HANNER ROMÂNIA: „Designul și amenajările interioare ne-au ajutat să creștem ritmul vânzărilor THE PARK cu 40%” HANNER ROMÂNIA: „Designul și amenajările interioare ne-au ajutat să creștem ritmul vânzărilor THE PARK cu 40%”
Dezvoltatorul lituanian Hanner, companie cu un portofoliu de investiții de un miliard de euro în opt piețe europene, dezvoltator al proiectului THE PARK Apartments,... HANNER ROMÂNIA: „Designul și amenajările interioare ne-au ajutat să creștem ritmul vânzărilor THE PARK cu 40%”

Dezvoltatorul lituanian Hanner, companie cu un portofoliu de investiții de un miliard de euro în opt piețe europene, dezvoltator al proiectului THE PARK Apartments, a testat o nouă abordare pe piața bucureșteană de rezidențial: accent pe design, promovarea de apartamente amenajate de designeri români și acordarea unei atenții deosebite pentru amenajările interioare și exterioare în spațiile publice ale ansamblului.

În aceeași notă, standul THE PARK Apartments de la târgul imobiliar tIMON, care și-a deschis porțile astăzi, a fost amenajat cu ajutorul echipei de designeri Mihnea Ghilduș, Marilena Popa și Alina Catrina. Standul include piese de design de obiect dezvoltate de o serie de tineri creatori români, dar și elemente care definesc proiectul THE PARK: vegetația care amintește de vecinătatea parcului Tineretului, aflat la câteva sute de metri, materiale utilizate în amenajările interioare THE PARK și noul logo al proiectului, dezvoltat de designer-ul de comunicare Cătălin Năstăsoiu.

“Pentru clădirile 2, 3 și 4 din proiectul THE PARK am schimbat arhitectura, amenajările interioare și abordarea, apelând la arhitecții KXL și Attila Kim și Bogdan Ciocodeică. Piața bucureșteană ne-a arătat că este momentul ca dezvoltatorii să apeleze la design, la tinerii proiectanți și designeri români, care aduc valoare proiectelor imobiliare” a declarat Silviu Grigorescu, Director General Hanner România.

Dacă în primă fază accentul s-a pus pe calitatea construcției și pe elemente raționale, pentru următoarele trei blocuri Hanner adaugă și focusul pe design interior și pe vânzarea apartamentelor gata amenajate.

“Designerii români au lucrat cu bugete rezonabile și au cucerit clienții THE PARK, care au cumpărat primele showroom-uri gata mobilate, la prețuri speciale. Pentru clădirea THE PARK 2 am pregătit peste 15 apartamente amenajate de echipe creative, pentru cele 10 configurații de apartamente și garsoniere din bloc. Suntem pregătiți să investim în continuare în design românesc și colaborări cu arhitecții și designerii români, pentru că ne-au demonstrat că este o abordare câștigătoare”, a continuat Silviu Grigorescu.

Standul THE PARK de la primul târg imobiliar de anul acesta, organizat în Martie 2015, realizat tot în spirtul valorilor THE PARK Apartments, a atras atenția vizitatorilor și a facilitat deschiderea dialogului cu potențialii cumpărători. Dacă România a fost ani la rând piața ofertelor de preț, experiența THE PARK Apartments demonstrează că prețul rămâne un criteriu important, însă nu unicul criteriu de achiziție. Iar coerența comunicării prin valori concrete, trasparență în șantier, atenția acordată comunității și accentul pe design pot face diferența într-o piață care și-a regăsi efervescența, iar ofertele de preț rămân pentru mulți jucători unicul argument.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *