Ce s-a întâmplat la CSR4WOMEN by AVON, evenimentul care îi reunește pe cei care schimbă lumea prin implicare socială Ce s-a întâmplat la CSR4WOMEN by AVON, evenimentul care îi reunește pe cei care schimbă lumea prin implicare socială
AVON Cosmetics România a organizat joi, 1 octombrie 2015, cea de-a treia ediție a conferinței CSR4WOMEN, singurul eveniment din România dedicat campaniilor sociale pentru... Ce s-a întâmplat la CSR4WOMEN by AVON, evenimentul care îi reunește pe cei care schimbă lumea prin implicare socială

AVON Cosmetics România a organizat joi, 1 octombrie 2015, cea de-a treia ediție a conferinței CSR4WOMEN, singurul eveniment din România dedicat campaniilor sociale pentru femei. CSR4WOMEN by AVON reunește companiile, ONG-urile și numeroasele personalități publice implicate în astfel de proiecte. Scopul conferinței este acela de oferi sprijin și de a facilita dialogul între toți cei care sunt alături de femei și promovează respectul de sine, frumuseţea, sănătatea şi drepturile acestora.

Cea de-a treia ediție și cea mai mare de până acum a fost organizată sub forma unei conferinţe cu două paneluri ce s-au desfășurat în paralel, urmate de gala în cadrul căreia patru proiecte au primit distincția CSR4WOMEN.

Cei care schimbă lumea prin implicare

Tema celei de-a treia ediții, “Schimbă lumea prin implicare”, a stat sub semnul campaniei globale de comunicare AVON, “Schimbă lumea prin frumusețe”. Toate proiectele care au fost prezentate și dezbătute în cadrul conferinței au arătat, cu exemple concrete, că frumusețea înseamnă în primul rând determinare, curaj, perseverență și dorința de a produce o schimbare acționând direct.

Distincțiile CSR4WOMEN by AVON

În acest an, au fost sărbătorite nu doar proiectele pentru femei desfășurate la nivel național, ci și inițiativele mici, pornite fără finanțare, dezvoltate în micro-comunități de către femei dornice să schimbe ceva.

Au fost premiate patru proiecte din patru domenii: educație – Exista Aur in fiecare, proiect derulat de catre BRD și Federația Română de Handbal; sănătate – Doneaza păr copilașilor, proiect inițiat în cadrul Societății Studenților Medicinişti Iaşi, de către Ioana-Maria Andrioaie, în sprijinul copiilor bolnavi de cancer; categoria antreprenoriat – World Vision, Made in Rural, proiect de dezvoltare economică desfășurat în nouă judete; categoria protecție socială  – Clubul Mamelor, un grup format din peste 20 de femei din cartierul Ferentari, care pun presiune pe autoritățile locale pentru a lua în considerare nevoile comunității pe care o reprezintă.

Book CSR4WOMEN

Totodată, în cadrul conferinței a fost prezentat contextul din ultimul an în care s-au desfășurat campaniile sociale dedicate femeilor din România, dar și studiul „Women Empowerment”, realizat de AVON la nivel regional. Această cercetare a surprins profilul româncei în 2015: ambițioasă, dornică să găsească echilibrul perfect între roluri (mamă, soție, femeie de carieră), dar străduindu-se în același timp să lupte împotriva prejudecăților sociale.

AVON Cosmetics România este lider pe piaţa cosmeticelor din România începând cu anul 2002. De peste 13 ani, Avon Cosmetics România prin Campania pentru Sănătatea Sânilor și Campania Respectului luptă împotriva cancerului la sân și a violenței domestice prin finanțarea programelor destinate informării și educării femeilor din România și achiziționarea de echipamente medicale pentru a asigura îngrijire de calitate pentru pacienții diagnosticati cu cancer la sân. În tot acest timp, compania a donat 2,8 milioane de dolari, iar 8 centre oncologice au fost dotate cu echipament medical de ultimă generație.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *