10 noi chiriași au deschis magazine în outlet-ul FASHION HOUSE 10 noi chiriași au deschis magazine în outlet-ul FASHION HOUSE
FASHION HOUSE Group, una dintre cele mai importante companii de pe segmentul de outlet-uri din Europa și, totodată, cel mai mare dezvoltator și operator... 10 noi chiriași au deschis magazine în outlet-ul FASHION HOUSE

FASHION HOUSE Group, una dintre cele mai importante companii de pe segmentul de outlet-uri din Europa și, totodată, cel mai mare dezvoltator și operator de outlet-uri din Europa Central-Estică și din Rusia, parte a grupului Liebrecht&wooD, încheie cu succes primele 9 luni din 2015 pe piața din România. Astfel, numeroase branduri noi au deschis sau urmează să deschidă magazine în FASHION HOUSE Outlet Centre Bucharest, iar premisele sunt pozitive pentru extinderea proiectului în viitor.

După un an 2014 foarte bun, FASHION HOUSE Outlet Centre București, primul și singurul centru de tip outlet din România, va încheia în forță și anul 2015.

În primele trei trimestre din an, 10 noi chiriași au deschis magazine în outlet-ul FASHION HOUSE din cadrul parcului comercial West Park Retail, incluzând mărci internaționale și locale de top, cum ar fi: Guess, Mustang Jeans, Spanish Kids, Kiddie Rides, Format Lady, Faith by MD, Nissa, Napoleoni, TED’s, Lacoste & Gant. Noile magazine ocupă circa 1,000 m2; în consecință, FASHION HOUSE Outlet Centre este acum închiriat în proporție de 89%. Având însă în vedere negocierile avansate pentru spațiile rămase disponibile, compania estimează că alte câteva branduri renumite se vor alătura centrului până la finalul anului.

 „Am avut un an fantastic până acum în Romania și suntem încrezători cu privire la viitor. FASHION HOUSE Outlet Centre este una dintre principalele destinații de cumpărături pentru clienții din România, iar rolul său este în continuă creștere. Din punctul de vedere al business-ului, FASHION HOUSE Outlet Centre București este una dintre cele mai importante investiții ale companiei mamă, Liebrecht & wooD Group, iar creșterea înregistrată în ultimele luni reprezintă o dovadă clară că piața din România își redobândește poziția fruntașă în Europa Centrală și de Est. România are încă un potențial extraordinar pentru segmentul de outlet-uri, iar noi vom căuta în mod constant să îmbunătățim experiența de shopping a tuturor celor care ne vizitează, atât prin extinderea gamei de produse, cât și prin îmbunătățirea continuă a infrastructurii” – susține Brendon O’Reilly, Managing Director al FASHION HOUSE Group.

“Suntem încântați să le urăm <Bun Venit> noilor noștri chiriași și așteptăm cu entuziasm să vedem noile parteneriate concretizate în afaceri înfloritoare. Contextul este promițător în acest sens, pe măsură ce românii sunt tot mai familiarizați cu conceptul de outlet și înțeleg deopotrivă specificul acestui tip de cumpărături, precum și avantajele financiare pe care le poate genera” – adaugă Iuliana Enescu, Commercial Manager pentru Romania în cadrul Liebrecht&wooD Group, compania-mamă a FASHION HOUSE Group.

Atât numărul de vizitatori, cât și valoarea medie a cumpărăturilor efectuate de un client în FASHION HOUSE București au crescut în ultimii ani. Potrivit unui studiu efectuat de Reveal Marketing Partner în rândul clienților outlet-ului, indicatorul cu cea mai spectaculoasă evoluție îl reprezintă valoarea medie a cumpărăturilor – 399 RON (90 euro) per client, per vizită în 2014, dublu față de anii precendenți (150 RON în 2009, respectiv 268 RON în 2011). Valoarea reprezintă aproximativ 11% din venitul mediu net al clienților outlet-ului.

Mai mult, contextul economic post-2008 i-a determinat pe români să fie mult mai selectivi și cugetați când merg la cumpărături. Peste jumătate dintre respondenți au declarat că știu exact ce vor să cumpere când vin în outlet, iar 80% dintre ei găsesc ceea ce căutau.

Aceste rezultate confirmă faptul că oferta FASHION HOUSE Outlet Centre București este principalul factor care a determinat creșterea frecvenței vizitelor și a satisfacției generale în rândul clienților. În ultimii 5 ani, procentul de clienți care vizitează outlet-ul cel puțin o data pe lună a crescut la 59%, de două ori mai mult comparativ cu anul 2009. În plus, nivelul general de satisfacție în rândul clienților outlet-ului a crescut cu 20 puncte procentuale în aceeași perioadă.

Pe fondul maturizării pieței de retail și a creșterii consumului, trendul ascendent pe care se înscrie segmentul de outlet din România va continua și în 2016.

Cu o suprafață închiriabilă de 20,300 m.p., FASHION HOUSE Outlet Centre găzduiește un portofoliu impresionant de brand-uri, printre care se numără: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Otter, Mango, Tom Tailor, Benvenuti, Stone Creek, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Samsonite, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant și multe altele.

Beneficiind de reduceri permanente de la 30% până la 70% la toate brand-urile, FASHION HOUSE Outlet Centre completează perfect gama de produse și servicii din cadrul West Park Retail – unul dintre cele mai mari si mai populare parcuri de retail din București, recunoscut în mod special pentru oferta extinsă de articole pentru uz casnic.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *