Cât de interesate sunt româncele să închirieze ținute de la casele de modă cu nume? Cât de interesate sunt româncele să închirieze ținute de la casele de modă cu nume?
DRESSBOX este un serviciu de închiriere ținute de gală, iar în această lună sărbătorește un an de la lansarea în România. În tot acest... Cât de interesate sunt româncele să închirieze ținute de la casele de modă cu nume?

DRESSBOX este un serviciu de închiriere ținute de gală, iar în această lună sărbătorește un an de la lansarea în România. În tot acest timp, a oferit rochii pentru doamne și domnișoare de la branduri europene consacrate, cum ar fi Cavalli, Gucci, Versace sau Lanvin.

În această perioadă s-au bucurat de o cerere consistentă și rochiile Blumarine, un brand cu produse foarte scumpe, iar explicația poate fi regăsită în modelul de business al DRESSBOX. De-a lungul primului an de activitate, compania a observat că cererea pentru închiriere este mare, deoarece la un preț de câteva sute de lei publicul poate avea acces la ținute care, în magazin, costă câteva mii de euro.

Cea mai bună cifră de afaceri înregistrată de DRESSBOX a fost în ultimul trimestru fiscal al lui 2015, reprezentând aproximativ 40% din totalul primului an pe piață. Acest interval de timp a cuprins și sezonul evenimentelor, iar interesul pentru ținute exclusiviste și elegante a fost unul crescut.

În ceea ce privește costul, produsele DRESSBOX au, în general, prețuri cuprinse între 150 și 1.000 de lei, iar media închirierilor ajunge la circa 400 de lei, intrând pe o pantă ascendentă odată cu disponibilitatea accesoriilor în portofoliul de produse. Astfel, doamnele care aleg serviciile DRESSBOX beneficiază de o ținută completă.

“Când începi un business nou există o euforie a momentului, care te face extrem de optimist. Noi încă ne bucurăm să simțim această euforie mai ales acum la aniversarea primului an. Acum, mai mult ca oricând, avem speranța că vom face din DRESSBOX un brand național și cu siguranță vom încheia primul an cu o cifră de afaceri de peste 100.000 de euro, dar, cel mai important aspect, cu o creștere seminificativă față de 2014. Și odată cu sporirea comenzilor online vedem o creștere a încrederii clientelor față de serviciile și produsele noastre”, a declarat Daniel Penciuc, fondator DRESSBOX.

“Profilul clientelor DRESSBOX este foarte divers, începând de la vârstă și evenimentele la care vor folosi ținutele până la modul în care află despre serviciile noastre. Pentru toate gusturile și ocaziile punem la dispoziție o selecție de peste 1.000 de rochii și accesorii de la branduri renumite și de încredere. De cealaltă parte, clientele noastre pun accentul pe calitate, promptitudine, eleganță și bun gust, iar noi ne bucurăm să le putem fi alături”, a completat Daniel Penciuc.

Primul an a fost de succes pentru DRESSBOX și compania a observat că există o cerere care crește constant pentru branduri americane premium, poate mai puțin cunoscute în România. Pe această listă se regăsesc creații de la renumite case de modă, cum ar fi Badgely Mischka sau de la designerul american de origine japoneză Tadashi Shoji, un preferat al lui Michelle Obama, soția președintelui Statelor Unite ale Americii. DRESSBOX are și o strânsă colaborare cu Shoji și îl reprezintă pe piața din România. O altă colaborare de success este cu cei de la Terani, o casă de modă care produce de zeci de ani rochii exclusiv pentru evenimente.

DRESSBOX este un serviciu de închiriat rochii și accesorii, care a debutat oficial pe piața din România în octombrie 2014. În prezent, portofoliul cuprinde peste 1.000 de ținute și bijuterii autentice de la peste 50 de designeri de top.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *