În decembrie, 40% veniturile părinților se duc spre cadourile copiilor. Care sunt criteriile pentru alegerea acestora În decembrie, 40% veniturile părinților se duc spre cadourile copiilor. Care sunt criteriile pentru alegerea acestora
În perioada premergătoare Sărbătorilor de Iarnă părinții sunt dispuși să cheltuiască până la 40% din venituri pentru cadourile celor mici, bugetele pentru jucării, jocuri... În decembrie, 40% veniturile părinților se duc spre cadourile copiilor. Care sunt criteriile pentru alegerea acestora

În perioada premergătoare Sărbătorilor de Iarnă părinții sunt dispuși să cheltuiască până la 40% din venituri pentru cadourile celor mici, bugetele pentru jucării, jocuri interactive, haine, cărți, dulciuri și accesorii crescând considerabil în această perioadă, potrivit Bebikut.ro, magazin online de pe piața locală, specializat în comercializarea de articole premium pentru copiii de până în 6 ani.

De asemenea, potrivit Mariei Martac, reprezentantă a magazinului Bebikut.ro, în ultimii ani, tot mai mulți români au început să acorde o încredere mai mare mediului online în achiziționarea de astfel de produse, oferta mai variată a magazinelor, clasificarea mai organizată a articolelor, livrarea la domiciliu și, nu în ultimul rând,  lipsa de timp cu care se confruntă majoritatea părinților, fiind unele dintre cele mai importante aspecte care determină din ce în ce mai mulți oameni să prefere achiziția din mediul online.

“Din experiența anilor trecuți, clienții noștri sunt destul de entuziaști în perioada sărbătorilor de iarnă, iar acest lucru este vizibil atât în ceea ce privește volumul de vânzări, cât și în comportamentul de consum. Astfel, în fiecare an, în preajma sărbătorilor, vânzările de pe segmentul de cadouri au crescut cu 25-30%, anul acesta așteptându-ne cel puțin la cel puțin aceeași ascensiune din anii precedenți”, a declarat Maria Martac, director general al Bebikut.ro.

Cele mai întâlnite criterii de care țin cont părinții în alegerea cadourilor pentru copii

În ceea ce privește cele mai importante criterii de care țin cont părinții atunci când aleg cadourile pentru cei mici, potrivit retailerului, în afară de buget, mamele au tendința de a pune un accent deosebit pe calitatea articolelor achiziționate și pe ultimele tendințe în materie de modă, design și funcționalitate atunci când iau decizia finală de cumpărare.

De asemenea, în decizia de achiziție se ține foarte mult cont și de vârsta, activitățile și preferințele celor mici. Astfel, dacă pentru copii de până în 3 ani cele mai căutate cadouri constă în haine, centre de activități, jucării de mici dimensiuni, lămpi de veghe, carusele pentru pătuț și baby monitoare, după vârsta de 3 ani, clienții deja fac și diferențierea de gen.  Așadar, în timp ce pentru fetițele de peste 3 ani rolele, puzzle-urile, păpușile, plușurile și jocurile interactive pot fi considerate unele dintre cele mai inspirate cadouri, băieții de aceeași vârstă sunt mai aventurieri, preferând bicicletele, trotinetele, săniuțele, cuburile de construit și jucăriile din serialele lor preferate de animație.

“Pentru a veni în întâmpinarea tuturor clienților noștri și pentru a ajuta pe oricine să găsească un cadou frumos care să se plieze atât pe bugetul,  preferințele și ideile părinților, cât și pe dorințele celor mici, de Sărbători am încercat să centralizăm în magazinul nostru cele mai bune și mai ispirate idei de cadouri, într-o secțiune specială din site, adunând ofertele a peste 200  furnizori recunoscuți de pe acest segment”, a încheiat Maria Martac.

Bebikut.ro este un magazin online specializat, care comercializează o gamă variată de articole premium destinate copiilor cu vârste cuprinse între 0 și 6 ani.

Lansat în 2011, magazinul pune la dispoziția clienților o gamă de peste 4.500 de produse, printre acestea numărându-se atât alimente speciale pentru bebeluși și copii, articole de îmbrăcăminte și igienă, accesorii pentru îngrijirea copiilor, jucării, piese de mobilier și decorațiuni pentru camera celor mici, cât și produse speciale pentru mame, dedicate perioadei maternității (haine, creme, centuri, produse de alimentație și igienă).

Printre cele mai cunoscute mărci comercializate în cadrul magazinului se numără și Nutricia, Hipp, Nestle, Tutti Bambini – Milan Reclaimed Oak, Earth Friendly , Bright Starts,  Bebe Confort, Fischer Price, Inglesina sau Peg Perego.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *