Românii cheltuie lunar între 60 și 300 lei pe hrana pentru câini. Mult, puțin? Românii cheltuie lunar între 60 și 300 lei pe hrana pentru câini. Mult, puțin?
Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, românii alocă sume importante pentru îngrijirea prietenilor lor patrupezi, costurile pentru... Românii cheltuie lunar între 60 și 300 lei pe hrana pentru câini. Mult, puțin?

Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, românii alocă sume importante pentru îngrijirea prietenilor lor patrupezi, costurile pentru hrana câinilor situându-se, lunar,  între 60 și 300 lei.

„Unul dintre cele mai importante criterii care determină suma cheltuită este rasa câinelui deținut. Astfel, produsele alocate pentru hrana unui Rottweiler sau Beagle, vor fi diferite de sortimentul ales pentru un Bichon sau Westie, fiecare tip de hrană fiind adaptat nevoilor fiecărei rase”, a menționat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Totodată, reprezentantul companiei observă faptul că, din cele 200 de  tone de hrană  disponibile pe stoc în toate cele 5 magazine din România, pe primul loc în topul vânzărilor din această categorie se remarcă hrana uscată, aceasta fiind urmată îndeaproape de hrana umedă și produsele tip recompense. Toate acestea alcătuiesc un coş de cumpărături care variază între 60 şi 300 de lei lunar.

Specialiștii Hornbach amintesc faptul că, pe lângă rasă, hrana se alege și în funcție de greutatea, vârsta și comportamentul câinelui. De asemenea, hrana în sine trebuie să conțină elementele de bază ale nutriției câinelui, aceasta necesitând un echilibru optim între nivelurile de proteine, vitamine, grăsimi și fibre.

În acest sens, recomandarea consilierilor Hornbach este alegerea unui produs al cărui conținut să fie bogat în vitamine, grăsimi și proteine de origine animală, toate procesate la cel mai înalt nivel tehnologic.

„Clienții au acordat dintotdeauna o atenție sporită hranei animalelor, în special a câinilor și pisicilor, aceștia fiind prezenți în foarte multe din casele românilor, iar preferința pentru produsele de calitate se remarcă în volumul vânzărilor. De exemplu, unul dintre brandurile care a cunoscut o creștere semnificativă în topul achizițiilor este Mr. Beef, marcă proprie Hornbach, produsă exclusiv în Germania”, a mai spus reprezentantul companiei.

În plus, necesarul de cumpărături pentru câini nu se limitează doar la hrană, coșurile românilor fiind completate de accesorii precum zgărzi, lese, jucării, dar și produse de întreținere cum ar fi șampon, pieptene sau ghilotină pentru gheare.

Întreaga gamă dedicată produselor pentru câini va fi în centrul atenției în toate cele cinci magazine Hornbach, pe parcursul lunii septembrie. Astfel, cei interesați vor avea parte de o expoziție cu aceste produse, dar și de consiliere din partea specialiștilor Hornbach.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *