Otter dă startul campaniei de Black Friday Otter dă startul campaniei de Black Friday
În perioada 20-22 noiembrie, Otter organizează campania de reduceri de Black Friday, atât în cele 31 de magazine din țară, cât și în magazinul... Otter dă startul campaniei de Black Friday

În perioada 20-22 noiembrie, Otter organizează campania de reduceri de Black Friday, atât în cele 31 de magazine din țară, cât și în magazinul online, www.otter.ro. Având ca mesaj principal „801 motive să te simți bine”, campania comunică sesiunea specială de shopping de Black Friday cu 800 de modele de încălțăminte, cu reduceri de până la 50%, precum și un avantaj special, oferit clienților Otter în perioada promoțiilor, transport gratuit pentru toate comenzile online.

În plus, cu ocazia Black Friday, Otter va facilita clienților accesul către ambele variante de shopping pe care le pune la dispoziție: magazinele offline și magazinul online. Clienții vor putea, astfel, să facă cumpărături mult mai ușor online sau în magazinele din țară, având la dispoziție o gamă variată de modele, dar și multe surprize pregătite special pentru acest eveniment.

Cristi Movilă, Director Divizia eCommerce, Otter Distribution: „Black Friday este deja o tradiție în România, un concept primit cu entuziasm de clienții noștri, care dă startul cumpărăturilor din perioada sărbătorilor de iarnă. Pentru noi, Black Friday-ul de anul acesta este mai mult decât o promoție specială, este o ocazie unică de a testa, cu ajutorul clienților, integrarea magazinelor offline cu oferta online, care ușurează procesul de achiziție și este adaptată nevoilor actuale ale acestora. Această integrare online/offline are la bază convingerea noastră că, în 2015, orice brand trebuie să fie mai aproape de consumatori și trebuie să le faciliteze accesul la cumpărături fără bariere.”

Clienții care vor intra în magazinele Otter, cu ocazia Black Friday, vor mai beneficia de o surpriză pregătită special pentru cele trei zile de promoții.

Oferta de reduceri de Black Friday va fi aplicată produselor din portofoliul magazinului multibrand Otter, care include o gamă variată de modele de încălțăminte ale unor brand-uri de top din întreaga lume, cum a fi: CLARKS (modele în stil britanic reinventat), EPICA, Le Colonel (modele elegante pentru femei și bărbați), GEOX (tehnologii inovative pentru confortul de zi cu zi),  Le Coq Sportif (design casual-sport de inspirație franceză), CONVERSE (teniși mereu la modă, în toate combinațiile), PEPE JEANS (stil londonez, în trend) sau GRYXX (un stil urban casual, pentru tinerii entuziaști).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *