Un celebru brand din industria alimentară își schimbă identitatea vizuală Un celebru brand din industria alimentară își schimbă identitatea vizuală
Doamnelor, cu siguranță cunoașteți prea bine acest produs și sunt sigură că se regăsește în multe cămări. Ca să nu mai menționez multitudinea de... Un celebru brand din industria alimentară își schimbă identitatea vizuală

Doamnelor, cu siguranță cunoașteți prea bine acest produs și sunt sigură că se regăsește în multe cămări. Ca să nu mai menționez multitudinea de mâncăruri cărora le-a dat gust!

Vegeta, un brand cu o tradiție de peste 55 de ani, își schimbă ambalajul pentru un aspect mai modern și mai multă inspirație și creativitate în bucătărie, păstrând rețeta tradițională a momentelor cu gust.

Prin noul ambalaj, Vegeta își propune să aducă o abordare care să țină pasul cu evoluția preferințelor consumatorilor, dar în același timp să păstreze elementele vizuale prin care aceștia asociază brandul Vegeta cu tradiția, calitatea, gustul și familiaritatea.

Potrivit companiei care deține acest brand, anul se produc 23.000 de tone de produs Vegeta, ce se transformă în peste 2 miliarde de porții de mâncare pe mesele consumatorilor.

Vegeta este cea mai cunoscută marcă a companiei Podravka. Baza pentru mâncăruri a fost inventată în anul 1958 de Prof. Zlata Bartl şi s-a numit la început „Vegeta 40”. Produsul este o bază de mâncăruri pudră şi reprezintă o combinaţie unică de condimente şi legume deshidratate, folosită pentru supe, gulaş, peşte, sosuri şi salate. În cei aproape 57 de ani de existenţă, Vegeta a devenit un adevărat fenomen şi un ingredient indispensabil în bucătăriile multor gospodării din Europa Centrală şi de Est, unde gospodinele şi-au dat seama că mâncarea e mai gustoasă cu Vegeta.

 „Vegeta încurajează consumatorii să încerce rețete și modalități noi de preparare pe care să le împărtășească cu ceilalți și de aceea ne-am dorit să oferim mai multă creativitate în bucătărie, alături de experiența unui gust superior ce inspiră la preparea unor mâncăruri deosebite.  Odată cu modificarea design-ului ambalajului Vegeta legume, ne dorim să oferim un aer mult mai modern, proaspăt și natural unui produs care a făcut tradiție. Încercăm să ținem pasul cu generația tânără și să ne adaptăm cerințelor pieței și, de aceea, noul ambalaj Vegeta își propune să fie atractiv și inspirațional prin elemente premium”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka România.

Vegeta legume în noul design de pachet este disponibil pe piața din România din luna octombrie în varianta de 500g, urmând ca treptat schimbarea să se producă și pentru ambalajele Vegeta de 125g, 250g și 1 kg.

Istoria celui mai mare producător de produse alimentare din Croaţia începe în 1934, atunci când fraţii Wolf au înfiinţat o fabrică de procesare a legumelor în oraşul Koprivnica. Din 1949, compania se numeşte Podravka, iar în prezent este una dintre cele mai puternice companii din industria mâncării în Europa Centrală şi de Est. Podravka are peste 7000 de angajaţi la nivel global, produce în patru ţări (Croaţia, Polonia, Cehia, Slovacia) şi are companii şi reprezentanţe în 20 de ţări. Podravka are două linii de business, alimentară şi farmaceutică, iar în total produce 800 de produse diferite. În România, Podravka este prezentă cu două mărci: baza pentru mâncăruri Vegeta şi conservele de peşte Eva. Primele sale produse au apărut în ţara noastră în 1991, iar în 2000, Podravka şi-a înfiinţat aici o companie proprie.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *