Iulian Stanciu devine acționar majoritar la Atelierele Pegas Iulian Stanciu devine acționar majoritar la Atelierele Pegas
Network One Distribution (NOD) consolidează brandurile proprii într-o divizie nouă și intră în acționariatul producătorului de biciclete Atelierele Pegas.   În prezent, NOD are... Iulian Stanciu devine acționar majoritar la Atelierele Pegas

Network One Distribution (NOD) consolidează brandurile proprii într-o divizie nouă și intră în acționariatul producătorului de biciclete Atelierele Pegas.  

În prezent, NOD are în portofoliu opt branduri proprii: Cooking by Heinner și Vanora Home (menaj), Ugrow (puericultură), Momki (jucării), Serioux (IT), Heinner (electrocasnice si unelte) și Horizon (TV si Monitoare) și cel mai recent, Pegas (biciclete și accesorii).

Divizia nou creată va continua dezvoltarea brandurilor proprii, inclusiv pe alte verticale de business, consolidarea și internaționalizarea lor, dar și servicii de outsourcing în dezvoltare de produs pentru alți producători.

Prin parteneriatul cu NOD, brandul Pegas își va accelera dezvoltarea la nivel național și internațional. Atelierele Pegas produce în prezent 2.500 de biciclete anual. În urmatorii trei ani, Atelierele Pegas țintește o creștere de zece ori a volumului de biciclete, până la 25.000 de bucăți anual și o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.

Mixul format de expertiza în R&D și branding a Atelierelor Pegas, pe de o parte, experiența și viziunea de business a NOD, pe de altă parte, vor consolida competențele ambelor companii în construirea unor branduri românești de succes.

Andrei Militaru Andrei Botescu

Răzvan Ziemba, director general NOD

„Am decis să înființăm divizia de Branduri Proprii pentru ca am vrut să diferențiem business-ul de distribuție de business-ul de brand. Pe lângă dezvoltarea portofoliului actual, noua divizie condusă de Andrei Militaru va oferi servicii de outsourcing în dezvoltarea de produs – sourcing, operațiuni, logistică, distribuție, branding și acum și R&D prin parteneriatul pe care l-am încheiat cu Atelierele Pegas.”

Andrei Militaru, director de dezvoltare NOD:

„Oamenii care au reînviat brandul de biciclete Pegas pun multă pasiune și sunt foarte talentați. Avem aceleași valori și credem că experiența și viziunea echipei NOD împreună cu know-how-ul în R&D al Atelierelor Pegas pot oferi un model sănătos de dezvoltare. Prin ceea ce facem dorim să stimulăm inițiativele antreprenoriale și să susținem dezvoltarea de branduri românești.”

Andrei Botescu, director general și fondator Atelierele Pegas

„De când am început afacerea, am vrut să fac din Pegas bicicleta preferată a românilor. Mi-am dat seama că este nevoie de un efort investițional mare și de un partener cu experienta. Împreună cu NOD vom extinde atât gama de biciclete pentru toate palierele de vârstă și categoriile de produse, cât și prezența brandului la nivel național și internațional, așa cum ne-am dorit. Țelul meu pe următorii cinci ani este să dezvoltăm o facilitate de producție integrată în țara noastră cu ajutorul căreia sa putem produce cel puțin 100 de mii de biciclete pe an.”

Andrei Militaru Andrei Botescu Razvan Ziemba

Structura acționariatului:

Prin noul parteneriat, NOD devine acționarul majoritar la Atelierele Pegas, cu 51,67% din titluri. Andrei Botescu, fondatorul Atelierelor Pegas, deține un pachet de 31,67% din acțiuni și continuă dezvoltarea companiei din poziția de director general.

Restul de 16,66% dintre acțiuni sunt deținute de Ciprian Frunzeanu (5%), Andrei Marius Alin (5%), Adrian Teașă (3,33%) și Alexandru Manda (3,33%). 

Network One Distribution, companie deținută integral de Iulian Stanciu, este liderul pieţei de distribuţie electro-IT din România, partenerul principal pentru cei mai mari producatori globali de electro-it in piata romaneasca.

În prezent, compania desfășoară operațiuni pe piețele din Europa de Est, are o retea de peste 3000 de clienti, fiind un furnizor important al rețelelor de retail locale.

Proiectul Pegas s-a născut din pasiune pentru biciclete, pentru identitate urbana și din dorința de a construi un brand puternic românesc. Pe lângă nostalgie, Pegas investește mult în cercetare și dezvoltare de produse noi, cu un design funcțional și un preț competitiv.

Până în prezent, peste 5000 de biciclete din noile colecții Pegas au ajuns la clienți din țară și din Europa.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *