Tommy Hilfiger lansează “Twitter Halo” în cadrul Fashion Show-ului Spring 2016 Tommy Hilfiger lansează “Twitter Halo” în cadrul Fashion Show-ului Spring 2016
Tommy Hilfiger, deţinut de PVH Corp., este încântat să anunţe lansarea “Twitter Halo” în cadrul show-ului Hilfiger Collection Spring 2016 fashion show, luni, 14... Tommy Hilfiger lansează “Twitter Halo” în cadrul Fashion Show-ului Spring 2016

Tommy Hilfiger, deţinut de PVH Corp., este încântat să anunţe lansarea “Twitter Halo” în cadrul show-ului Hilfiger Collection Spring 2016 fashion show, luni, 14 septembrie, în New York City. Device-ul multi-cameră a fost montat în backstage de unde a filmat clipuri 360 grade cu cele 60 de modele, celebrităţi, influenceri din media şi bloggeri ce au fost prezenţi la show, alături de Tommy Hilfiger.

Videoclipurile unice ce au reflectat tema “Island Life” au fost share-uite în timp real pe pagina de Twitter Tommy Hilfiger şi tag-uite cu hashtagurile #TommySpring16 și #TwitterHALO. La doar 48 de ore după show, clipurile “Twitter Halo” au obţinut 3.000 de menţiuni şi au generat peste 100 de milioane de impresii pe Twitter.

Invitaţii au aşteptat să primească propriul “Halo”, inclusiv “it-girls” Suki şi Immy Waterhouse; modelele Behati Prinsloo, Gigi Hadid, Lizzy Jagger, Irene Kim, Jasmine Tookes,

Ai Li si Amber LeBon; cântăreţul şi actorul American Joe Jonas; modelul german Johannes Huebl; pop starul latin Thalia; editorul şi fashion-stilistul filipinez Liz Uy; şi actriţa taiwaneză Chen Yan Xi. Cei mai mulţi au dat re-Tweet către proprii followeri – Hadid, Jonas şi Prinsloo – şi Jack Dorsey, co-fondator Twitter a dat retweet clipului Tommy Hilfiger Halo pentru a sărbătorii lansarea acestei inovatoare tehnologii.

În plus, o serie de bloggeri internaţionali recunoscuţi şi influenceri au realizat propriul “Halo” film, inclusiv Tamu McPherson – ce a preluat canalul Tommy Hilfiger în ziua respectivă, Margaret Zhang, Tina Leung, Annabelle Fleur, Cara McLeay, Celine Aagaard, Camila Coelho, Helena Bordon, Michelle Salas, Lena Lademann, Tanja Trutschnig, Fraulein Nico şi Lisa Banholzer.

“Suntem pasionaţi să găsim idei inovatoare în a crea fuziunea dintre moda şi tehnologie” a spus Avery Baker, Director de Brand şi Marketing  pentru Tommy Hilfiger.  “Lansarea ‘Twitter halo’ în cadrul showul nostru Spring 2016 a creat o experienţă deosebită pentru brandul nostru. Am observat o creştere în rândul noilor followeri legat de aceste postări, acest lucru punând în evidenţă succesul parteneriatului nostru cu Twitter”.

Lansarea noii tehnologii Twitter în cadrul fashion showului se bazează pe spiritul de pionierat a celor două companii. Colaborările trecute au inclus “Twitter Halo” la Hilfiger Collection Fall 2015, şi popularul “Vine 360 Booth”, aflat în backstageul showului Spring 2015. Premiera “Twitter Halo” în cadrul NYFW reflectă procesul prin care Tommy Hilfiger doreşte să îşi promoveze brandul prin intermediul tehnologiei digitale.

Vizualizările totale:

  • Numărul total de vizualizări a ajuns la 805 milioane, cu o creştere de 30% faţă de sezonul trecut; acest lucru s-a datorat numărului mult mai mare de postări din rândul celebrităţilor, bloggerilor, influencerilor din media. 

Subiect de success și Posturi dedicate

  • Pentru a doua oară într-o lună, un eveniment Tommy Hilfiger a ocupat primele locuri în subiectele vehiculate pe Twitter şi Instagram, simultan; primul eveniment a fost #TommyXNadal lansat pe 25 august, urmat de #TommySpring16 pe 14 septembrie.
  • Instagram: #TommySpring16 şi #TommyHilfiger au fost foarte utilizate imediat dupa show.
  • Twitter: #TommySpring16 au fost utilizate în NYC si U.S. imediat după show.
  • Google Trends a raportat ca pe 14 Septembrie, Tommy Hilfiger a fost cel mai cautat brand pe Google.

Interacțiunea cu publicul

  • În acest sezon a fost observată o creştere a interesului din partea influencerilor media şi consumatorilor pe social media. Excluzând impactul brandului pe propriile postări, impresiile generate de comunitatea social media au crescut cu 15% pe Instagram şi au fost aproape dublate pe Twitter faţă de sezonul trecut.
  • In Asia Pacific, o regiune cu potenţial ridicat pentru brand, impresiile totale au crescut cu 30 % şi rata de engagement a crescut cu 8% faţă de sezonul trecut pe Instagram şi Facebook în toată regiunea, iar Weibo şi WeChat în China.

În acest sezon strategia digitală Tommy Hilfiger a inclus activităţi pe platformele populare de social media:

Instagram

In fiecare zi brandul este conectat cu fanii din întreaga lume prin intermediul pozelor şi clipurilor ce exprimă moştenirea sa unică şi stilul classic cool American. În acest sezon, selecţia postărilor #TommySpring2016 a fost inclusă în primul feed de Instagram„Best of Fashion Week”.

Periscope

Utilizatorii au avut ocazia să privească un behind-the-scene fără filtru în momentele de backstage ale showului Hilfiger Collection Spring 2016. Periscope a permis utilizatorilor săi să aibă acces la imagini video, indisponibile prin canalul direct de live stream al show-ului.

Snapchat

Snapchat a lansat “New York Fashion Week Live Story” cu mai multe Snapuri al showului Hilfiger Collection Spring 2016. Milioane de utilizatori din toată lumea au avut parte de funcţionalitatea de 360 de grade a showului – de la modelele in faza de pregătire, până la interviul cu Tommy Hilfiger sau chiar cu showul.

Facebook

Pagina de Facebook Tommy Hilfiger este cel mai mare hub de social media al brandului și locul în care fanii pot să vadă cel mai nou content original al brandului.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *