Viva CREDIT anunță lansarea unei noi campanii integrate de imagine Viva CREDIT anunță lansarea unei noi campanii integrate de imagine
Viva CREDIT anunță lansarea unei noi campanii integrate de imagine – “Susține prietenia”. Ideea a luat naștere în timpul unui brainstorming intern când echipa... Viva CREDIT anunță lansarea unei noi campanii integrate de imagine

Viva CREDIT anunță lansarea unei noi campanii integrate de imagine – “Susține prietenia”. Ideea a luat naștere în timpul unui brainstorming intern când echipa formată din Eduard Popișteanu – Director de Marketing și  Ionuț Stan – Director General au realizat cât de important este să nu amesteci prietenii cu banii.

Astfel, a reieșit că prietenii sunt mai bine de păstrat pentru sfaturi, distracții sau sprijin moral, iar un credit nu ar trebui să dea bătăi de cap, ci chiar să salveze o relație sau o situație.

Viva Credit Sustine prietenia-2

“Susținem prietenia pentru că o înțelegem. Mulți dintre noi am aflat cum e să împrumuți un prieten sau să împrumuți bani de la unul, cu riscul de trăi clișeul “Prietenia se termină la bani”. Viva Credit a decis să scoată la lumină clișee și tabuuri sociale cu o nouă campanie de imagine menită să reabiliteze relațiile cu cei apropiați, dar îndepărtați de amintirea împrumuturilor nereturnate. Viva CREDIT este astfel prietenul oportun pentru credite rapide și convenabile, fără a îți mai împovăra restul găștii.”

Eduard Popișteanu, Director de Marketing al Viva CREDIT

Conceptul prietenos a zburat spre Viva Credit de la echipa Headvertising. Echipa VIVA a găsit soluții la fel de rapide și la fel de eficiente precum Creditul până la Salariu oferit de VIVA CREDIT, încât au recurs la casa de producție AME, prin care un grup și mai vechi de prieteni s-a reunit pentru a își reda viziunea: Mihai Toderiuc, producător cu ștate vechi în industria de film alături de creativa și pragmatica regizoare de film și TVC, Letiția Roșculeț și Marius Ivașcu, DoP-ul care “a făcut lumină” pe platoul “Zero Theorem” și în cadrele lui Ben Kingsley din “BloodRayne”.

Viva Credit_Sustine Prietenia_Making of1

Noul clip al brandului VIVA CREDIT poate fi vizualizat pe TV încă din data de 16 octombrie şi reprezintă prima acțiune a campaniei „Susține Prietenia”. Conceptul va fi declinat în continuare prin comunicare cu presa scrisă și online, campanii cu bloggeri și o prezență vizibilă pe canalele de social media.

Echipa de creație a Headvertising care a lucrat la conceptul VIVA CREDIT este formată din: Corina Catrinoiu – Project Manager, Alin Tatarca – Copywriter, Alexandra Mirzac – Art Director.

Viva Credit_Sustine Prietenia_Making of2

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *