Strongbow și Ogilvy & Mather lansează pagina oficială de Instagram Strongbow România Strongbow și Ogilvy & Mather lansează pagina oficială de Instagram Strongbow România
Ogilvy & Mather lansează pagina oficială de Instagram Strongbow România prin intermediul unui quest interactiv ce îi poartă pe consumatori timp de 4 săptămâni... Strongbow și Ogilvy & Mather lansează pagina oficială de Instagram Strongbow România

Ogilvy & Mather lansează pagina oficială de Instagram Strongbow România prin intermediul unui quest interactiv ce îi poartă pe consumatori timp de 4 săptămâni printr-o aventură urbană în căutarea lui Mr. Applehead pe instagram.com/Strongbow_ro/.

“Acum ceva vreme, Strongbow se afla într-un moment în care își atinsese obiectivele de awareness, însă nu toată lumea înțelegea exact din ce este făcut cidrul.

Activarea propusă de noi a avut de la început menirea de a le spune tuturor ceva simplu, faptul că Strongbow este o băutură obținută din mere. Iar felul în care această informație, aparent banală, a ajuns către consumatori, este dictat chiar de targetul pe care îl avem și pe care îl cunoaștem foarte bine (colegii mei din echipa de digital sunt ei înșiși în target). Am ales Instagramul pentru că știm că vorbim cu early adopters și că prindem un val de creștere, am creat o călătorie surprinzătoare utilizând toate funcțiile native pe care ni le oferă Instagram-ul (tag, like, comment), am ales să ilustrăm episoadele cu Saddo și am produs niște premii #urbanbynature.

De asemenea, avem un plan de promovare foarte bine pus la punct și iată, la numai o săptămână după lansare, rezultatele încep să arate foarte frumos versus KPIs.” declară Alexandra Caciur, Digital Strategist Ogilvy One.

Pe pagina instagram.com/Strongbow_ro/ (accesată de pe mobil),  consumatorii au la dispoziție patru săptămâni, în perioada 16 noiembrie – 13 decembrie 2015, pentru a-l găsi și pentru a-l însoți pe Mr. Applehead în întreg procesul de fabricație Strongbow®.

La finalul aventurii urbane, participanții pot câștiga: cidru Strongbow®, set de pahare Strongbow®, perechi de căști, longboard-uri, tricouri și rucsaci cu ilustrație semnată Saddo și personalizate de Asphalt Freaks și chiar un aparat foto Mirrorless OMD Olympus E-M10, oferite prin tragere la sorți la finalul campaniei.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *