărbați, al cărei Brand Ambasador este Rafael Nadal. Pentru a întreține parteneriatul global, Hadid va participa la evenimente de lansări exclusiviste în piețele cheie din jurul lumii, şi va apărea în fashion show-ul Hilfiger Collection din timpul Săptămânii de Modă de la New York.

Tommy Hilfiger are o lungă istorie de colaborare cu persoane iconice inspiraționale ale culturii pop, și Hadid se alătură unei liste în creștere de femei influente ce s-au parteneriat cu brand-ul. Din colaborările trecute fac parte Beyoncé, Kate Hudson, Charlotte Gainsbourg, Naomi Campbell, Naomi Watts și Alexa Chung, iar în sezoanele recente, Suki, Immy Waterhouse şi Behati Prinsloo şi-a lăsat amprenta în ceea ce înseamnă să fii o “Tommy Girl” în ziua de azi. Brand-ul a adunat o listă impresionantă de top modele ce au defilat în timpul fashion show-urilor, incluzând-o pe Kendall Jenner, Hailey Baldwin, Lizzy Jagger, Georgia May Jagger, Bella Hadid, Binx Walton şi Stella Maxwell, printre altele.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *