Studiu IKEA: 74% dintre bucureșteni mănâncă în bucătărie de luni până vineri Studiu IKEA: 74% dintre bucureșteni mănâncă în bucătărie de luni până vineri
În bucătăriile bucureștenilor se întâmplă multe. Acolo se pregătește masa, este servită cu drag și apoi strânsă poate cu mai puțin drag; se varsă... Studiu IKEA: 74% dintre bucureșteni mănâncă în bucătărie de luni până vineri

În bucătăriile bucureștenilor se întâmplă multe. Acolo se pregătește masa, este servită cu drag și apoi strânsă poate cu mai puțin drag; se varsă laptele sau se arde mâncarea, ies cele mai bune clătite sau ciorbe acrișoare din mâini grăbite sau atente. Bucătăriile sunt camere pline, în care 74% dintre bucureșteni mănâncă de luni până vineri și 75% își doresc să petreacă timp gătind alături de cei dragi. Studiul IKEA Life at Home Report cuprinde o mulțime de date despre obiceiurile bucureștenilor în bucătărie și despre activitățile legate de mâncare.

Lansată și la nivel global, analiza Life at Home Report descoperă obiceiurile pe care cei mai mulți oameni le au atunci când gătesc, servesc masa și mănâncă acasă. La nivel internațional, au fost adunate rezultate din Berlin, Londra, Moscova, Mumbai, New York, Paris, Shanghai, Stockholm, Copenhaga, Zürich și Sydney.

Catalogul IKEA lansat în luna august amintește de bucuriile simple și oferă idei și soluții pentru viața în jurul bucătăriei, pentru spațiile în care gătim, mâncăm și ne petrecem timpul alături de cei dragi. Pentru că ceea ce mâncăm și felul în care o facem contează.

Indiferent dacă suntem pasionați de gătit sau nu, locuim singuri sau ne adunăm în număr mare la masă, preferăm să mâncăm pe canapea în fața televizorului sau ne place să organizăm cine surpriză pentru prieteni – totul acasă începe în jurul mesei. În paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucătăriile, produsele pentru gătit și servit, precum și produsele IKEA FOOD.

———————————————————————————————–

*Metodologie

Pentru studiul global Life at Home Report au fost colectate 8.527 de răspunsuri din 11 capitale ale lumii. Datele au fost obținute pe baza unui chestionar online a cărui durată de răspuns a fost de 14 minute în medie.

În România, rezultatele au fost obținute prin intermediul unui chestionar online la care au răspuns 1.009 persoane cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani. Cercetarea a fost realizată în mai și iunie 2014 în colaborare cu agenția de business intelligence United Minds.

Infografic_Studiu IKEA

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *