Grupul Floria mizează pe florăriile offline și investește 200.000 de euro pentru conceptul Floria în Stradă Dorobanți Grupul Floria mizează pe florăriile offline și investește 200.000 de euro pentru conceptul Floria în Stradă Dorobanți
Grupul Floria, unul dintre cei mai importanți jucători de pe segmentul florăriilor offline, investește 200.000 euro în noua florărie–concept Floria în Stradă, deschisă într-un... Grupul Floria mizează pe florăriile offline și investește 200.000 de euro pentru conceptul Floria în Stradă Dorobanți

Grupul Floria, unul dintre cei mai importanți jucători de pe segmentul florăriilor offline, investește 200.000 euro în noua florărie–concept Floria în Stradă, deschisă într-un spațiu de 200 mp la Piața Dorobanți.

Noua florărie este amenajată cu un concept unic și propune, alături de flori, o zonă cu obiecte-cadou, create exclusiv de artiști români. Conceptul Floria în Stradă, care se reflectă în spațiul din Piața Dorobanți, va sta la baza dezvoltării unei rețele de florării Floria în Stradă în întreaga țară.

„După ce am făcut primul pas în offline în primăvară, cu florăria de la Câmpineanu, am constatat că ne dorim să propunem românilor un concept diferit, care să fie nu doar o florărie alfel, ci mai mult decât o florărie. Așa că am creat un concept pentru un spațiu premium, în care pe lângă o multitudine de flori speciale, aranjamente, buchete sau flori in ghiveci, vom expune și obiecte create de artiști locali. Și nu vrem să ne oprim la Dorobanti, vrem sa ducem Floria în Stradă în toată țara, în franciză”, declară Andreea Uceanu, manager general al diviziei offline a Grupului Floria.

Pentru implementarea conceptului de business prin care Floria în Stradă își propune să susțină talentele locale, au fost selectate 3 categorii de obiecte: cărți semnate de scriitori români contemporani, vinuri romanești și obiecte de decor realizate de designeri români de obiect.

“Cărțile, vinurile, ramele foto, vazele, bijuteriile, lumânările, toate au o legătură strânsă cu florile. Obiecte pot completa perfect un buchet de flori atunci când se daruiește un cadou și în același timp sunt puse în valoare de florile asortate de designerii floriști”, adaugă Andreea Uceanu.

Obiectele din zona artiștilor sunt fie creații unicat realizate pentru Floria în Stradă, fie colecții de obiecte care intră într-un dialog cu florile, selectate cu atenție de experți.

 “La Floria în Strada ne propunem să vindem flori în aranjamente și buchete cu design special, alături de obiectele –cadou create de artiști locali. Floriștii noștri au trecut prin training-uri alături de un master florist din Olanda, în cadrul cărora au fost pregătiți să creeze aranjamente și buchete deosebite, atât pentru a fi dăruite, dar și pentru evenimente personale sau corporate” mai spune Andreea Uceanu.

Investiții și planuri de dezvoltare în offline în toată țara

Investiția în amenajarea și dezvoltarea conceptului Floria în Stradă pentru concept-store-ul din Dorobanți se ridică la peste 200.000 euro. Investiția totală a Grupului Floria în cele două florării Floria în Stradă deschise în 2015 (Dorobanți și Câmpineanu) se ridică astfel la 300.000 euro.

Investiția cuprinde sumele necesare pentru amenajarea florăriilor, precum și punerea la punct a infrastructurii care să deserveasca în viitor rețeaua de franciză (softuri, achiziții, logistică, marketing, pregătire pentru francizare).

Pentru următoarele luni, Grupul Floria vizează extinderea în țară, prin francize. Investiția necesară pentru o franciză Floria în Stradă este de 50.000 euro.

„Suntem interesați de parteneriate pentru a duce conceptul Floria în Stradă în orașele mari din România, în spații premium, precum cel din Dorobanți”, mai spune Andreea Uceanu.

În primele 9 luni ale anului, Grupul Floria a vândut flori de peste 1.300.000 euro, în creștere cu 35% fața de întreg anul 2014.

Divizia online, prin liderul pieței de vânzări de flori online Floria.ro, a livrat flori în toată țara, în valoare de 770.000 euro. 550.000 euro reprezintă valoarea cumulată a florilor vândute pentru evenimente personale sau corporate și a florilor vândute în florăria Floria în Stradă din Ion Câmpineanu nr. 22, deschisă în martie 2014.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *