SOLE Luxury Boutique ţinteşte vânzări de 1 milion de euro de Black Friday SOLE Luxury Boutique ţinteşte vânzări de 1 milion de euro de Black Friday
SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumuseţare, anunţă lansarea unei campanii de Black Friday, atât în... SOLE Luxury Boutique ţinteşte vânzări de 1 milion de euro de Black Friday

SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumuseţare, anunţă lansarea unei campanii de Black Friday, atât în magazinul online, cât şi în locaţiile offline, pentru care a pregătit stocuri în valoare de peste 1 milion de euro şi reduceri de până la 50%.

Astfel,  în perioada 20-22 noiembrie, vizitatorii site-ului www.SoleShop.ro, precum şi ai magazinelor fizice din Bucureşti, Cluj-Napoca, Baia-Mare şi Nurnberg (Germania) se vor putea bucura de reduceri de până la 50% la mii de produse de lux,  precum  genţi, parfumuri, cosmetice, accesorii fashion şi ceasuri semnate de branduri renumite, precum Bvlgari, Dolce&Gabbana, Calvin Klein, Guess, Frends, Kenzo, Cartier, Ralph Lauren, Prada, Armani sau Tom Ford.

„Este pentru prima dată, de la lansarea magazinului online, când participăm la Black Friday cu peste 20.000 produse în stoc şi, cunoscându-ne clientela, mizăm în mod special pe gamele de parfumuri şi cosmetice”

Angela Ţiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE

Potrivit afirmaţiilor sale, cu ocazia BlackFriday, parfumurile pentru femei şi cosmeticele pentru ochi şi ten vor fi cu siguranţă pe primele locuri în topul vânzărilor, urmate însă de gama de ceasuri.

De asemenea, o atenţie deosebită se va acorda şi gamei de genţi de lux, compusă din produse semnate de cei mai mari designeri de modă din lume. Printre produsele ce se vor afla în promoţie se numără şi cel mai scump model din oferta retailer-ului, o geantă tip trapez de la Celine, al cărei preţ, în mod normal, depăşeşte 12.900 lei.

SOLE vizează 10.000 mii de clienţi

Pentru prima ediţie de Black Friday, SOLE Luxury Boutique mizează pe creşterea numărului de clienţi din perioada campaniei cu până la 500% şi anticipează un trafic de 10 ori mai mare pe durata weekend-ului, comparativ cu alte perioade din an.

În acest sens, pentru a oferi o experienţă de shopping lipsită de incidente, compania va asigura o performanţă crescută a magazinului online, în timp ce întreaga echipă va fi permanent la dispoziţia vizitatorilor şi anunţă un termen de livrare de aproximativ 1 – 3 zile lucrătoare, aceasta efectuându-se prin Fan Courier.

De asemenea, în perioada campaniei, transportul va fi gratuit indiferent de valoarea comenzii, iar clienţii care plătesc online, cu cardul, vor avea prioritate la livrarea produselor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *