MD Architecture & Design aduce un colț din Provence în vitrina MADISON absolute beauty. FOTO MD Architecture & Design aduce un colț din Provence în vitrina MADISON absolute beauty. FOTO
Mihaela Damian, fondatoare MD Architecture & Design, cunoscută pentru finisajele interioare din perle, îşi pune pentru prima dată în valoare talentul şi creativitatea în... MD Architecture & Design aduce un colț din Provence în vitrina MADISON absolute beauty. FOTO

Mihaela Damian, fondatoare MD Architecture & Design, cunoscută pentru finisajele interioare din perle, îşi pune pentru prima dată în valoare talentul şi creativitatea în visual merchandising prin amenajarea celei mai noi vitrine MADISON absolute beauty, cu tema “Lavender Culture 2015”.

Clienții pot admira, până pe 15 septembrie, farmecul unui colț din Provence, cu baloți de fân, o uşă provensală şi multe flori de lavandă, chiar în vitrina celei mai exclusiviste parfumerii din centrul Capitalei.

“Ideea colaborării cu MADISON a apărut spontan, fiind primul meu proiect în zona de amenajare a unei vitrine de magazin. Deşi inițial tema proiectului era alta, m-am lăsat inspirată de sezonul lavandei din Provence şi am pus bazele unui concept nou, prin care să le arătăm oamenilor o mică parte din sufletul unei regiuni dominată de miresmele câmpurilor de lavandă. Colaborarea cu MADISON este una dintre cele mai plăcute experiențe, unde am simțit sprijinul unei adevărate familii şi în acelaşi timp, rigurozitatea unor profesionişti. În perioada următoare, pregătim alte două proiecte extrem de interesante, însă deocamdată detaliile rămân ascunse”, a declarat Mihaela Damian, arhitect şi designer interior.

“Am început să lucrăm cu Mihaela Damian, o fire extrem de versatilă şi deschisă, plecând de la propunerea ei de a continua tradiția vitrinelor MADISON cu un nou concept, care are la bază lavanda. Astfel, am creat propria noastră poveste cu parfum de Provence, mai ales că în magazin este disponibilă o gamă variată de produse pe bază de lavandă, iar uleiul de lavandă este foarte căutat în industria parfumurilor şi cosmeticelor. Astfel, ne dorim ca prin  tema “Lavender Culture 2015” să surprindem atmosfera provensală şi parfumul îmbietor al lavandei”, a declarat Madeleine Florescu, Owner MADISON – luxury perfumery.

Pe lângă timpul acordat proiectelor unice şi neconvenționale, Mihaela Damian este pasionată de grădinărit, având chiar propria sa cultură de lavandă. Pentru a-şi urma pasiunea, arhitecta a petrecut câteva zile la o fermă din Provence, unde a învățat cum să cultive şi cum să folosească lavanda. Aşadar, “Lavender Culture 2015” reprezintă o provocare, fiind primul pas în decorarea vitrinelor, dar în acelaşi timp este un concept construit din pasiune, încredere şi multă muncă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *