Băneasa Shopping City va găzdui conferința „How design will change the world”, susținută de Karim Rashid Băneasa Shopping City va găzdui conferința „How design will change the world”, susținută de Karim Rashid
Băneasa Shopping City va găzdui conferința „How design will change the world”, susținută de renumitul designer Karim Rashid, sub umbrela campaniei Redesign Yourself, program... Băneasa Shopping City va găzdui conferința „How design will change the world”, susținută de Karim Rashid

Băneasa Shopping City va găzdui conferința „How design will change the world”, susținută de renumitul designer Karim Rashid, sub umbrela campaniei Redesign Yourself, program conceput sub forma unui reality-show digital ce încurajează încrederea în sine prin îmbunătățirea stilului de viață.

Conferința care va avea loc în data de 15 octombrie, în Grand Cinema & More, începând cu ora 10:00 se alătură obiectivului programului, acela de a ne arăta cum ne putem îmbunătăți stilul de viață, printr-un proces de reinventare la nivel fizic și psihic, menit să faciliteze drumul nostru spre schimbare.

Karim Rashid revine în România pentru a împărtăși viziunea sa asupra design-ului și asupra modului în care acesta va schimba viitorul și tendințele, în cadrul conferinței cu tema „How design will change the world”. Rashid este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați designeri contemporani, cu un portofoliu de peste 3.000 de proiecte. Lucrările sale au devenit legendare în peste 40 de țări din lume și recunoscute global cu peste 300 de premii. În deschiderea conferinței, participanții îi vor putea asculta și pe designerii români Mihai Popescu, Cristian Corvin şi Robert Marin.

Vizitatorii Băneasa Shopping City vor putea achiziționa începând de anul viitor, în exclusivitate, din magazinul Pepper, elemente din colecția capsulă semnată de renumitul designer, în parteneriat cu brandul Fessura. Colecția de încălțăminte pentru sezonul primăvară-vară 2016, în ediție limitată, are un design unic, caracteristic lui Karim Rashid.

Programul Redesign Yourself se desfășoară în perioada 15 septembrie – 15 noiembrie și își propune să ajute zece persoane să se reinventeze, printr-o transformare personală totală, interioară și exterioară. Cei zece participanți ai campaniei au fost aleși în urma unui eveniment-experiment ce a avut loc chiar în centrul comercial, pe parcursul unui weekend, întreg conceptul fiind implementat cu sprijinul brandului Dove.

Întreaga transformare poate fi urmărită pe http://www.baneasashoppingcity.ro/redesign-yourself/home şi pe canalul de YouTube al Băneasa Shopping City – http://bit.ly/1EXzOOq, într-o serie de episoade săptămânale, unde se poate vedea evoluția celor zece participanți.

Partenerii campaniei Redesign Yourself: Accessorize, Bigotti,  Dove, FREYWILLE, Karen Millen, L’Occitane, M.A.C., Meli Melo, NIKE, PATIO, Perfect Nails, Pepper, Preciosa, Raw’z, Reserved, Self Trust Academy, Sensiblu, Stejarii Country Club, Trends by Adina Buzatu, Weekend Max Mara.

Echipa de proiect este formată din:

Alexandru Bogdan – Marketing Director

Ovidia Popescu – Campaign Coordinator

Alina Pitilină & Norbert Matei – Stiliști

Cătălin Oprițescu – Producător

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *