Premieră în România: BCR lansează opțiunea de logare cu Touch ID la Internet și Mobile Banking Premieră în România: BCR lansează opțiunea de logare cu Touch ID la Internet și Mobile Banking
Banca Comercială Română (BCR) lansează, în premieră pe piața din România, special pentru clienții săi, funcționalitatea de autentificare la soluțiile de internet banking și... Premieră în România: BCR lansează opțiunea de logare cu Touch ID la Internet și Mobile Banking

Banca Comercială Română (BCR) lansează, în premieră pe piața din România, special pentru clienții săi, funcționalitatea de autentificare la soluțiile de internet banking și mobile banking BCR prin aplicația eToken folosind opțiunea Touch ID, exclusiv pentru terminalele Apple.

Clienții BCR care au un telefon iPhone 5S (sau versiuni mai noi) vor putea să acceseze, gratuit, aplicația de mobile banking (www.bcr.ro/mobilebanking) în doar câteva secunde, folosind tehnologia de recunoaștere a amprentei. Astfel, clienții nu mai sunt nevoiți să își amintească parolele complicate și își pot accesa conturile, în doar câteva secunde, de pe mobil, într-un mod rapid și sigur.

“BCR continuă să investească în mod susținut în oferirea de servicii de calitate clienților săi, iar îmbunătățirea experienței clienților noștri când accesează serviciile digitale 24 Banking rămâne o preocupare constantă a noastră ca element de bază al strategiei digitale BCR. Introducerea acestei soluții demonstrează, încă o dată, angajamentului nostru de a fi pionieri în oferirea de soluții inovatoare clienților noștri, soluții care transformă experiența pe care clientul o are când interactionează cu banca în una convenabilă, prietenoasă și cu un grad de siguranță deplină”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, BCR.

BCR are peste 700.000 de clienți înrolați la serviciile 24 Banking, iar în ultimul an, numărul celor care utilizează serviciul de mobile banking s-a dublat, fapt care se reflectă și în numărul de peste 60,000 de descărcări ale aplicației de mobile banking doar in primul semestru din 2015. De asemenea, numărul facturilor plătite de clienții BCR prin mobile banking a înregistrat o creștere de aproape 200% față anul 2014.

De la începutul anului 2015, BCR a dezvoltat și îmbunătățit o bună parte din serviciile și produsele din zona digital.

“Am integrat Touch 24 Banking cu eToken (aplicația de smartphone care înlocuiește token-ul clasic), astfel încât clienții noștri să se poată conecta rapid la contul lor 24 Banking direct cu eToken-ul, fără să mai închidă sau deschidă alte aplicații.” a declarat Cristian Mustață, Șef departament Strategie Digitală, BCR.

Începând din luna iunie, BCR pune la dispoziția clienților săi opțiunea de salvarea a șabloanelor personale direct din aplicația Touch 24 Banking și pe cea de rambursare a datoriei pentru cardul de credit BCR, folosind doar parola statică.

“Continuăm să inovăm, astfel că, din această săptămână, clienții BCR au oferte personalizate de creditare în contul lor de internet banking pentru care pot opta direct online. În foarte scurt timp, aceleași oferte vor fi disponibile și în aplicația de mobile banking”, spune Cristian Mustață, Șef departament Strategie Digitală, BCR.

Investiția în tehnologie, dezvoltarea și inovația în zona de digital banking a fost și va fi o preocupare continuă pentru BCR și de aceea banca a investit și în pregătirea de personal dedicat acestei zone. În acest moment, există peste 150 de “eXperți Digitali” în unitățile BCR, consilieri care sunt pregătiți în orice moment să răspunda la întrebările clienților, să  ofere suport, să preia feedback direct de la ei și să propună îmbunătățiri viitoare pentru serviciile oferite de bancă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *