Reynaers mizează pe un business de 7 milioane de euro şi o cotă de 10% pe piaţa de tâmplările de aluminiu Reynaers mizează pe un business de 7 milioane de euro şi o cotă de 10% pe piaţa de tâmplările de aluminiu
Reynaers Aluminium  România, unul dintre liderii europeni pe segmentul soluţiilor de aluminiu pentru sectorul de construcţii, mizează pe o cifră de afaceri de 7... Reynaers mizează pe un business de 7 milioane de euro şi o cotă de 10% pe piaţa de tâmplările de aluminiu

Reynaers Aluminium  România, unul dintre liderii europeni pe segmentul soluţiilor de aluminiu pentru sectorul de construcţii, mizează pe o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în acest an, în creştere cu 75% faţă de business-ul raportat în 2014, şi atingerea unei cote de 10% din piaţa locală de tâmplărie de aluminiu.

Dacă anul trecut s-a încheiat cu o cifră de afaceri de 4 milioane de euro şi o creştere de 25% comparativ cu 2013, în urma obţinerii unor contracte semnificative pe segmentul de dezvoltări office şi datorită majorării constante a comenzilor din export, Reynaers Aluminium România mizează pe o majorare semnificativă a cifrei de afaceri din acest an, până la 7 milioane de euro.

Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium Romania„Printre cele mai importante proiecte în care ne-am implicat în acest an se numără clădiri de birouri precum AFI Park, Oregon Park, Metropol Offices, Malmo Office Towers, dar şi instituţii precum Spitalul Clujana. Acestea, împreună cu mărirea echipei noastre, sunt principalele motive ce stau la baza estimărilor financiare”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România.

Potrivit afirmaţiilor sale, creşterea ponderii exporturilor are, de asemenea, un impact pozitiv. Astfel, tot mai mulţi dintre partenerii companiei – firme către care Reynaers Aluminium România livrează profile de aluminiu – aleg să trimită la export produsele finite precum ferestre sau uşi.

Profilele pentru faţade cortină – 60% din business

În acest moment, Reynaers Aluminium România livrează pe piaţa locală soluţii de aluminiu pentru uşi, ferestre, pereţi cortină, sisteme glisante, parasolare şi sere, toate acestea fiind produse în unitatea de producţie a companiei din Duffel, Belgia.

În ceea ce priveşte tipologia produselor livrare pe piaţa locală, potrivit lui Daniel Popa, 60% din vânzările pe plan local sunt reprezentate de profilele destinate faţadelor cortină. Pe plan secund se află, cu 30% din vânzări, reperele pentru uşi şi ferestre, restul fiind atribuit reperelor pentru uşi glisante.

„Raportat la tipurile de proiecte în care ne implicăm, business-ul Reynaers este susţinut, în egală măsură, de proiectele office, cele din industria de hospitality, rezidenţial, dar şi comercial – în special mall-uri”, a mai spus Daniel Popa.

Piaţa de tâmplărie de aluminiu, în creştere cu 10 – 15% în 2015

Proiect Reynaers_AFI_ParkPotrivit reprezentantului companiei, dezvoltarea business-ului Reynaers Aluminium România este determinată şi de creşterea uşoară a pieţei, mai ales pe segmentul rezidenţial, dar şi de schimbarea comportamentului de achiziţie în proiectele locale.

„Ne-am bucurat să vedem o schimbare în comportamentul de achiziţie al clienţilor, aceştia îndreptându-şi atenţia cu precădere către segmentul premium al tâmplăriei din aluminiu şi al faţadelor cortină, în defavoarea produselor din gama medie”, a completat Daniel Popa.

Potrivit acestuia, comenzile pe piaţa tâmplăriei de aluminiu au crescut cu 10-15% în acest an, faţă de 2014, în contextul în care doar pe piaţa rezidenţială s-a putut observa o cerere mai mare cu 10% în primele 9 luni din acest an.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *