Ostahie: “Am transformat Black Friday într-un eveniment. Românii au avut timp să își aleagă produsele” Ostahie: “Am transformat Black Friday într-un eveniment. Românii au avut timp să își aleagă produsele”
Media Galaxy deruleaza anul acesta Cel Mai Mare Black Friday Ever, pe parcusul a 32 de zile, in perioada30 octombrie – 30 noiembrie 2015.... Ostahie: “Am transformat Black Friday într-un eveniment. Românii au avut timp să își aleagă produsele”

Media Galaxy deruleaza anul acesta Cel Mai Mare Black Friday Ever, pe parcusul a 32 de zile, in perioada30 octombrie – 30 noiembrie 2015. Desfasurarea celei mai asteptate promotii pe o perioada atat de extinsa reprezinta o premiera si aduce clientilor mai multe produse la oferta si stocuri mai consistente.  

“Black Friday este cel mai important eveniment de promoții de peste an, iar noi am vrut să lăsăm clienții să aleagă în funcție de nevoi, nu să își cumpere doar chilipiruri pe bază de impuls. Cred că un Black Friday prelungit este în avantajul clienților”, susține Dan Ostahie,  proprietarul Altex și Media Galaxy.

Ostahie a mai spus că a renunțat la tipărirea unui catalog special pentru că acesta scotea din visteria firmei circa 100.000 de euro. Potrivit lui în primele doua saptamani de promotii, Cel Mai Mare Black Friday Ever s-a tradus in cifre prin:

·        vanzari de 2 ori mai mari, online si offline

·        20% vanzari online

·        44% trafic pe site de pe dispozitive mobile

·        1.500 produse la promotie

·        40.000 mp pentru depozitarea stocului de produse

·        6.500.000 vizite cumulate pe site in primele doua saptamani

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *