48 de antreprenori concurează pentru titlul EY Entrepreneur Of The Year în România 48 de antreprenori concurează pentru titlul EY Entrepreneur Of The Year în România
Competiția națională EY Entrepreneur Of The Year se bucură în acest an de prezența a 48 de antreprenori români, după verificarea îndeplinirii condițiilor de eligibilitate... 48 de antreprenori concurează pentru titlul EY Entrepreneur Of The Year în România

Competiția națională EY Entrepreneur Of The Year se bucură în acest an de prezența a 48 de antreprenori români, după verificarea îndeplinirii condițiilor de eligibilitate de participare în concurs, față de 40 de antreprenori în 2014.

În total, 60 de oameni de afaceri s-au înscris în competiție, față de 50 la prima ediție, organizată anul trecut. Companiile antreprenorilor eligibili de la această ediție totalizează venituri de 1,2 miliarde EUR și 9.000 de angajați, cu venituri medii de 27 milioane EUR pe companie și un număr mediu de 200 de angajați în 2014. Antreprenorii au dezvoltat companii în sectoare diverse, de la produse de larg consum, agricultură, construcții și industria chimică, la servicii profesionale, tehnologie și telecomunicații.

“În timp ce antreprenoriatul de subzistență este încă o realitate în economiile emergente unde nu există suficiente locuri de muncă și oportunități de carieră, antreprenoriatul de mare impact se manifestă atât în economiile mature, cât și în cele emergente. România are astfel antreprenori remarcabili, care creează mai multe locuri de muncă, transformă industriile în care activează și cresc mai repede decât restul jucătorilor din piață.

EY România celebrează succesul acestor oameni de afaceri prin competiția EY Entrepreneur Of The Year. Ne bucurăm că anul acesta au răspuns pozitiv în număr atât de mare provocării de a intra în competiție. Le urăm succes tuturor și considerăm participarea lor ca o recunoaștere a standardului ridicat al acestei competiții,” a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.

În urma procesului de jurizare, care va avea loc în două runde, pe 8 și 22 octombrie 2015, vor fi aleși câștigătorii celor trei titluri acordate în cadrul competiției: EY Entrepreneur Of The Year, Emerging Entrepreneur Of The Year și Social Entrepreneur Of The Year. Premiile vor fi înmânate în cadrul unei ceremonii de gală în care compania EY România și invitații săi vor celebra antreprenoriatul și rezultatele marcante ale antreprenorilor români. Evenimentul va avea loc pe 12 noiembrie 2015.

Câștigătorul premiului EY Entrepreneur Of The Year – România 2015 va reprezenta țara noastră în finala mondială a competiției, unde va concura alături de antreprenori din întreaga lume pentru titlul EY World Entrepreneur Of The Year. Marea finală va avea loc la Monte Carlo în luna iunie 2016.

Competiția EY Entrepreneur of The Year se organizează în 145 de oraşe din 60 de ţări de aproape 30 de ani şi premiază antreprenorii pentru viziunea şi direcţia strategică cu care îşi cresc afacerile, puterea de a inova, integritatea personală şi, nu în ultimul rând, pentru impactul pozitiv asupra comunităţii.

Juriul care va decide câștigătorii din acest an ai competiției Entrepreneur Of The Year – România 2015 este alcătuit din antreprenori şi profesionişti dedicaţi antreprenoriatului:

  • Mircea Tudor, Președinte MB Telecom, câștigătorul marelui premiu în 2014 și reprezentantul României în finala World Entrepreneur Of The Year 2015 – Președintele juriului
  • Marius Ștefan, CEO Autonom Rent a Car și unul dintre cei 6 finaliști ai primei ediții Entrepreneur Of The Year România
  • Mihai Marcu – Președinte Medlife, membru al juriului și la prima ediție a competiției
  • Cornel Marian – Managing Partner Oresa Ventures, membru al juriului și la prima ediție a competiției
  • Omer Tetik – Director General Banca Transilvania, membru al juriului și la prima ediție a competiției.

“Numărul de firme create în România a crescut cu 9% în primele șapte luni ale acestui an, după trei ani de scădere a numărului de firme nou-înființate în perioada 2012 – 2014. Această evoluție poate fi explicată parțial prin creșterea sentimentului de încredere în economie, dar și prin creșterea vizibilității antreprenoriatului ca opțiune de carieră și a îmbunătățirii la nivelul societății a percepției față de antreprenori”, spune Alexandru Lupea, Assurance Partner și Strategic Growth Markets Leader, EY România.

Competiția EY Entrepreneur Of The Year are ca scop creșterea vizibilității poveștilor de succes ale antreprenorilor, a contribuției lor la creșterea economiei românești și a numărului de locuri de muncă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *