Heineken lanseaza spotul TV „Spectre”, cu Daniel Craig in rolul lui James Bond Heineken lanseaza spotul TV „Spectre”, cu Daniel Craig in rolul lui James Bond
Parte a campaniei globale integrata Spectre, Heineken® anunta lansarea unui nou spot TV, cu Daniel Craig in rolul lui James Bond, in timpul unei urmariri cu barca. Odata cu acest... Heineken lanseaza spotul TV „Spectre”, cu Daniel Craig in rolul lui James Bond

Parte a campaniei globale integrata Spectre, Heineken® anunta lansarea unui nou spot TV, cu Daniel Craig in rolul lui James Bond, in timpul unei urmariri cu barca. Odata cu acest TVC, Heineken® anunta o noua campanie digitala de anvergura, “Spyfie”, ce presupune realizarea primului selfie facut vreodata din spatiu.

Spotul publicitar Heineken® foloseste cineasti si cascadori din filmul Spectre pentru pastrarea acțiunii autentice din seria Bond. Intorsatura neasteptata din spot este generata de aparitia unei femei, Zara, care ia parte intamplator la o urmărire cu barca si il ajuta pe cel mai cunoscut spion din lume sa salveze situatia.

Pentru campania digitala Spectre, Heineken® va depasi inca o data limitele tehnologiei moderne si va realiza primul selfie facut vreodata din spatiu. Pentru evenimentul “Spyfie”, Heineken® are ca partener Urthecast, in scopul realizarii imaginilor ultra HD cu ajutorul camerei instalate pe satelitul Deimos. Acest satelit se află momentan pe orbita la o distanta de 600 km de suprafata Pamantului.

Cu ajutorul unui releu, Heineken® va realiza un selfie pentru norocosii participanti, recrutati din intreaga lume, in timpul unui eveniment exclusiv de vizionare a superproductiei Spectre, intr-o locatie secreta, la inceputului lunii noiembrie. Continutul din timpul evenimentului Spyfie va fi oferit fiecarei persoane care va lua parte la aceasta experienta pe telefonul mobil, pentru a fi folosit in social media.

In asteptarea premierei filmului ce va avea loc in aceasta toamna, fanii seriei vor avea acces in exclusivitate la continutul Spectre, prin editia specială a sticlelor de Heineken®, disponibile in toata lumea. Fanii vor putea scana logo-ul Heineken® de pe sticlele, dozele si cutiile in editie speciala, pentru a descoperi imagini in exclusivitate cu Daniel Craig, precum si materiale din culise, din cele cinci locatii in care s-a filmat Spectre: Mexic, Roma, Londra, Austria si Maroc.

Parteneriatul Heineken® cu franciza James Bond a inceput in 1997, odata cu “Tomorrow Never Dies”, Spectre fiind al saptelea film consecutiv din acest parteneriat.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *