GEZE România, creșteri de peste 20% în prima jumătate a anului fiscal 2015-2016 GEZE România, creșteri de peste 20% în prima jumătate a anului fiscal 2015-2016
GEZE România, liderul în sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, estimează la jumătatea anului fiscal 2015-2016 creșterea... GEZE România, creșteri de peste 20% în prima jumătate a anului fiscal 2015-2016

GEZE România, liderul în sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, estimează la jumătatea anului fiscal 2015-2016 creșterea cifrei de afaceri cu peste 20% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Compania se bazează pe menținerea ritmului actual de creştere pentru ȋntregul excercițiu financiar şi pe o majorare de două cifre a vânzărilor, tendința pozitivă fiind susținută de evoluția pieței ȋn perioada post-criză și de lansarea unor noi produse, orientate spre cele mai moderne tehnologii.

“Am reușit să menținem trendul ascendent al cifrei de afaceri prin furnizarea unor soluții complete care integrează toate gamele de produse. GEZE nu vinde un produs, ci oferă pachete complexe și își asumă responsabilitatea pentru implementarea lor. Evoluția financiară se datorează atât echipei de consultanți de proiect, care acoperă toate etapele unui proiect, cât și a soluțiilor customizate în funcție de tendințe și de cererea clienților”, a declarat Vlad Stanislav, Managing Director GEZE România.

În România, GEZE este cunoscut pentru sistemul de uși automate – batante, glisante, rotative, acestea reprezentând 50% din cifra de afaceri. O altă pondere importantă, 20% din cifra de afaceri, este ocupată de tehnologia pentru uși, care cuprinde mai multe tipuri de amortizoare. Pe lângă aceste categorii, GEZE pune accent pe furnizarea sistemelor de desfumare și a partițiilor de sticlă pentru compartimentare, aceste soluții fiind solicitate tot mai des în ultima perioadă.

Segmentul de servicii “after sales” ocupă un rol important ȋn dezvoltarea companiei, programul GEZE Service multi brand cunoscând o creștere importantă la nivel national. Astfel, în ultimul an, divizia de service și mentenanță a companiei și-a îmbunătățit  rezultatele cu peste 18%.

Compania vizează proiecte din diverse domenii existente pe piața din România, 39% din vânzările GEZE fiind susținute de segmentele de retail, în timp ce spațiile de birouri ocupă 28% din cifra de afaceri a anului curent. Acestea sunt urmate de segmentele industrial, hotelier și medical, însă un loc important îl ocupă și proiectele de refurbishment.

“În ultimii doi ani, dezvoltatorii au început să investească și să respecte tot mai mult standardele de siguranță, certificările “green” și tendințele în design. De accea, GEZE pune accent pe divizia safety, încurajează “conceptul verde” și implementează această gamă de produse premium în cazul proiectelor noi”, spune Vlad Stanislav.

GEZE oferă o gamă variată de soluții, personalizate în funcție de caracteristicile fiecărui proiect. Astfel, compania a furnizat pachete speciale de uși pentru evacuarea unui număr mare de persoane, folosite în spitale sau hoteluri; uşi cu un grad ridicat de izolare termică pentru spitale; sisteme de evacuare a gazelor şi fumului, dar şi produse de interior pentru proiectele rezidențiale etc.

Anul acesta, GEZE şi-a dezvoltat portofoliul printr-o gamă largă de proiecte de referință din diverse domenii. Astfel, în segmentul retail a contribuit la finalizarea Mega Mall, Coresi Brașov și a rețelelor de supermarket-uri Lidl, Penny Market și Dedeman; în segmentul office a furnizat produse pentru Bucharest One, sediul EON, UBC Cluj; în segmentul industrial, medical și industria hotelieră către Techno Stamp Bacău, clinici medicale private din Oradea și Craiova, Hotel Caro București, Aeroportul din Iași. Printre proiectele aflate în desfășurare se regăsesc: Park Lake Mall, Pipera Plaza, Clădirea Hermes 2, Aeroportul din Arad, Fabrica Pirelli și altele.

În anul 2016, compania mizează pe dezvoltarea proiectelor din segmentul de clădiri de birouri premium, a rețelelor de hypermarketuri, ansamblurilor comerciale și centrelor medicale private, dar și pe lucrările de renovare și modernizare a construcțiilor existente. Planurile de viitor includ prezentarea unui nou produs la târgul FENSTERBAU FRONTALE din Nurnberg, dezvoltarea unor soluții inovatoare individuale în centrul tehnologic propriu și lansarea unui portal prin care clienții pot urmări în real-time ușile instalate în proiectele lor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *