Ultimele zile de înscriere în competiția Golden Drum Ultimele zile de înscriere în competiția Golden Drum
Deadline-ul final pentru înscrierile în cea de-a 22-a ediție a Festivalului Golden Drum, una dintre cele mai mari competiții internaționale dedicate creativității în publicitate,... Ultimele zile de înscriere în competiția Golden Drum

Deadline-ul final pentru înscrierile în cea de-a 22-a ediție a Festivalului Golden Drum, una dintre cele mai mari competiții internaționale dedicate creativității în publicitate, este 12 septembrie 2015.

Golden Drum invită toate agențiile din cele 37 de țări ale “Noii Europe” (Europa Centrală, de Est și de Sud și o parte din Orientul Mijlociu*) să își înscrie proiectele în cele 99 de categorii ale competiției. Detalii despre înscriere sunt disponibile pe site-ul www.goldendrum.com.

Cele două jurii din acest an sunt conduse, de către Chavo D’Emilio, Director de Creație McCann Worldgroup, America Latină și Caraibe, Președinte și Chief Creative Officer McCann Buenos Aires, Argentina, Președinte al juriului Single Channel, respectiv de către Geoffrey Hantson, Chief Creative Officer și co-fondator Happiness, Belgia, Președinte al juriului Multi Channel.

Cei 22 de jurați ai ediției Golden Drum de anul acesta au o experiență extinsă în industria creativă, fiind membri ai mai multor jurii internaționale și câștigând de-a lungul carierei lor un total de peste 120 de Cannes Lions, peste 80 de premii Eurobest și numeroase premii la LIA, ADC*E, FIAP, Clio Awards, Effie Awards, Festivaluri din New York, premii Golden Drum și altele.

Chavo D’Emilio, Președintele juriului Single Channel 2015, care va participa pentru prima dată la Festivalul Golden Drum, așteaptă cu nerăbdare să jurizeze proiectele înscrise în acest an: „Este o onoare și o plăcere să împărtășesc cu voi experiența acestui festival. Sunt originar din America de Sud și chiar îmi doresc să mă bucur și să învăț din experiența de a fi parte dintr-o cultură diferită. Cred că această regiune face lucruri uimitoare și, în calitate de  președinte al juriului, voi încerca să îmbin experiența și viziunea mea cu procesul de lucru cu branduri la nivel global. Cred cu tărie în puterea pe care publicitatea o are în cultura pop și, din acest motiv, încerc întotdeauna să respect și să transmit mai departe idei despre importanța și relevanța muncii noastre. Am de gând să lucrez cot la cot cu ceilalți membri ai juriului, într-o manieră de lucru pe orizontală, cu discuții deschise care să valorifice creativitatea din ziua de azi. Avem un rol important în a defini ceea ce urmează ca formă a creativității de cea mai bună calitate. Cred că onestitatea este cel mai bun termen care poate defini festivalul. Onestitatea de a descoperi cele mai bune lucrări, onestitatea de a înscrie cele mai bune lucrări din regiune și onestitatea de a încerca să îmbunătățim calitatea lucrărilor. Din această perspectivă, cred ca vom avea parte de un festival veritabil care să celebreze munca noastră de zi cu zi.”

Geoffrey Hantson, Președintele juriului Multi Channel 2015, va analiza campanii și proiecte multi channel înscrise la Festivalul Golden Drum și și-a făcut, de asemenea, un plan cu privire la cum să abordeze procesul de jurizare din acest an: „Sunt foarte onorat și flatat că am fost ales anul acesta Președintele Juriului Multi Channel al Festivalului Golden Drum. Sunt foarte curios să descopăr proiectele înscrise și aștept cu foarte multă nerăbdare discuțiile constructive cu colegii mei din juriu. Abordarea mea va fi destul de simplă:. hai să spunem că e prost ceva ce e prost. Hai să apreciem ca bun ceea ce e bun. Și hai să considerăm ceea ce e comun ca fiind prost. Aceasta va fi o primă selecție clară. Apoi cred că ar trebui să fim întotdeauna axați pe partea pozitivă a lucrurilor, să ne concentrăm energia proprie în discuții despre cât de bună este o idee și de ce merită premiul.”

Golden Drum invită cele mai bune agenții de creație, publicitate, digital, PR și media, cei mai buni publicitari, companii media și de producție din 37 de țări din Noua Europă să-și înscrie proiectele creative înainte de deadline-ul final – 12 septembrie 2015, și să intre în competiția pentru prestigioasele premii Golden Drum.

Membrii Juriului Single Channel 2015 sunt: • Chavo D’Emilio, Creative Director, McCann Worldgroup America Latină și Caraibe, Președinte și Chief Creative Officer, McCann Buenos Aires, Președinte al Juriului Single Channel • Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer, Leo Burnett Group România • Svetlana Ćopić, Creative Director, Scholz & Friends Belgrade, Serbia • Oliver Drost, Chief Creative Officer, Deepblue networks AG Hamburg; Germania • Alexey Fadeyev, Co-founder & Creative Director, Depot WPF, Rusia • Karolina Galácz, Deputy Creative Director, Y&R Budapesta, Ungaria • Michał Imbierowicz, Executive Creative Director, Havas Worldwide Varșovia, Polonia •  Volkan Karakasoglu, Creative Director, TBWA\Istanbul, Turcia • Žare Kerin, Creative Director, Futura DDB, Slovenia • Pavel Klubnikin, President Art Directors Club Ukraine, Founder și Creative Director, Banda Agency, Ucraina • Siniša Waldinger, Creative Director, Bruketa&Žinić OM, Croația.

Membrii Juriului Multi Channel Jury 2015 sunt: • Geoffrey Hantson, Chief Creative Officer și Co-founder, Happiness, Belgia, Președintele Juriului Multi Channel • Simon Bleil, Creative Director/Co-Founder, GREAT, Austria • Pia Grahn, CEO Nordics, Grayling, Suedia • Radouane Hadj Moussa, Creative Director, DDB Praga, Cehia • Marsel Levi, Creative Director, Noble Graphics, Bulgaria • Bogdan Nițu, Managing Partner și Head of Strategy, Webstyler, România • Can Pehlivanli, Creative Director, Y&R Istanbul, Turcia • Jason Romeyko, Global Chief Creative Officer, GSK & Deutsche Telekom, Saatchi & Saatchi S.A., Elveția • Toni Tomašek, Creative Director, Publicis Groupe Slovenia, Slovenia • Andrew Ushakov, Executive Creative Director, Leo Burnett Moscova, Rusia • Ricardo Wolff, Creative Director, DDB Berlin, Germania.

Festivalul Internațional de Publicitate Golden Drum, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate din Europa, este un eveniment organizat de Slovenian Advertising Chamber, forul de publicitate din Slovenia, care oferă experiențe de învățare deosebite și inspirație profesională pentru toți cei care lucrează în industria de creație publicitară, asigurând acces la experți de top din industrie, oportunități unice de colaborare și un mix cultural care formează cel mai bun cadru pentru networking.

Tema din acest an a celei de-a 22-a ediții a Festivalului Internațional de Publicitate Golden Drum, desfășurat în perioada 13-16 octombrie 2015 în Portorož, Slovenia, va fi “Transformare, eliberare și cultură creativă”.

Festivalul, care reunește în fiecare an peste 800 de experți din domeniile marketing, și publicitate, creativi, designeri, tinere talente și studenți, va avea un program de calitate pe parcursul celor  patru zile, va aduce pe scenă numeroși speakeri importanți și va oferi o privire de ansamblu asupra publicității din cele 37 de țări din Noua Europă. Organizatorii promit participanților din acest an un program plin cu invitați recunoscuți la nivel global.

Golden Drum se adresează tuturor agențiilor, publicitarilor, clienților, studiurilor de design sau de producție, companiilor media sau de radiodifuziune și altor persoane implicate în crearea sau producerea de conținut de comunicare de marketing, prezente în Albania, Armenia, Austria, Azerbaidjan, Belarus, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Cipru, Estonia, Finlanda, Georgia, Grecia, Ungaria, Israel, Kazahstan, Kosovo, Kârgâzstan, Letonia, Liban, Lituania, Macedonia, Malta, Moldova , Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Tadjikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina și Uzbekistan.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *