Concurs: Eu știu ce fac la MICUL DEJUN. Tu? Concurs: Eu știu ce fac la MICUL DEJUN. Tu?
Știai că atunci când te trezești dimineața este posibil ca ultima ta masă să o fi luat cu circa 12 ore înainte? Nu, nu... Concurs: Eu știu ce fac la MICUL DEJUN. Tu?

Știai că atunci când te trezești dimineața este posibil ca ultima ta masă să o fi luat cu circa 12 ore înainte? Nu, nu trebuie să mănânci pe fugă sau să sari peste acest „must have” de care corpul tău are atâta nevoie. Întotdeauna există o alternativă chiar și atunci când nu ai prea mult timp la dispoziție. Altfel spus, micul dejun este cea mai importantă masă a zilei deoarece aceasta te ajută să obții energie și elemente nutritive după o noapte de somn.

În ceea ce mă privește nu mai ratez micul dejun de ceva vreme, iar acest obicei se vede în energia și prezența de spirit pe care le am zi de zi.

Iar atunci când timpul mă presează aleg Micul Dejun Herbalife. Shake Formula 1 cu aromă de ciocolată care se prepară rapid și ușor (2-3 minute), iar la mai puțin de 220 kcal per porție, reprezintă o alternativă mai sănătoasă decât un covrig mâncat în grabă dimineața, atunci când sunt pe fugă.

În loc de cafea am la dispoziţie un ceai de plante foarte aromat şi băutura concentrată Herbal Aloe pentru hidratare optimă.

Tu cum îți începi ziua?

Începând de azi și până pe 22 octombrie te aștept să-mi povestești (într-un comentariu pe site) despre obiceiurile tale de Mic Dejun! Poți deveni Campionul Micului Dejun, în cadrul  unui eveniment – experiență, pregătit special pentru tine! Garantez că o să ai parte de multe surprize!

Eveniment – Breakfast of Champions. Powered by Herbalife

Save the date: 31 octombrie, Bucureşti

The Mixologist – Anca Lungu alias Prințesa Polonic, va pune în blender reţete meşteşugite pentru dimineţi reuşite

Vezi și: Știu ce faci la MICUL DEJUN – Mănâncă dimineața ca un rege, la prânz ca un prinț și seara ca un cerșetor

  • Mirabela Stoica

    October 15, 2015 #1 Author

    Din pacate, eu sar mereu peste micul-dejun. Stiu ca acest lucru nu este ok deloc, dar dimineata nu-mi este deloc foame. Sa ne povestesti si noua cum ti se pare micul-dejun cu produse Herbalife dupa o saptamana, sa spunem. Sunt curioasa daca nu ti se ia.

    Reply

    • Gina

      October 16, 2015 #2 Author

      Buna. eu de 16 ani mananc Micul dejun de la Herbalife si asa cum unora nu li se ia de cafea pe care o beau in fiecare dimineata de ani de zile asa si cu treaba asta…sunt vreo 7 arome si in plus daca vrei poti adauga diferite fructe si imediat ai schimbat gustul…eu cu baietelul meu, 7 ani adaugam adesea fructe de padure – capsuni, afine, mure….si astfel Midul dejun este diferit ca gust in fiecare dimineata, este cu toti nutrientii necesari atat ptr o zi de munca ptr mine si ptr o zi de scoala ptr copilul meu…o zi reusita tuturor. Gina

      Reply

  • Lascu Iulia

    October 15, 2015 #3 Author

    Dimineata incepe cu baut de apa, continua cu o lingurita de polen combinat cu miere…la birou o limonada cu lamaie, doar doar impiedic virusii sa se lipeasca de mine si mai tarziu un iaurt cu cereale integrale sau sandvis/shaorma/prajituri, depinde de zi :-)

    Reply

  • Maria

    October 15, 2015 #4 Author

    Sunt matinala si micul dejun a fost inca din copilarie o masa importantain casa noastra. In general micul dejun e pentru mine o masa foarte consistenta si variata: uneori omleta ( cu legume sau seminte), in alte zile un bol de porridge (terci de ovaz)/ varianta mea de cereale cu gem sau miere, uneori sandwichuri cu branza.De un an de zile nu mai beau cafea dimineata asa ca la micul dejun am un bol mare de ceai verde neindulcit. Cantitatea este destul de mare caci fiind matinala micul dejun dureaza cam o jumatate de ora- 40 minute:)
    Imi aduc aminte cu drag si de micul dejun al copilariei: lapte cu cacaosi paine prajita, paine prajita in ou cu miere, ceai cu paine prajita .

    Reply

  • Ame

    October 15, 2015 #5 Author

    Fiecare dimineata incepe cu un pahar cu apa, urmat la o jumatate de ora de micul dejun: legume proaspete, oua (sau iaurt) si fresh-uri. Iar daca timpul nu ne permite sa ne bucuram de micul dejun, atunci un sandwich cu paine neagra si cascaval este salvarea.

    Reply

  • Mihaela

    October 15, 2015 #6 Author

    Obiceiurile mele sunt foarte sanatoase, stiu asta, doar ca… tot ma ingras… Cel mai sanatos obicei este acela ca nu sar peste micul dejun. Apoi, mananc in fiecare zi altceva, caut sa alternez. Cantitati mici: un ou fiert, un iaurt, o felie de paine. Sau, o salata pur si simplu. Sau, un bol mic cu humus. Oricum, nu-mi lipseste cafeaua: o ceasca medie, cafea bine rasnita si neaparat la ibric! Daca ar avea Herbalife reteta-minune de mic dejun prin care sa pierd kg, sa fiu si energizata, si vitaminizata, si frumoasa, si tanara…. Ehe… :)

    Reply

  • Gabriela

    October 15, 2015 #7 Author

    Obiceiurile mele nu sunt chiar sanatoase, mereu am ceva mai important de facut decat micul dejun. Am avut un singur an in care putea sa se crape pamantul ca micul dejun nu il ratam, s-au dus vremurile alea si din pacate asta se simte in lipsa de energie pe care nicio cura de vitamine nu o combate. Dar articolul asta ma face sa ma gandesc serios sa reiau obiceiul micului dejun. Si daca tu recomanzi acest mic dejun mega rapid lasa un link de unde se poate comanda :)

    Reply

  • Raluca Oanta

    October 15, 2015 #8 Author

    De aproape 2 ani, de când am început diversificarea, îmi încep ziua pregătind micul dejun pentru băiețelul meu. Știu că aș putea să-i fiu un exemplu mai bun, dar noi, adulții, avem mereu scuza timpului. Încerc să compensez acest neajuns și să-l învăț pe el să mănânce sănătos.

    Reply

  • Sorin

    October 15, 2015 #9 Author

    Adevarat graiesti cu micul dejun. Eu caut sa-mi aloc timp suficient ptr fiecare masa, dar in special pentru cea de dimineata. Nu imi place sa mananc pe fuga si nu vreau sa-mi pacalesc organismul cu vitamine sintetice.

    Dimineata, ma hidratez cu apa si fresh de portocale. Nu lipseste cafeaua. Prefer un mix alimentar cu ceva sunca, oua, branzeturi, legume si fructe. POFTA BUNA!

    Reply

  • elisia

    October 15, 2015 #10 Author

    Si eu cam sar peste micul dejun. Dar cand am timp ideale mi se par ceaiul si painea prajita cu unt. Sanatos, nesanatos, cert e ca mi se pare gustos.

    Reply

  • sofia

    October 15, 2015 #11 Author

    dimineata nemancat? nu!
    oua si legume, paine integrala cu unt si dulceata, sunca slaba cu branzica 3 % si paine integrala, fructe sau spuma de albus cu fructe, iaurt, lapte degresat, lapte vegetal, etc., incet.

    Reply

  • Flaviu

    October 15, 2015 #12 Author

    Nu mai stiu ce este micul dejun dar pot sa-ti povestesc despre cafeaua si tigarile de dimineata (de foarte de dimineata); Constientizez ca am nevoie de o reeducare alimentara. 😀

    Reply

  • Hotia

    October 15, 2015 #14 Author

    Eu nu am timp pentru micul dejun, dar ma gandesc sa ma dau pe shakeuri matinale. Care e treaba cu herbalife?

    Reply

    • Marian Crăciun, Jurnalist

      October 15, 2015 #15 Author

      Este o alternativă care merită încercată. Micul dejun Herbalife vine cu un aport controlat de calorii, ce conține o combinație echilibrată de proteine, carbohidrați și alte substanțe nutritive importante. Dacă te întrebi despre ce este vorba, trebuie să știi că nu e deloc complicat. Eu am ales un shake Formula 1 cu aromă de ciocolată care se prepară rapid și ușor (2-3 minute), iar la mai puțin de 220 kcal per porție, reprezintă o alternativă mai sănătoasă decât un covrig mâncat în grabă dimineața, atunci când ești pe fugă. Cât de simplu este? Am amestecat două linguri de pudră Formula 1 (26 grame) cu 250 ml de lapte semidegresat (cu conţinut scăzut de grăsimi) și … cam asta este. AAAA. Era sa uit. În loc de cafea am la dispoziţie un ceai de plante foarte aromat şi băutura concentrată Herbal Aloe pentru hidratare optimă. 😉

      Reply

    • Gina

      October 16, 2015 #16 Author

      Eu de 16 ani ma rasfact cu acest Mic Dejn; poti incerca sa vezi cum e…si daca te simti inspirat scrie-mi pe mail: ginnaolaru@yahoo.ro si facem schimb de telefoane, poti face o vizita la Centrul meu – te voi servi cu acest Mic dejun…si alegerea iti apartine. O zi cu spor in toate!

      Reply

  • Iulia

    October 15, 2015 #17 Author

    Eu am micul dejun cu shake-ul Formula 1, concentratul de Aloe si ceaiul Thermojetics, toate de la Herbalife, de 9 ani. Mi-e foarte la indemana si ma simt excelent!

    Reply

  • Elena

    October 15, 2015 #18 Author

    Eu dacă nu mămânc dimineața, în maximum jumătate de oră de la trezire, leșin, trebuie să mă culc la loc :)) Așadar, bag tot ce prind: sandwich-uri cu șuncă de pui/curcan, unt, musli, fulgi de porumb, lapte, brânză, ouă, ceai, kefir, fresh de portocale, chiar pufuleți în lipsă de altceva 😀

    Reply

  • Madalina

    October 15, 2015 #19 Author

    Din păcate, nici eu nu prea obișnuiesc să iau micul dejun…ceea ce mă face să devorez o porție pentru 3 mese după ora 7 seara…și după mai mai mir de unde vine surplusul de kilograme… așa cum punctai și tu în articol. Cu toate acestea, când am mai mult timp la dispoziție, în weekend sau când mai merg la sală, nu pot să nu mă răsfăț cu un shake gustos din fructe, cu un smoothie consistent, o budincă de chia sau măcar 1-2 fructe proaspete. Chiar se vede diferența din punct de vedere a energiei pe care o am în ziua respectivă, însă cu toate astea obiceiurile greșite sunt foarte greu de schimbat. M-ai făcut curioasă în legătură cu soluția celor de la Herbalife, am să o testez cu lapte de migdale sau de orez. :)

    Reply

  • stefan alexiu

    October 15, 2015 #20 Author

    ceai de pelin, apa cu un vitamax, kefir cu cereale si la 30 de minute o cafea. zi buna!

    Reply

  • Alexandra

    October 15, 2015 #21 Author

    dimineata fara mic dejun nu se poate ,,,cum ma trezesc imi fac toaleta ,un pahar cu apa ,lamaie si putin ghimbir dupa ,spal repede cateva fructe o banana ,2 kiwi 1 mar , si o portocala ,le arunc repede in blender mai adaug un pic de scortisoara si menta ,pun un pahar de lapte,kefir sau suc depinde cum le fac de multe ori combin sau schimb ,, si arunc o lingura de cereale de grau ,pe urma push on si gata ,,,dupa o ora un baton proteic ,,asta-i masa mea dimineata ,,dak nu beau sucul schimb cu carne cum ar fi peste marinat ,o felie de branza si salata langa ,,,

    Reply

  • Marina

    October 15, 2015 #22 Author

    Micul meu de dejun de peste 3ani de zile este acelasi dar in acelasi timp foarte diferit pt ca retetele de shake difera de la o zi la alta.
    Ma trezesc in fiecare dimineata si imi iau tabletutele de vitamine,fibre,imi pregatesc cel mai delicios shake Formula 1(vanilie,fructe tropicale,menta si ciocolata si fursecuri si frisca-acestea sunt aromele mele preferate) si imi pregatesc un ceai cu aroma naturala sau de piersica care pe langa faptul ca este delicios imi ofera si energie pe parcursul zilei.
    Pofta buna!

    Reply

  • Dalar

    October 15, 2015 #23 Author

    Marian, daca iti amintesti de un press trip in Viena unde ne-am intersectat drumurile, nu ratam micul dejun (chiar daca veneam cu ochii umflati de somn). Chiar daca asta era cu multi ani in urma, pofta de mancare mi-a ramas. Mai nou, am descoperit smoothie-urile, asa ca un smoothie cu chefir, banana, fructe de padure si seminte de in este, de cele mai multe ori cand plec in graba, micul meu. Altfel, imi place sa ma joc cu diverse ingrediente in omleta. Mic dejun sanatos sa fie!

    Reply

  • catalina

    October 15, 2015 #24 Author

    Foarte rar sar peste micul dejun. La ora 8 e breakfast time 😀

    Reply

  • Crissy

    October 16, 2015 #25 Author

    La micul dejun…atunci când nu sar peste el ca dorm un pic mai mult….desigur…un pahar mare cu apă…automat servit…după care un fruct…de sezon struguri…apoi direeect în autobuz la serviciu sau după caz în weekend în pat să îmi reîntregesc somnul…Ceva greșit?;)…Apoi, mai târziu, firește cafeluță cu ceva lângă să nu mă roadă stomacul…în așteptarea prânzului…tot mai găsesc eu ceva de ros…

    Reply

  • Madalina C

    October 16, 2015 #26 Author

    De 11 ani imi incep ziua cu un mic dejun sanatos, echilibrat nutritiv: tablete din plante presate la rece (vitamine, minerale ), Omega3 etc cu un pahar mare cu apa in care adaug 3 capacele de suc concentrat de Aloe, un ceai Thermojetics(preferatul meu este cel cu aroma de lamaie) si un shake formula 1 Herbalife care difera foarte mult ca aroma si reteta (mar copt caramelizat si scortisoara/ fursecuri si frisca/ cappuccino/ ciocolata sau combin 2 arome).Imi place sa le combin cu lapte de soia, dar si cu iaurt.Uneori le adaug si chia, susan, in, nuci, seminte etc.
    Imi place ca se prepara totul foarte repede (nici 2 minute) si de cele mai multe ori il consum la birou sau in timpul altor activitati (chiar si la volan).

    Reply

  • Irina Mihaela

    October 16, 2015 #27 Author

    Buna! Iau micul de jun Herbalife de 1 an si jumatate pt ca nu exista altceva mai bun. Pe langa ceai si sucul de Aloe imi prepar mereu si shake-ul preferat de cappuccino, doar ca imi place sa il fac mai special cateodata: 1 măr + banană mică + 10 cireșe + 250 ml lapte semidegresat 1,5% grăsime + 3 linguri șhake Capuccino. Gustos, ușor de făcut, ieftin și sănătos :D. Doar acest mic detaliu adaugat in viata mea m-a ajutat sa imi reglez problemele grave cu digestia. M-a ajutat sa elimin toxinele din corp si astfel am scapat de acnee. Doar cu acest mic dejun am energia necesara pt viata activa pe care o duc. 24 ore din 24!!!

    Reply

  • radu

    October 19, 2015 #28 Author

    Buna dimineata! As vrea sa va spun ca nu ocolesc niciodata micul dejun! Si nu ma refer aici la a manca un covrig in fuga spre serviciu. Mereu aleg un mic dejun bogat care chiar imi asigura energia necesara pe parcursul zilei. nu de ce mai multe ori este si cel mai sanatos, insa gusturile nu se discuta. Nu am incercat niciodata formula herbalife, dar as f curios ….

    Reply

  • laura magdin

    October 19, 2015 #29 Author

    Eu impreuna cu sotul meu ne trezim zi de zi la 7, iar pana plecam la job la ora 8 nu ratam placerea micului dejun. este intr-un fel si un fel de socializare si o legatura in famile. va recomand tuturor sa luati mulc dejun. conteaza!

    Reply

  • hotel caro

    October 19, 2015 #30 Author

    Noi oferim clietilor/turistilor un mic dejun bogat care sa ii ajute sa prinda putere atunci cand alearga prin frumosul nostru oraș. Va asteptam sa ne treceti pragul.

    Reply

  • Miruna Olea

    October 19, 2015 #31 Author

    Salutare! Micul dejun? Hmmm… nici nu stiu cu arata. Nebunia jobului ma face sa ocolesc zi de zi masa de dimineata, iar in weekend sa lenevesc pana la pranz si sa uit de micul dejun. Recunosc ca asa m-am invatat si nu simt nevoia sa mananc ceva dimineata. pe la ora 11 aleg un fresh de portocale si un croissant, iar apoi… pranzul!

    Reply

  • dana mares

    October 19, 2015 #32 Author

    Micul dejun este placerea mea nevinovata! nu il ocolesc niciodata si am invatat asta de la parintii mei. cat despre produsele herbalife nu le-am testat, dar am auzit numai de bine.

    Reply

  • Oana

    October 19, 2015 #33 Author

    Micul dejun nu lipseste niciodata! Oricat de aglomerata ar fi ziua si oricat de mult m-as grabi. E cea mai importanta masa din zi si trebuie sa-mi dea energie pentru multe ore de lucru si sport. Hrisca, ovaz, oua, legume, branzeturi sau fructe…combinate cu atentie!, fac minuni :)

    Reply

  • Claudiu Szighet

    October 19, 2015 #34 Author

    ziua o incep cam asa: Cașcaval și telemea – de capră, tradiționale, mușchiuleț – tot tradițional, cică fără E-uri. Și câteva roșii mici și gustoase. 😉 Sper ca v-am convins si pe voi

    Reply

  • Oana

    October 19, 2015 #35 Author

    Neata! Eu de regula imi incep dimineata cu o cafea neagra. Stiu, stiu, nu e chiar sanatos. E bine totusi ca de ceva timp imi iau 5 minute la birou pentru un mic dejun (lucru pe care nu il faceam inainte) – un iaurt cu fulgi de ovaz si o banana, mancat pe fuga in timp ce-mi citesc mailurile :)

    Reply

  • Ionel Popovici

    October 19, 2015 #36 Author

    Pâine hipoglucidică, unt 82% grăsime, cașcaval, migdale, castravete. E bine?

    Reply

  • Diana

    October 19, 2015 #37 Author

    Eu îmi încep dimineața fie cu un bol cu cereale integrale, semințe de in, miere și o jumătate de banană, fie cu un pahar mare de fresh făcut în casă.

    Reply

  • Dan Silviu Ban

    October 19, 2015 #38 Author

    Eu aleg intotdeauna un mic dejun continental: ceai, unt, gem (dulceata sau miere), produse de panificatie si apa minerala.

    Reply

  • Cristina Mergea

    October 19, 2015 #39 Author

    Eu va spun ce am mancat azi dimineata. Piept de curcan la grătar, două ouă ochiuri, migdale. Si nu am mai mult de 52 kg 😉 Nu sariti peste micul dejun!

    Reply

  • Rlu Rallu

    October 21, 2015 #40 Author

    Micul dejun perfect de 2 ani și 8 luni, plin de vitamine și minerale cu energie și buna dispoziție pentru întreaga zi #herbalife_aloe_mango #herbalife_termojetics_tea și bineînțeles #shake_F1_herbalife delicios care poate fi savurat în diferite forme, printre preferatele mele este sub forma de înghețata de shake <3

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *