Black Friday 2015: evenimentul pentru care retailerii s-au pregătit până la șase luni Black Friday 2015: evenimentul pentru care retailerii s-au pregătit până la șase luni
Black Friday, festivalul reducerilor de care românii se bucură în luna noiembrie, presupune o pregătire a stocurilor ce se poate întinde și pe mai... Black Friday 2015: evenimentul pentru care retailerii s-au pregătit până la șase luni

Black Friday, festivalul reducerilor de care românii se bucură în luna noiembrie, presupune o pregătire a stocurilor ce se poate întinde și pe mai bine de șase luni pentru retailerii din România, arată o analiză efectuată de casa de expediții IB Cargo.

Cu peste 28.400 de transporturi efectuate pentru clienții săi în primele 10 luni ale anului, compania a identificat cinci țări din Asia ca fiind principalele surse de import pentru promoțiile de Black Friday: China, Coreea de Sud, Taiwan, Vietnam și Singapore.

Eficientizarea costurilor de transport pentru volume foarte mari a determinat clienții companiei să apeleze la transportul maritim din țările respective, care presupune un tranzit al bunurilor de aproximativ 30 de zile. Astfel, pentru a-și asigura stocurile pentru Black Friday 2015, multe companii au plasat comenzile pentru produsele scoase la ofertă încă din perioada primăvară-vară.

Transportul aerian a fost utilizat în special pentru produse electronice de mici dimensiuni și importuri urgente, în timp ce importurile din celelalte țări ale Europei au fost făcute cu precădere prin transport rutier.

“Black Friday este un fenomen în continuă creștere în România, iar retailerii locali au tot mai multă experiență la pregătirea acestui moment, care trebuie să fie una riguroasă, având în vedere că vorbim despre stocuri foarte mari. Avem clienți cu care planificăm Black Friday încă din prima parte a anului, pentru a ne asigura de cele mai avantajoase condiții de import sau export”, a declarat Cătălin Putineanu, Managing Partner IB Cargo.

Electronicele, electrocasnicele, hainele și accesoriile și cosmeticele s-au numărat din nou printre produsele importate în volume importante pentru Black Friday, arată studiul efectuat de IB Cargo.

Un alt trend observat este gruparea stocurilor pentru ofertele de Black Friday cu cele pentru ofertele de Crăciun, pentru un cost de transport cât mai bun.

IB Cargo este o casă de expediții independentă ce operează la nivel mondial din anul 2008. Compania are sedii în București și Constanța și oferă servicii de transport pe orice rută comercială din lume prin orice mijloc de transport: aerian, maritim sau rutier.

Cu o echipă de 50 de profesioniști în expediții, compania a avut în 2014 o cifră de afaceri de peste 17,6 milioane de euro, înregistrând o creștere de 34% față de anul precedent.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *