Parteneriat între Harvard University și o firmă de negociere din România Parteneriat între Harvard University și o firmă de negociere din România
Leverage, singurul business din România care oferă servicii complete de negociere, aliniază piața de negociere autohtonă la standardele internaționale, printr-un parteneriat cu Program on... Parteneriat între Harvard University și o firmă de negociere din România

Leverage, singurul business din România care oferă servicii complete de negociere, aliniază piața de negociere autohtonă la standardele internaționale, printr-un parteneriat cu Program on Negotiation, consorțiu între Harvard University, MIT și Tufts University. Începând din această toamnă, Leverage introduce în premieră pe piața din România un modul de negociere, Bakra Beverage, ce este cuprins și în Negotiation and Leadership – cursul etalon al Program on Negotiation.

Bakra Beverage© este o simulare de negociere între două părți (un producător și un distribuitor de băuturi carbogazoase) cu privire la contractul de distribuție. Principalele puncte cheie de învățare ale acestei simulări sunt: definirea unei strategii de negociere, identificarea intereselor, folosirea pârghiilor și definirea alternativelor la negociere. Bakra Beverage© este inclus în Negotiation and Leadership dealing with difficult people and problems, cursul etalon al PON.

Până în prezent, Leverage a mai adus pe piața din România o altă licență de la Harvard: Oil Pricing. Aceasta este în top 5 simulari de negociere la nivel internațional și a fost dezvoltată de Roger Fisher, fondatorul PON si coautor “Getting to yes” – cea mai cunoscută carte din domeniul negocierii. Simularea generează numeroase oportunități de observare și analiză a dinamicii grupului și a modului în care se iau deciziile.

Atât Bakra Beverage, cât și Oil Pricing au fost dezvoltate de consultanți în negociere și profesori Program on Negotiation – Harvard Law School, în baza situațiilor de negociere cu care s-au confruntat în cei peste 30 de ani de studiere a negocierii și medierii conflictelor. Autorii lor sunt implicați în diverse negocieri globale, atât politice, cât și de afaceri.

Dacă acum 20 de ani abordam piața din România explicând ce înseamnă trainingul ca metodă de învățare, astăzi facem pasul spre a obține rezultate, alături de oameni care au o metodologie bine pusă la punct în negociere. Ceea ce face Leverage este să suprapună experiența practică a echipei, experiență de peste 20 de ani de negociere, pe modele dovedite la nivel internațional ca fiind de succes. Dar, mai mult decât a pregăti clienții pentru negociere, echipa Leverage îi poate asista (shadowing) sau chiar înlocui în negocieri cu miză ridicată.

Sabin Gîlceavă (foto), fondatorul Leverage

Compania Leverage este formată din consultanți cu peste 20 de ani de experiență în negociere. Expertiza echipei este reflectată și de certificările internaționale pentru programe de vânzări și negociere, printre care Negotiation and Leadership – Program on Negotiation, Harvard Law School.

În doar un an de activitate, Leverage a reușit să își dubleze forța de vânzări, urmărind ca până la sfârșitul anului să își consolideze forța de livrare în zona de training. Pe viitor, conducerea Leverage plănuiește să își extindă echipa pentru a putea satisface cele mai specifice cereri din domeniul negocierii. Prioritatea va rămâne, însă, consolidarea și extinderea parteneriatului cu Program on Negotiation, Harvard Law School.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *