Romania, promovata de 55 de companii locale la Targul de Turism de la Londra Romania, promovata de 55 de companii locale la Targul de Turism de la Londra
Autoritatea Nationala pentru Turism, impreuna cu 55 de companii romanesti promoveaza in perioada 2-5 noiembrie, Romania la cea de-a 36-a ediție a World Travel... Romania, promovata de 55 de companii locale la Targul de Turism de la Londra

Autoritatea Nationala pentru Turism, impreuna cu 55 de companii romanesti promoveaza in perioada 2-5 noiembrie, Romania la cea de-a 36-a ediție a World Travel Market, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate specialistilor din industria turistica la nivel global.

„Prezenta Romaniei la targurile internationale de turism este o prioritate a mandatului meu de presedinte al Autoritatii Nationale pentru Turism. In cadrul unor astfel de manifestari putem sa atragem atentia specialistilor, marilor tour-operatori, reprezentantilor liniilor aeriene consacrate catre tara noastra, catre vasta oferta turistica pe care Romania o poate prezenta lumii. Consider ca prezenta la acest tip de evenimente reprezinta o carte de vizita solida in crearea de parteneriate in vederea promovarii turismului autohton. In strategia noastra, prezenta la targuri internationale precum WTM – Londra sau ITB – Berlin este extrem de importanta pentru cresterea vizibilitatii tarii noastre, dar nu voi neglija nici targurile de nisa, care se pliaza pefect pe tipologia turistului interesat de Romania”, declara Anca Pavel- Nedea, Presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism.

romania la targul de turism de la londraInainte de deschiderea oficiala a Targului de Turism de la Londra a avut loc decernarea premiilor  Topul Lonely Planet Best in Travel 2016, cel mai asteptat clasament de catre industria turistica mondiala, unde regiunea Transilvania a primit Premiul Lonely Planet – cea mai buna regiune de vizitat in 2016.  Plasarea pe primul loc a regiunii Transilvania  inseamna publicitate si crestere a numarului de turisti in aceasta zona, si nu numai.

World Travel Market este un eveniment dedicat specialiștilor, de tip Business-to-Business  unde, anual participă peste 50.000 de specialiști si sunt promovate peste 185 de tari. Standul României la editia 36-a a WTM are o suprafață de 308 metri pătrați. In cadrul standului expun  55 de companii romanesti din domeniul turismului: agentii de turism, hoteluri, companii aeriene, pensiuni, consilii judetene, primarii, asociatii de promovare turistica.

In cadrul standului, Autoritatea Nationala pentru Turism pregateste vizitatorilor, in cea de-a 3 a zi a targului, un program de muzica populara autentic romaneasca interpretata de artista Monica Madas. In fiecare zi a manifestarii vizitatorii vor primi din partea Autoritatii Nationale pentru Turism materiale promotionale cu specific autohton: cutii de bijuterii din lemn cu motive traditionale sculptate manual, borcanase cu gem sau dulceata traditionala, linguri traditionale din lemn cu maner sculptat, palarii de paie cu flori, ii traditionale, toiuri traditionale romanesti umplute cu tuica.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *