Going places together, noua campanie de branding a Qatar Airways Going places together, noua campanie de branding a Qatar Airways
Operatorul de transport aerian Qatar Airways, unul dintre cei mai mari jucători de pe segmentul de profil la nivel mondial și linia aeriană a... Going places together, noua campanie de branding a Qatar Airways

Operatorul de transport aerian Qatar Airways, unul dintre cei mai mari jucători de pe segmentul de profil la nivel mondial și linia aeriană a anului 2015 (potrivit companiei de consultanță Skytrax), a lansat recent noua sa campanie globală de branding şi noul slogan – Going Places Together.

Campania Going Places Together se bazează pe tema realizării de obiective măreţe împreună, fie în scop de afaceri, fie pentru familie sau aventură, şi încurajează pasagerii să pornească în călătorii care îi vor ajuta să-şi îndeplinească visurile şi ambiţiile.

„Lansarea acestui brand astăzi marchează o nouă eră în traseul liniei noastre aeriene,” a declarat Preşedintele Grupului Qatar Airways, Akbar Al Baker.

„Deşi este adevărat că transportăm un număr mai mare de pasageri cu mai multe aeronave către mai multe destinaţii, pe măsură ce ne dezvoltăm, recunoaştem în acelaşi timp faptul că, în sine, călătoria s-a schimbat; a devenit un proces de îmbogăţire, de auto-descoperire, de momente ce ne pot schimba viaţa şi de îndeplinire a ambiţiilor. Sperăm că noua noastră campanie va inspira mai mulţi oameni să se îmbarce în propria lor călătorie, să exploreze noi destinaţii şi oportunităţi, împreună cu prietenii, familia sau colegii.”

qatarÎn centrul  campaniei se află conceptul potrivit căruia linia aeriană leagă oamenii atât la nivel fizic, cât şi emoţionat, cu oricare dintre cele 153 destinaţii de pe reţeaua sa globală la bordul uneia dintre cele 173 de aeronave de ultimă generaţie. Tema conectivităţii se extinde şi include întâmpinarea călduroasă de care se bucură fiecare pasager la îmbarcarea pe un zbor Qatar Airways, din partea echipajului de cabină, selectat cu maximă exigenţă, pentru aptitudinile înnăscute de comunicare interpersonală cu fiecare pasager pe care îl întâlnesc.

Noua campanie a debutat pe 10 decembrie în Doha prin anunţuri publicitare apărute în ziarele din ţara de origine a liniei aeriene, o avanpremieră pe canalele media de socializare arabice şi noi afişe publicitare exterioare de branding pe clădirea sediului central al liniei aeriene.

Qatar Airways, transportatorul național al Statului Qatar, este una dintre liniile aeriene cu cea mai rapidă creștere care operează una dintre cele mai tinere flote din lume. Fiind în al 18-lea an de funcționare, Qatar Airways dispune de o flotă formată din 173 de aeronave care zboară către 153 de destinații cheie de afaceri și recreative, situate pe șase continente. În cadrul Premiilor Skytrax 2015, Qatar Airways a primit premiile pentru „Compania aeriană a anului” – distincție câștigată pentru al treilea an- , „Cele mai bune scaune la clasa business” și „Cea mai bună companie aeriană din Orientul Mijlociu”.qatar1

Anul acesta, Qatar Airways a lansat Oryx One, o interfață îmbunătățită pentru sistemul de divertisment în timpul zborului, crescând numărul filmelor și emisiunilor tv ce pot fi vizionate la bord de la 950 la 2.000.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *