PPD Romania  a prezentat la METRO Expo cele mai renumite băuturi din portofoliul companiei PPD Romania  a prezentat la METRO Expo cele mai renumite băuturi din portofoliul companiei
Între 30 septembrie şi 3 octombrie, PPD România, unul dintre cei mai mari distribuitori de băuturi alcoolice a fost prezent la METRO Expo 2015... PPD Romania  a prezentat la METRO Expo cele mai renumite băuturi din portofoliul companiei

Între 30 septembrie şi 3 octombrie, PPD România, unul dintre cei mai mari distribuitori de băuturi alcoolice a fost prezent la METRO Expo 2015 cu o serie de evenimente  live,  degustări personalizate din gama premium şi deluxe, sampling băuturi aperitive, traininguri şi demonstraţii în arta cocktailurilor.

Specialişţi şi câştigători ai celor mai faimoase competiţii din industria bartending-ului şi mixologiei au pregătit cocktailuri originale pentru sute de cunoscători şi pasionaţi de băuturi fine prezenţi la eveniment. Aceştia au fost surprinși cu diverse momente interactive și demonstraţii ale celor mai importante branduri din portofoliul companiei: Aperol, Campari, Johnnie Walker, J&B Rare, S. Pellegrino, Sanpellegrino şi Captain Morgan.

ppd

În fiecare dimineaţă vizitatorii au avut parte de un start fresh alături de apa S.Pellegrino și sucurile naturale de fructe Sanpellegrino, o experiență în stilul autentic italian: simplu, elegant, surprinzător. Vizitatorii au plecat acasă cu idei practice și originale de reţete pentru a-şi prepara cele mai creative băuturi răcoritoare.

Brand Ambassador-ul Reserve Andrei Gusidi și Paul Sfîrlea, câștigător în România al competiției Diageo Reserve World Class au prezentat cocktailuri Delux din gama Reserve. Alături de ei pasionații de băuturi tari premium au intrat în spiritul gusturilor rafinate Reserve prin degustări, competiții creative și demonstrații originale de pregătire a celor mai interesante cocktailuri.

PPD_Paul SfirleaJohnnie Sour, signature drink-ul Johnnie Walker Red Label şi J&B Lemonade Twist, un nou blend rafinat marca J&B Rare au fost prezentate în cadrul unor sesiuni interactive care au readus atmosfera petrecerilor de vară prin aromele exotice, fresh şi notele citrice surprinzătoare.

Câştigătorul în România al competiţiei internaţionale Embrace the Bitterness Contest a pregătit cocktail-uri clasice, dar întotdeauna senzaţionale, cu bitter-ul Campari.

Fiecare zi a expoziţiei s-a încheiat relaxant și distractiv cu momente special create pentru a descoperi universul versatil al unuia dintre cele mai populare aperitive: Aperol Spritz.

În intervalul 30 septembrie – 3 octombrie, METRO Cash&Carry România a transformat Pavilionul Central de la Romexpo în punctul de interes pentru toți partenerii și clienții săi din România. În cadrul METRO Expo au fost prezentate soluțiile și programele dezvoltate de companie pentru susținerea tuturor profesioniștilor din domeniile comerțului tradițional, HoReCa, servicii, companii și instituții, precum și propunerile și ofertele partenerilor METRO.

Desfășurat pe perioada a patru zile, METRO Expo este un eveniment de anvergură ce acoperă o suprafață totală de 12.000 metri pătrați. La eveniment  au putut  fi vizitate standurile a peste 260 parteneri, recunoscuți pentru calitatea serviciilor și produselor oferite, precum și zonele dedicate programelor strategice ale METRO și cele dedicate demonstrațiilor culinare.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *