Cosmeticele create de celebra Bobbi Brown, în România în primul magazin local al brandului Cosmeticele create de celebra Bobbi Brown, în România în primul magazin local al brandului
Bobbi Brown Cosmetics, linia exclusivă de frumusețe dezvoltată de celebra makeup artist Bobbi Brown, a deschis primul punct de vânzare în Bucuresti, Băneasa Shopping... Cosmeticele create de celebra Bobbi Brown, în România în primul magazin local al brandului

Bobbi Brown Cosmetics, linia exclusivă de frumusețe dezvoltată de celebra makeup artist Bobbi Brown, a deschis primul punct de vânzare în Bucuresti, Băneasa Shopping City. Magazinul reprezintă o expresie a filozofiei lui Bobbi și abordării sale unice asupra esteticii, dar și ocazia perfectă pentru consumatori să descopere produsele esențiale și serviciile profesioniste marca Bobbi Brown.

Bobbi Brown a revoluționat industria frumuseții în anul 1991, odată cu lansarea a 10 nuanțe de rujuri maro și cu introducerea unei filozofii simple ce susține faptul că machiajul și cunoștințele potrivite le pot face pe femei să arate ca ele însele, doar mai frumoase și mai încrezătoare. Abordarea sa unică asupra cosmeticelor a venit ca un cadou îndelung așteptat de femeile care își doreau un machiaj natural, care pune în valoare și este ușor de purtat. Douăzeci și doi de ani mai târziu, femeile din întreaga lume relaționează cu viziunea holistică și emancipată a lui Bobbi asupra frumuseții.

Produsele

CRSP2926Bobbi Brown Cosmetics oferă o gamă largă de produse de machiaj, pensule, accesorii, parfumuri și produse de îngrijire. Anticearcănele, fondurile de ten și pudrele esențiale ale  lui Bobbi vin în nuanțe gălbui, care corectează tonurile naturale ale pielii și arată natural pe toate tipurile de ten. Produsele de machiaj pentru ochi, pomeți și buze sunt atemporale și create pentru a fi atât de subtile sau de dramatice cât își dorește o femeie. Pensulele și uneltele de machiaj sunt de nivel profesionist. Fiecare pensulă este realizată manual și concepută cu o densitate și o formă a perilor specifică pentru a cuprinde și a reține culoarea pentru o aplicare precisă. Combinând uleiuri naturale esențiale cu tehnologii ale ingredientelor moderne, colecția de produse de îngrijire a lui Bobbi ajută la pregătirea pielii pentru un machiaj perfect finisat.

Serviciile

Pregătirea este o componentă-cheie a filozofiei lui Bobbi. Makeup artiștii săi profesioniști sunt pregătiți de un grup de artiști de elită, aleși personal de către Bobbi pentru a învăța femeile să fie proprii lor experți în frumusețe. Înaintea aplicării machiajului, fiecare artist ia în considerare stilul personal, stilul de viață și preferințele fiecărei femei. Lecțiile de Machiaj esențiale ale lui Bobbi, variaza de la rutine zilnice de câte 5 minute, până la rutine de 45 de minute la ocaziile speciale, sunt concepute pentru a fi adaptate la nevoile individuale ale femeii. Fiecare Lecție de Machiaj se încheie prin crearea unui facechart personalizat pentru a ajuta femeia să recreeze machiajul acasă.

Design

Estetica modernă și curată a lui Bobbi este reflectată prin detaliile arhitecturale, cum sunt mobilierul din oțel industrial și marmura Carrara, în timp ce abundența luminii naturale face ca întreg spațiul să se simă precum un apartament chic din Soho. În inima și în centrul spațiului se află o masă comună pentru produsele de machiaj care crează un mediu cald și primitor pentru ca orice consumatoare și prietenele sale să poată încerca produse după bunul plac sau, dacă își doresc, să primească ajutorul unui makeup artist.

Bobbi Brown: Makeup Artist și fondatoare Bobbi Brown Cosmetics

Bobbi a intrat pentru prima dată în industria frumuseții în anul 1991, odată cu lansarea Bobbi Brown Essentials, schimbând abordarea asupra machiajului prin introducerea a 10 nuanțe de rujuri maro, create pentru a umple un gol pe piața machiajului simplu, care pune în valoare și este ușor de purtat. Filozofia lui Bobbi era simplă: “Femeile vor să arate și să se simtă ele însele, doar mai frumoase și mai încrezătoare.” Abordarea sa unică asupra cosmeticelor a venit ca un cadou îndelung așteptat de femeile care își doreau să poarte un machiaj natural, motiv pentru care ea a atras atenția imperiului din industria cosmeticelor Estée Lauder Companies, care a cumpărat Bobbi Brown Cosmetics în anul 1995.

CTPR8045Astăzi, Bobbi Brown Cosmetics este un nume global pentru machiaj, parfumuri și produse de îngrijire a pielii, prezent în peste 65 de țări și 50 de magazine independente. Bobbi Brown Cosmetics este un brand râvnit de makeup artiști renumiți în întreaga lume, celebrități și stiliști care apreciază abordarea unică a lui Bobbi asupra frumuseții, dar și abilitatea sa de a traduce ultimele tendințe în machiaje ușor de purtat în viața de zi cu zi.

Pe lângă faptul că se află la conducerea propriei sale companii, Bobbi își împărtășește în mod regulat expertiza în emisiuni TV, în reviste, în ziare și în mediul online. Ea este Redactor Șef al Yahoo! Beauty, Redactor Beauty & Lifestyle pentru Elvis Duran and The Morning Show, o emisiune radio matinală cunoscută la nivel național, fost Redactor Colaborator Beauty & Lifestyle pentru revista Health și apare în mod regulat în emisiunea Good Morning America. Un expert în lifestyle foarte căutat, Bobbi rezonează cu diverse tipuri de public și a apărut în emisiuni bine cotate, printre care The Today Show, Oprah și The View. De asemenea, Bobbi a scris opt cărți de instrucțiuni în ceea ce privește frumusețea și stilul de viață, devenind unul dintre cei mai bine vânduți autori, potrivit revistei New York Times. Ea continuă să scrie și este o prezență permanentă în culisele New York Fashion Week, lucrând deja cu unii dintre cei mai influenți creatori de modă din industrie. În 2013, Bobbi a lansat o colecție de machiaj pentru ochi împreună cu Safilo, adaptându-și expertiza în frumusețe la ochelari vedere, ochelari pentru citit și ochelari de soare, învățând femeile cum să aleagă ramele care le vor pune în valoare frumusețea naturală, devenind complementare nuanței pielii și stilului personal al fiecăreia.

În continuarea mesajului său bazat pe încrederea în sine, Bobbi a lansat în 2010 Campania Pretty Powerful, inspirată de ideea că “toate femeile sunt frumoase fără machiaj – dar machiajul potrivit poate fi de impact (pretty powerful).” Lăudată de femeile de peste tot, campania a fost prima din industria frumuseții care a folosit fotografii înainte și după machiaj a unor femei “reale”. În primăvara 2013, a amplificat acest mesaj prin lansarea The Pretty Powerful Campaign for Women & Girls, prima inițiativă caritabilă globală a brand-ului, menită să ofere femeilor și fetelor educația, resursele, abilitățile necesare și experiența în muncă ce le vor ajută “să fie ele însele.”

Impactul creat de Bobbi merge mai departe de industria frumuseții și a modei. În 2008, ea a primit un Titlu Onorific de Doctor din partea Universității de Stat Montclair. În 2010, Bobbi a fost numită de către Președintele Obama membră în Comitetul Consultativ pentru Politici Comerciale și Negociere.

Odată cu creșterea brand-ului pe plan global, mesajul lui Bobbi rămâne astăzi același ca în 1991, când s-a lansat: “Secretul frumuseții este simplu – fii tu însăți.”

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *