Eurosender bate palma cu Lokko Eurosender bate palma cu Lokko
Eurosender, prima platformă de expediții door-to-door din Europa, va oferi clienților acces la servicii de preluare și livrare sameday, în mediul urban, în urma... Eurosender bate palma cu Lokko

Eurosender, prima platformă de expediții door-to-door din Europa, va oferi clienților acces la servicii de preluare și livrare sameday, în mediul urban, în urma încheierii unui parteneriat cu Lokko, aplicație dedicată curieratului rapid.

Încheierea parteneriatului presupune integrarea celor două soluții de către echipele dedicate de dezvoltatori din cadrul companiilor. Integrarea va fi precedată de o perioadă de testare și de îmbunătățire a sistemului, urmând ca la începutul lui 2016 să devină disponibilă publicului.

Noul serviciu se va adresa livrărilor locale în București, Timișoara și Cluj, orașele în care operează Lokko. În urma parteneriatului, atât clienții B2B, cât și cei C2C vor beneficia de ridicare și livrare în aceeași zi a coletelor, prin intermediul partenerilor Lokko, respectiv companii de curierat și curieri persoane fizice.

Procesul de expediție este unul extrem de simplu – clientul introduce pe platforma Eurosender adresele expeditorului/destinatarului, conținutul pachetului, greutatea și intervalele orare de predare/primire. În funcție de acești parametri, curierii profesioniști și disponibili, care se află în apropierea locului de expediere, vor concura pentru a presta serviciul, iar clientul îl desemnează pe cel ales în funcție de tarif, rating etc.

“Am observat o cerere accentuată pentru serviciile rapide de curierat, acesta fiind motivul pentru care am ales integrarea cu un serviciu instant de livrare, așa cum este Lokko. Avem în vedere noi parteneriate strategice pe piața locală, pentru că ne propunem să personalizăm cât mai mult serviciile și experiențele clienților, și astfel să devenim un jucător cât mai puternic și pe piața de expediții locale.”, declară Gabriela-Mihaela Buzoianu (foto), Country Manager Eurosender pentru România.

Prin intermediul integrării cu Lokko și a parteneriatelor pe care le vizează cu alți curieri locali, Eurosender își propune ca, în 2016, minim 10% din toate expedițiile să fie interne. Compania are ca obiectiv pentru 2016 o medie de 3.500 de comenzi pe lună plasate de români.

“Parteneriatul cu Eurosender este în linie cu strategia noastră vizând expedierile C2C și B2C la nivel local și internațional, noi lucrăm în prezent și la dezvoltarea unor parteneriate cu furnizori logistici din Spania și Canada. Considerăm că poate aduce valoare adăugată ambelor părți, punând la dispoziția clienților Eurosender opțiunea de a li se ridica sau livra expedierile imediat (on demand) sau exact în intervalul orar dorit, marja fiind de 30 minute. Aceasta este o premieră pe piața de curierat. De asemenea se deschide accesul și la livrări instant în plan local, cazul în care clienții vor solicita acest serviciu.” declară Octavian Bădescu, fondatorul Lokko.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *