Marionnaud Paris îndeplinește dorințele copiilor și le face pe mămici fericite. Cum? Marionnaud Paris îndeplinește dorințele copiilor și le face pe mămici fericite. Cum?
În acest an, Marionnaud Paris ascultă dorințele celor mici și îi ajută să pregătească surprize pentru mămicile lor. Copiii sunt cei care întotdeauna observă... Marionnaud Paris îndeplinește dorințele copiilor și le face pe mămici fericite. Cum?

În acest an, Marionnaud Paris ascultă dorințele celor mici și îi ajută să pregătească surprize pentru mămicile lor. Copiii sunt cei care întotdeauna observă lucrurile mici, pe care cei mari uneori nu au timp să le privească. „Scrisoare pentru mama” este gestul de afecțiune, exprimat simplu: „Ce îți dorești de la Moșul pentru mami?”. Complicele lui Moș Crăciun, Marionnaud Paris va îndeplini dorințe care să aducă un zâmbet pe fața mămicilor.

În perioada 16 noiembrie – 6 decembrie, toate dorințele celor mici strânse în scrisori, vor fi adunate în cutiile poștale aflate în fiecare magazin Marionnaud Paris. Cu ajutorul mămicilor, copiii pot descărca scrisoarea pentru Moș Crăciun și online, din aplicația „Scrisoare pentru mama”, pe pagina de Facebook Marionnaud Paris.

Această etapă a campaniei aniversare „Mămicile au stil” a început cu un studiu, dezvoltat într-o serie de testimoniale, prin care s-a urmarit surprinderea percepției fiecărei femei asupra frumuseții, în paralel cu viziunea celor mici despre frumusețea mamelor lor. Ne-am dorit să vedem femeia prin prisma și sentimentele celor mici, prin gândurile lor nefiltrate, dar în același timp am vrut să cunoaștem și frumusețea prin prisma rațională a mamelor. Gândurile, sclipirea din privirea lor, declarațiile de frumusețe și emoția sunt cele care au conturat definiția frumuseții în clipul pe care îl puteți urmări în acest link.

Clipul realizat confirmă faptul că mamele sunt inspirația celor mici, iar unele bariere pe care femeile și le pun treptat în diferite etape le fac să perceapă frumusețea diferit, în anumite momente din viață. Marionnaud Paris încurajează femeile din România să fie conștiente și să aibă încredere în stilul și frumusețea lor deoarece nu există frumusețe interioară sau exterioară, ci doar frumusețe în fiecare zi.

Campania aniversară Mămicile au stil marchează 6 ani de la intrarea pe piața din România a Marionnaud Paris. Campania a fost demarată în luna septembrie, cu o aplicație de Facebook ce a strâns sute de fotografii ale mămicilor alături de copiii lor. Dintre mămicile participante la concurs, șase familii au dorit să ia parte și la realizarea filmului testimonial, ce însoțește ultima etapă a campaniei, „Scrisoare pentru mama”.

Marionnaud Paris este retailer francez de parfumerii, înființat în 1984. Azi, cu mai mult de 1231 de magazine deschise în 11 țări, Grupul Marionnaud se numără printre primele parfumerii selective din Europa. Compania este prezentă în Portugalia, Spania, Franța, Italia, Elveția, Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia și Maroc. În România, Marionnaud a preluat lanțurile Ina și Privilege, având o rețea de 30 de magazine. Anul acesta, compania sărbătorește 6 ani de prezență pe piața din România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *