Kaspersky Lab anunță noul Kaspersky Internet Security – multi-device 2016 Kaspersky Lab anunță noul Kaspersky Internet Security – multi-device 2016
Kaspersky Lab prezintă noile versiuni ale soluției Kaspersky Internet Security – multi-device 2016. Acest produs de securitate a fost proiectat special pentru a proteja... Kaspersky Lab anunță noul Kaspersky Internet Security – multi-device 2016

Kaspersky Lab prezintă noile versiuni ale soluției Kaspersky Internet Security – multi-device 2016. Acest produs de securitate a fost proiectat special pentru a proteja ceea ce e important pentru utilizatori: confidențialitatea online, informațiile, identitatea, banii și dispozitivul. Noua soluție include tehnologii optimizate care asigură protecția utilizatorilor, indiferent de tipul activității online sau de platforma folosită: Windows, OS X sau Android. A fost adăugat un set de funcții noi, cu scopul de a proteja viața privată a utilizatorilor.

Conform unui studiu Kaspersky Lab, numărul utilizatorilor de internet care sunt preocupați de confidențialitatea lor în mediul online a crescut considerabil față de anul anterior. 70% dintre utilizatori sunt îngrijorați că cineva ar putea avea acces la fișierele lor personale, 61% se îngrijorează că ar putea exista programe pe echipamentele lor care colectează informații personale, iar 49% nu au încredere în propriile camere web – camerele sunt frecvent folosite pentru a spiona utilizatorii dispozitivelor.

Toate aceste probleme obligă soluțiile de securitate să găsească noi modalități pentru a asigura protecția vieții private a utilizatorilor. Noile versiuni ale Kaspersky Internet Security – Multi-Device și Kaspersky Total Security – Multi-Device pentru Windows sunt proiectate în acest scop și încorporează noi tehnologii menite să protejeze confidențialitatea utilizatorilor.

Rețelele sociale și agențiile de publicitate și de cercetare solicită adesea informații cu privire la obiceiurile de navigare web ale utilizatorilor, localizarea geografică, istoricul lor de navigare etc. Agențiile și rețelele sociale accesează aceste date prin intermediul browser-ului și le pot vinde și folosi ulterior pentru a direcționa reclame către utilizator, în funcție de căutările efectuate de acesta.

Funcția de Private Browsing înlătură astfel de informații din traficul de internet și raportează utilizatorului printr-un plugin special (care este disponibil pentru Mozilla Firefox, Internet Explorer și Google Chrome) cererile blocate. Tehnologia Kaspersky Lab este diferită față de alte instrumente încorporate în browser: produsul împiedică identificarea utilizatorilor prin intermediul fișierelor de tip cookie și înștiințează site-urile că nu va transmite date care ar putea  duce la depistarea utilizatorii.

Nu este neobișnuit ca odată cu programele freeware să fie instalate pe dispozitivul utilizatorului extensii suplimentare, fără știrea lui. Aceste schimbări pot afecta pagina de start a browser-ului și motorul de căutare, sau pot instala plugin-uri și/sau extensii suplimentare. Mai mult, configurările de rețea sau de sistem ar putea fi modificate fără acordul proprietarului echipamentului.

Toate aceste elemente pot atenta la viața privată a utilizatorului, deoarece unele plugin-uri și extensii pot, de asemenea, să colecteze informații despre utilizatori și despre comportamentul lor online și să le utilizeze în alte scopuri. Tehnologia Change Control detectează orice proces care încearcă să introducă astfel de schimbări, îl raportează utilizatorului și cere permisiunea sau, din contră, blocarea explicită a acestuia.

Viața privată a utilizatorului este un drept inalienabil, indiferent dacă se referă la lumea reală sau la cea virtuală. Acesta este motivul pentru care noi, la Kaspersky Lab, facem tot posibilul pentru a proteja ceea ce este important pentru utilizatorii noștri – fișierele personale și confidențialitatea informațiilor – împotriva infractorilor cibernetici și a altor utilizatori curioși ai internetului. Bineînțeles, aceste măsuri vor fi mai eficiente dacă utilizatorii vor respecta regulile de siguranță online: să își protejeze echipamentele și conturile cu parole puternice, să evite descărcarea de fișiere din surse nesigure și să facă scanări periodice pentru a depista amenințările cibernetice de pe computerele lor

Elena Kharchenko, Head of Consumer Product Management în cadrul Kaspersky Lab

În plus, instrumentul Privacy Cleaner ajută la eliminarea tuturor urmelor activității utilizatorului de pe un computer Windows, inclusiv istoricul de navigare, lista documentelor deschise etc. De asemenea, funcția Webcam Protection previne interceptarea imaginilor de pe camera web, sesizează utilizatorii atunci când aceasta este accesată de aplicații legitime și oferă opțiunea de a bloca integral accesul la cameră.

Având în vedere că amenințările cibernetice sunt în continuă schimbare, experții Kaspersky Lab recomandă utilizatorilor să își actualizeze în mod regulat soluțiile de securitate la cea mai recentă versiune, pentru a putea dispune de cea mai bună protecție. Suita de produse Kaspersky Lab pentru utilizatori individuali include actualizări și upgrade-uri automate gratuite și poate fi accesată de la distanță prin intermediul unui cont personal My Kaspersky.

Kaspersky Internet Security 2016

Kaspersky Lab este cel mai mare producător privat de soluții de securitate endpoint din lume, fiind inclus în topul primilor patru producători de soluții pentru protecție endpoint la nivel mondial*. Pe parcursul celor 17 ani de existență, Kaspersky Lab a rămas o companie inovatoare în domeniul securității informatice și oferă suite de protecţie IT pentru utilizatori individuali, SMB și companii mari. Compania este prezentă în aproximativ 200 de țări și protejează peste 300 de milioane de utilizatori din întreaga lume.

————————————————–

*Compania a fost poziționată pe locul patru în clasamentul IDC „Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2010”. Clasamentul a fost publicat în raportul IDC „Worldwide IT Security Products 2013-2017 Forecast and 2012 Vendor Shares (IDC #242618, August 2013). Criteriile de clasificare s-au bazat pe veniturile obținute din vânzările de soluții de securitate endpoint în 2012.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *