Campania “Deșteptărețele”, selectată de Google ca reper de eficiență și creativitate pentru întreaga sa rețea internațională Campania “Deșteptărețele”, selectată de Google ca reper de eficiență și creativitate pentru întreaga sa rețea internațională
Campania detergentului Bonux – “Deșteptărețele”, semnată de Leo Burnett România și lansată în luna mai, a fost selectată de Google ca reper de eficiență... Campania “Deșteptărețele”, selectată de Google ca reper de eficiență și creativitate pentru întreaga sa rețea internațională

Campania detergentului Bonux – “Deșteptărețele”, semnată de Leo Burnett România și lansată în luna mai, a fost selectată de Google ca reper de eficiență și creativitate pentru întreaga sa rețea internațională.

În urma analizei Brand Lift Survey realizate de Google, rezultatele campaniei au fost catalogate drept excepționale, depășind standardele globale pentru „brand awareness” și “ad recall” la categoria Consumer Packaged Goods (CPG).

Realizată exclusiv în mediul digital, prin două video story-uri inspiraționale, campania prezintă poveștile reale ale unor femei care au știut să găsească soluții creative în situații-limită, lansând o nouă clasificare a femeilor de acest gen: „deșteptărețele”. Ele sunt cele care cred că o idee isteață la timpul potrivit îți poate schimba întreaga viață în bine. Campania a restabilit legătura dintre Bonux și targetul său feminin pe baze relevante și puternice și a reușit să le facă pe femei să își redescopere valorile adevărate și să se simtă recunoscute și recompensate pentru ceea ce sunt și ce reușesc să facă.

Minunatele povești ale Elenei și ale lui Darin au demonstrat că poți face foarte mult, pornind de la puținele lucruri pe care le ai la îndemână. Acest lucru a determinat încă 350 de femei să propună idei și povești motivaționale proprii, ducând astfel la consolidarea unei comunități online, care a atins un nivel de implicare și interacțiune de 15 ori peste media categoriei de produs.

“Este o onoare pentru Google să fie partenerul strategic al echipei Bonux Procter& Gamble și Leo Burnett România în acest demers de a crea campanii digitale de clasă mondială. Leo Burnett România și Google au demonstrat încă o dată că YouTube este o platformă extrem de eficientă pentru awareness, engagement și profit pentru brandul Bonux.”

Julie Eddleman – Global Client Partner, Google

Povestea celor două deșteptărețe a dus la un nivel excelent de implicare și interacțiune în Social Media, ajungând la peste 4.300.000 de vizualizări Facebook și peste 1.300.000 de vizualizări prin intermediul platformei YouTube. Rata de vizualizare a filmelor a fost de 4 ori mai mare față de media categoriei.

În plus, rezultatele măsurate prin intermediul studiului Google Brand Lift Survey au determinat Google să propună “Deșteptărețele” drept exemplu “best in class” la nivel global.

“Bonux 3în1 este brandul care, în această campanie, și-a dedicat eforturile femeii românce autentice, pe care o cunoaștem cu toții. Femeia care nu se lasă bătută, care în contextul crizei a reușit mereu să găsească soluții, care știe că există o cale de rezolvare pentru orice. <Deșteptăreața> este un nume născut din dorința de a le arăta acestor femei cât sunt de speciale, un semn de recunoaștere din partea unui brand care, ca și ele, găsește mereu soluții care nu costă mult, dar au efect garantat.”

Irina Becher – Creative & Business Development Director P&G, Leo Burnett România

Agentie – Leo Burnett

Irina Becher – Creative Director

Charlie Martin – Global Digital Creative Director

Cristiana Florea – Senior Copywriter

Octavian Ioniță – Art Director

Sorin Deleanu – AV Producer

Tudor Fulea – Global Account Director

Alexandra Popescu – Brand Communication Manager

Ana Bărăităreanu – Senior Brand Communication Executive

Mugur Pătrașcu – Digital Director

Matei Psatta – Digital strategy & social media manager

Octavian Aftanasa – Social media executive

Client – P&G

Maria Angelica Rojas – P&G MKT Global Fabric Care BFO, T3 Brand Manager

Helene Bellamy: P&G MKT – Global Fabric Care BFO, Marketing Director

Quirin Keller – Greater Europe T3 Franchise ABM

Alin Popescu – LD ABM T2/3 Fabric Care South East Europe

Sergiu Gruiță – SEE North Central Media Leader / Europe Facebook SPOC

Diana Cireap – SEE Media Manager

Manuela Farina – Communications Manager P&G

Lilia Falara – Integrated Production Manager (BBIC)

Agentie PR – Graffiti PR

Nicoleta Gavrilă – PR Consultant

Dorina Drăgan – Senior PR Consultant

Agentie media – Mediacom

Mihaela Neagoe – Digital Media Specialist

Alexandru Paraschivescu – Performance Media Specialist

Iuliana Stere – Head of Digital

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *