New trends: 10% din vânzările Symmetrica sunt generate de produse de design New trends: 10% din vânzările Symmetrica sunt generate de produse de design
Conform Symmetrica, liderul pieţei locale de pavele şi borduri vibropresate şi cel mai mare producător autohton, produsele de design, cu forme şi texturi speciale,... New trends: 10% din vânzările Symmetrica sunt generate de produse de design

Conform Symmetrica, liderul pieţei locale de pavele şi borduri vibropresate şi cel mai mare producător autohton, produsele de design, cu forme şi texturi speciale, au devenit mai atractive pentru români, vânzările acestora reprezentând 10% din totalul produselor livrate de către companie.

Cu toate că cea mai mare parte a clienţilor preferă produsele clasice, în ultima perioadă numărul celor care caută pavele deosebite atât din punct vedere coloristic, cât şi al formei, a crescut semnificativ. Astfel, raportat la vânzările companiei, 10% din totalul achiziţiilor sunt reprezentate de produse de design, moderne, ce impresionează prin forme şi texturi speciale.

Sebastian Bobu, Director Executiv Symmetrica

Sebastian Bobu, Director Executiv Symmetrica

„Pe plan local, produsele clasice conduc detaşat în topul vânzărilor noastre, ocupând 60% din total, fiind urmate de pavelele cu forme clasice, dar divers colorate (30%). Aşa cum ne aşteptam, pe ultimul loc, însă cu o creştere vizibilă, se remarcă gamele de produse de design”, a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica.

De asemenea, reprezentantul companiei estimeză că, odată cu introducerea gamelor Symmetrica Select şi Symmetrica pentru Grădină, împreună cu mărirea capacităţii de producţie din cadrul fabricii de la Cociu, vânzările de produse de design se vor dubla până la finalul anului viitor.

În ceea ce priveşte destinaţia produselor livrate, proiectele publice reprezintă în continuare cea mai mare parte a business-ului Symmetrica – 60%, fiind urmate îndeaproape de proiectele private de unde se generează 30% din totalul vânzărilor. Nu în ultimul rând, 10% din vânzările companiei provin din magazinele de bricolaj. În aceste locaţii, produsele de design însumează 10 procente din vânzări.

În toate cele trei segmente, peste jumătate din produsele comandate sunt reprezentate de pavaj clasic, simplu, criteriile de bază ale achiziţiilor fiind funcţionalitatea şi preţul produselor.

„În cazul investiţiilor publice, preţul este cel mai important criteriu, întrucât atribuirea contractelor se face în funcţie de cel mai mic cost, în speţă, pavajul clasic, iar selecţia produselor este realizată chiar de către constructor. Clienţii privaţi, în schimb, acordă o importanţă mai mare calităţii şi durabilităţii produselor, clasând costurile pe loc secund”, a explicat Sebastian Bobu.

În plus, menţioneză reprezentantul companiei, designul produselor este un alt element de care clienţii rezidenţiali ţin cont. Astfel, îndemnaţi fie de un arhitect, fie de simţul propriu creativ, românii tind către texturi moderne, în tonuri de gri sau antracit, iar în privinţa formelor, cei mai curajoşi optează pentru dale cu  buline reflectorizante pentru orientare pe timp de noapte.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *