Heineken a realizeazat primul selfie din spațiu: “Spyfie” Heineken a realizeazat primul selfie din spațiu: “Spyfie”
Pentru a marca parteneriatul cu franciza James Bond, Heineken® a realizat primul selfie din spațiu. Intitulat “Spyfie”, acesta a avut loc in timpul unui... Heineken a realizeazat primul selfie din spațiu: “Spyfie”

Pentru a marca parteneriatul cu franciza James Bond, Heineken® a realizat primul selfie din spațiu. Intitulat “Spyfie”, acesta a avut loc in timpul unui eveniment exclusivist la care au participat peste 200 de invitați speciali, în Hoover Dam, Nevada, USA.

Pentru a crea ineditul “Spyfie”, Heineken® a lucrat în parteneriat cu specialiștii în imagine satelit de la UrtheCast, folosind o cameră satelit high-rezolution, numită Deimos-2 și o cameră video cu ultra-high definition, Iris, montată pe Stația Spațială Internațională.

Orbitând la 600 de km deasupra Pământului, camera Deimos-2 a mărit imaginea pentru a capta o perspectivă aeriană inedită. Ulterior, au fost folosite tehnologii de amplificare pentru a obține o imagine individuală cu fiecare invitat în parte. Peste 200 de celebrități, câștigători și parteneri media din întreaga lume au avut posibilitatea de a distribui în social media imagini în exclusivitate a unui moment unic în istorie.

“Campania Spectre a deschis încă o dată legendara lume a lui Bond pentru consumatori, prin spotul TV care îl are ca protagonist pe Daniel Craig. Punctul culminant al campaniei a fost reprezentat de participarea câștigătorilor locali ai activării digitale la primul selfie din spațiu, Spyfie, care a adus mai aproape lumea Bond de consumatorii români”

Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Beer Brands, HEINEKEN România

Spectre, a 24-a aventură a seriei James Bond, o producție EON prin Albert R. Broccoli, Metro-Goldwyn-Mayer Studios și Sony Pictures Entertainment, a fost lansat în Marea Britanie la data de 26 octombrie și în Statele Unite ale Americii la data de 6 noiembrie.

Filmul a luat cu asalt box office-urile în aproape fiecare teritoriu în care a fost lansat, totodată înregistând un nou record pentru cea mai mare lansare din toate timpurile în Marea Britanie și cele mai mari încasări din istoria box office-ului, pe o perioadă de șapte zile.

Asocierea Heineken® cu franciza James Bond datează din 1997 începând cu filmul “Tomorrow Never Dies”, Spectre fiind al saptelea film consecutiv din parteneriat.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *