Avandor ataca simultan pietele din Romania si Turcia Avandor ataca simultan pietele din Romania si Turcia
Avandor Consumer Profiling (www.avandor.com), compania de Big Data separata din GreenPixel, ataca simultan cele doua piete propunand un produs nou ce integreaza toate functionalitatile... Avandor ataca simultan pietele din Romania si Turcia

Avandor Consumer Profiling (www.avandor.com), compania de Big Data separata din GreenPixel, ataca simultan cele doua piete propunand un produs nou ce integreaza toate functionalitatile necesare brandurilor pentru automatizarea inteligenta a activitatilor de marketing online, pentru fiecare consumator in parte.

Platforma Avandor este construita avand la baza un sistem central de tip Data Management Platform (DMP) ce colecteaza si proceseaza toate interactiunile consumatorilor cu brand-ul.  Peste aceasta fundatie au fost adaugate functionalitatile prin care informatiile pot fi folosite pentru analiza, raportare, personalizare in timp real si chiar cumparare de media pentru audiente specifice.

“Ne putem gandi la Avandor ca la un CRM pentru digital, inclusiv pentru utilizatorii necunoscuti. Daca stii ca un utilizator iti este deja client si ca a cumparat produsul X acum 2 luni, sigur vei dori sa ii spui altceva intr-un banner sau cand ajunge pe site. Din pacate, majoritatea brand-urilor nu sunt echipate pentru a-si optimiza comunicarea in acest mod” a declarat Marius Deak, fondator si CEO Avandor Consumer Profiling.

Sistemul suporta in prezent 32 de moduri de utilizare distincte, clientii Avandor Consumer Profiling putand folosi Avandor pentru: Audience Analytics, Cross-channel insights, Audience-based Media Buying, Dynamic Creative Optimization, personalizare de site si landing-pages, Audience Extension prin predictii de raspuns si modelare de tip lookalike. Prin faptul ca toate aceste module se regasesc nativ in platforma, Avandor faciliteaza intelegerea consumatorilor cross-channel si cross-campaign, precum si posibilitatea transferului de learning in timp real intre diversele componente pentru optimizare.

realtime-campaign-analytics

“Exista multe solutii bune pentru probleme specifice pe piata de digital marketing dar principala problema de care se lovesc clientii este integrarea la nivel de date, learning si raportare. Am investit mult timp si bani ca sa reusim sa livram un pachet complet, in care toate componentele vorbesc una cu cealalta in timp real, simplu si eficient” a completat Marius Deak, fondator si CEO al Avandor Consumer Profiling.

Peste 300 site-uri din Romania utilizeaza in prezent platforma Avandor, principalii clienti fiind din domenii precum banking, telecom, digital publishers, auto si retail. Avandor are deja parteneriate cu majoritatea agentiilor de pe piata precum si integrari cu sistemele de programmatic buying folosite de acestea.

Lansarea oficiala in Turcia este planificata pentru 18-19 Noiembrie 2015, in cadrul congresului DIGIT.EMEA (Webit Global Congress) din Istanbul unde Avandor este principalul sponsor al stream-ului de Data & Metrix. Personalizarea si operarea comerciala a serviciului pe piata turca se va derula printr-un partener local.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *