Concurs pentru jurnaliști și bloggeri. Premiile … tablete iPad Concurs pentru jurnaliști și bloggeri. Premiile … tablete iPad
Reprezentanța Comisiei Europene își propune să-i încurajeze pe jurnaliști și bloggeri să se specializeze în analiza informațiilor care provin de la instituțiile europene și... Concurs pentru jurnaliști și bloggeri. Premiile … tablete iPad

Reprezentanța Comisiei Europene își propune să-i încurajeze pe jurnaliști și bloggeri să se specializeze în analiza informațiilor care provin de la instituțiile europene și a subiectelor europene în general și, ca urmare, lansează concursul REPORTER și BLOGGER EUROPEAN.

Jurnaliștii și bloggerii sunt invitați să trimită, până pe 30 octombrie 2015, articole și materiale proprii, pe teme europene, publicate în perioada 1 ianuarie – 30 octombrie 2015, pentru a fi evaluate de un juriu. Nu sunt acceptate articole de știri, ci numai comentarii, analize, reportaje, interviuri, editoriale, articole de opinie și imagini ilustrative (infografice originale sau fotografii care au fost publicate însoțite de comentarii relevante).

Fiecare concurent trebuie să trimită minimum trei materiale pentru a intra în competiție la una dintre cele 7 categorii ale concursului (vezi mai jos categoriile și criteriile de evaluare pentru fiecare în parte). Concurenții pot participa la o singură categorie (dintre primele 7).

Jurnaliștii și bloggeri pot participa, de asemenea, într-o categorie specială a concursului: „Social media admin”. Concurenții vor avea prilejul să-și aleagă o zi, între 15 septembrie și 10 noiembrie, în care să administreze conturile de facebook și twitter ale Reprezentanței Comisiei Europene.

Condițiile de înscriere și criteriile de evaluare pentru această categorie sunt detaliate mai jos. Orice concurent care participă la una dintre primele 7 categorii poate participa și la categoria specială, având astfel ocazia să câștige două premii.

Fiecare categorie va avea un singur câștigător, iar premiile constau în tablete iPad.

hero-blogger

Calendarul competiției:

7 septembrie 2015: lansarea concursului

30 septembrie: termen limită pentru înscrierea la categoria specială „Social media admin”

15 sept – 10 nov: desfășurarea competiției pentru categoria specială „Social media admin”

30 oct: termen limită pentru înscrierea în materialelor pentru una dintre categoriile 1 – 7

15 nov: termen limită pentru trimiterea materialului „experiență de admin”, publicat în presă sau on-line

15 – 30 nov: jurizare

10 dec: eveniment de anunțare a câștigătorilor

Categorii:

Presă audio (comentariu/analiză) – minimum 3 materiale înscrise în concurs

Presă video  (comentariu/analiză) – minimum 3 materiale înscrise în concurs

Presă scrisă și online  (comentariu/analiză) – minimum 3 materiale înscrise în concurs

Opinie / editorial (orice mediu: audio, video sau presa online) – minimum 3 materiale înscrise în concurs

Reportaj, anchetă, interviu (orice mediu: presă sau blog) – minimum 3 materiale înscrise în concurs

Blog  (text comentariu/analiză/opinie publicat pe blogul personal sau pe o platformă comună) – minimum 3 postări înscrise în concurs

Galerie (imagine ilustrativă – fotografie, infografic original – însoțită de un comentariu relevant pentru tematica de concurs, din orice mediu – presă sau blog) – minimum 3 materiale înscrise în concurs

Social media admin. Orice participant care se înscrie cu materiale într-una dintre categoriile 1 – 7 poate participa și câștiga la categoria social media admin, cumulând astfel două premii.

La fiecare categorie se acordă un singur premiu.

Aici gasiti mai multe detalii despre participare… 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *