Investiție de circa 70.000 euro în prima franciză din România a Cellulem Block Investiție de circa 70.000 euro în prima franciză din România a Cellulem Block
frumRețeaua de centre de înfrumusețare Cellulem Block, deținută de fondul de investiții GED, a inaugurat prima sa clinică în franciză din țara noastră. Noul... Investiție de circa 70.000 euro în prima franciză din România a Cellulem Block

frumRețeaua de centre de înfrumusețare Cellulem Block, deținută de fondul de investiții GED, a inaugurat prima sa clinică în franciză din țara noastră. Noul centru al branului spaniol se deschide în Bucureşti, la cinci ani de la intrarea pe piața din România.

În prezent, Cellulem Block deține 4 centre de înfrumusețare la nivel local, 3 fiind investiții directe ale GED (două unități în București și una în Constanța).

Al patrulea centru și prima franciză acordată la nivel local a brandului de centre de înfrumusețare și slăbit din Peninsula Iberică este pariul făcut de Elena Ceas (56 de ani), contabil de profesie. Unitatea este deschisă în zona Piața Unirii din Capitală, are o suprafață de 127 de metri pătrați – fiind cea mai mare din rețea –  și a necesitat o investiție de aproximativ 70.000 de euro (fonduri proprii ale proprietarului).

“Totul s-a derulat foarte rapid. Am primit un voucher pentru câteva tratamente într-unul dintre centrele Cellulem Block, iar la finalul primei ședințe am știut că vreau să fac parte din rețea. La a doua ședință ceream să vorbesc cu o persoană din management. Acest lucru se întâmpla prin luna februarie”, povestește Elena Ceas.

Potrivit acesteia, investiția cuprinde cei 21.000 de euro, suma necesară pentru achiziția francizei, proprietara centrului estimând ca amortizarea să aibă loc în 36-48 de luni. cellulem block

După câteva luni de căutare a locației potrivite pentru deschiderea noului centru Cellulem Block (printre criteriile ce trebuiesc îndeplinite se numără locația, existența parcărilor, apropierea de metrou și alte mijloace de transport în comun, suprafața, posibilitatea unui flux constant de clienți) și amenajare a spațiului, unitatea din zona Unirii a fost inaugurată la începutul lunii august.

Românii, preocupați de modul în care arată

În prima lună de funcționare, cel mai nou centru Cellulem Block a avut circa 37 de clienți, numărul fiind în creștere constantă.

“În ultimii ani am constatat o preocupare tot mai mare, atât în rândul femeilor, cât și al bărbaților, față de aspectul fizic, dar și față de propria sănătate”, mai spune Elena Ceas, proprietara noului centru Cellulem Block.

Cellulem Block promovează un concept avansat de remodelare corporală şi înfrumuseţare, care integrează o gamă vastă de terapii, de la cele pentru slăbit la cele cosmetice. Conceptul se adresează atât femeilor cât şi bărbaţilor, persoane active, exigente, preocupate de imaginea și condiția lor fizică, care doresc servicii de înaltă calitate. În primele 8 luni ale șui 2015, centrele Cellulem Block au înregistrat o creștere de 23%, față de 2014, proporţia clienților femei – bărbaţi fiind 70% – 30%.

“Centrul deschis acum, primul în franciză din reţeaua Cellulem Block, oferă tratamentele de înfrumuseţare şi slăbit la aceleaşi standarde înalte cu care ne-am obişnuit clienţii. Practic, aceștia nu vor face diferența între un centru în care noi am investit direct și cel deschis în franciză. Am ales tot o zonă centrală, după Dorobanţi şi Piaţa Victoriei, tocmai pentru a facilita accesul la tratamente celor preocupaţi de aspectul lor”, Anamaria Văduva, directorul general Cellulem Block România.

Potrivit acesteia, cea mai mare parte a încasărilor Cellulem Block, adică 45%, vine din vânzarea de tratamente anticelulitice și de remodelare corporală. 35% din venituri sunt din ședințele de epilare definitivă, restul banilor fiind aduși de tratamentele faciale.

Investim mai mult în frumusețe decât spaniolii

În ceea ce privește profilul clientului român al centrelor de înfrumusețare, se văd diferențe condsiderabile față de ceea ce se întâmplă în Spania. Astfel, dacă în Spania clienții care trc pragul centrelor Cellulem Block au vârste cuprinse între 30 și 65 de ani (media de vârstă a persoanelor care folosesc periodic serviciile unui centru de înfrumusețare fiind de 50 de ani), în România, clienții au o medie de 30-31 de ani.

cellulem_block-440pxÎnsă, românii sunt mai deschiși să cheltuiască mai mult pe tratamentele de înfrumusețare. Astfel, dacă în Spania suma medie lunară cheltuită într-un astfel de centru este de circa 60 de euro, românii plătesc în medie pentru tratamentele Cellulem Block între 1.200 și 1.300 de lei pe lună pentru un tratament și între 1.000 și 1.300 de lei pe lună pentru ședințele de epilare definitivă. De altfel, în țara noastră, Cellulem Block se adresează clienților cu venituri mari, în timp ce în Spania, centrele au ca target clienți și cu venituri mici sau medii.

“Clientul se documentează foarte bine în ziua de azi și vrea să vadă rezultate chiar și după prima ședință. Atunci este mulțimit și revine. În plus, am descoperit că publicitatea online este cea mai rentabilă formă de promovare. Aproape jumătate dintre clienți ne vin după ce se documentează online. În total, 80% dintre clienți revin și pentru alte proceduri”, a precizat Anamaria Văduva.

România, piață virgină pentru GED

Odată cu deschiderea primei francize Cellulem Block la nivel local, oficialii brandului și ai GED Capital nu exclud noi deschideri de acest gen, însă, în acest moment nu sunt discuții concrete pentru alte inaugurări.

”Am adus în România Cellulem Block cu dorința de a-l extinde în franciză. Am preferat să facem investiții directe, să consolidăm brandul și așteptăm momentul oportun pentru o astfel de dezvoltare. În primii ani am înțeles profilul clientului român și am adaptat modelul de business Cellulem Block la piața din România, am demonstrat profitabilitatea unei astfel de investiții ca să deschidem francize sigure și să fim un partener de încredere pentru posibilii nostri francizați”, spune Ioana Lazăr, deputy managing director, partner GED Capital.

Potrivit acesteia, Bucureștiul ar mai susține cel puțin încă 2 centre Cellulem Block, Băneasa fiind una dintre zonele cu potențial, având ca pool de potențiali clienți persoane cu venituri peste medie.

GED este unul dintre cele mai mari fonduri de investiții din România, fiind acționar majoritar în cadrul operatorului de travel Happy Tour. Fondul derulează la nivel local afaceri de peste 8 ani de zile și deține active de peste 150 milioane de euro. În Peninsula Iberică, GED Capital are fonduri de peste 800 de milioane de euro. Potrivit oficialului GED, principalele arii de interes pe piața din România sunt domeniile industriei și ale serviciilor.

“România are oportunități foarte mari pe servicii. Vorbim, practic, despre o piață virgină în ceea ce privește serviciile. În Spania, concurența este mult mai mare”, a mai spus Ioana Lazăr.

Cellulem Block a apărut în 1993, în Spania. În prezent, rețeaua numără peste 300 de centre proprii și în franciză (circa 90% dintre ele sunt francizate) în șapte țări: Spania, Portugalia, Franța, Italia, Andorra, Maroc și România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *