Alexandra Copos de Prada: „E cool să fii old school!” – Ana Pan va avea o nouă înfățișare, mai fresh și actuală Alexandra Copos de Prada: „E cool să fii old school!” – Ana Pan va avea o nouă înfățișare, mai fresh și actuală
Anul acesta Ana Pan împlinește 25 de ani și, ca la orice vârstă venerabilă, vine cu o nouă înfățișare, mai fresh și actuală, fără... Alexandra Copos de Prada: „E cool să fii old school!” – Ana Pan va avea o nouă înfățișare, mai fresh și actuală

Anul acesta Ana Pan împlinește 25 de ani și, ca la orice vârstă venerabilă, vine cu o nouă înfățișare, mai fresh și actuală, fără a pierde însă amintirile frumoase, experiența impresionantă și migala desăvârșită cu care creează produse în fiecare zi. Pentru a sărbători un sfert de secol, magazinul din bulevardul Dimitrie Pompeiu, nr. 5C își schimbă design-ul și introduce o nouă linie de produse.

Sub umbrela „e cool să fii old school” – noua poziționare care îmbracă întregul concept Ana Pan – stilul magazinului îmbină linia contemporană cu cea autentic bucureșteană, așa cum îi șade bine unei mărci care tocmai a împlinit 25 de ani.

Inspirat de naturalețea produselor de patiserie, brutărie și cofetărie, design-ul magazinului preia cameleonic din nuanțele acestora pe un fundal neutru-discret și radiaza beige, maro, până la orange șters, alb cald și esente de lemn natur. Noul Ana Pan devine astfel sufrageria din oraș care îi învăluie într-o atmosferă deschisă și primitoare pe toți cei care îi calcă pragul.

Noul design Ana Pan îndeamnă la confort și la interacțiune

”Definirea noului concept Ana Pan vine din dorința de a aduce mai aproape de clienții nostri echipa de experți Ana Pan, într-un spațiu deschis în care să poți interacționa direct cu cel care-ți pregătește un tort aniversar pentru familie sau cu cel care-ți coace un croissant proaspăt și cald de dimineață, în scurta oprire în drumul spre birou. Noi la Ana Pan credem că poți fi bucureștean autentic într-un shop 100% românesc, ce apreciază produsele tradiționale și reinventate. Este o promisiune pe care o facem de un sfert de veac clienților noștri și vom continua să o facem cu tărie, pentru cel puțin încă 25 de ani”, povestește Alexandra Copos de Prada, Președinte și membru CA Ana Pan.

Geniul creativ din spatele design-ului

Noul concept shop Ana Pan a luat viață cu ajutorul arhitectului Cristian Corvin, care a creat un spațiu prietenos și confortabil.

”Am vrut să proiectez un spațiu în care oamenii să se bucure de momente de relaxare, dar care să fie reprezentativ pentru poziționarea Ana Pan. Astfel, am combinat culori calde cu texturi naturale, precum lemnul masiv sau placajul brut ne-finisat, pentru a evidenția produsele realizate cu ingrediente la fel de naturale”, a declarat arhitectul Cristian Corvin.

Foto_Ana Pan sarbatoreste 25 de ani de dezvoltare  cu un nou  concept de magazin

De la un design nou, la produse personalizate

„Am introdus în acest spațiu atât produsele noastre, pentru care suntem bine cunoscuți – cofetăria cu tradiție, patiseria tradițională și brutăria artizanală, însă și produse fresh food – sandwichuri delicioase, salate variate și supe fierbinți – pentru fiecare moment al zilei. Am adăugat un coffee bar pentru iubitorii de cafea bună și specialități. Care a fost rezultatul? Un spațiu prietenos și deschis, în care „răpim” un moment de relaxare din tumultul cotidian”, spune Veronica Anastasiade, Director Producție și Cercetare Dezvoltare Ana Pan.

Cele peste 500 de produse – de la „vedetele” amandină, savarină, ecler sau tartă cu fructe și până la noile sortimente – îi așteaptă pe clienți în magazinul Ana Pan din bulevardul Dimitrie Pompeiu, nr. 5C, locul perfect în care bucureștenii pot savura produse delicioase, într-o atmosferă primitoare.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *