Tichetele cadou pot fi folosite pentru achiziționarea rechizitelor școlare. Află cum! Tichetele cadou pot fi folosite pentru achiziționarea rechizitelor școlare. Află cum!
În perioada 24 august – 18 septembrie 2015, Up România, unul dintre cei mai importanți emitenți de tichete valorice din România, lansează cea de-a... Tichetele cadou pot fi folosite pentru achiziționarea rechizitelor școlare. Află cum!

În perioada 24 august – 18 septembrie 2015, Up România, unul dintre cei mai importanți emitenți de tichete valorice din România, lansează cea de-a doua ediție a campaniei “Înapoi la școală”, dedicată sprijinirii copiilor angajaților, prin oferirea de tichete cadou.

Cu aceste tichete, părinții pot achizitiona rechizite și articole vestimentare pentru începerea noului an școlar. Valoarea medie a tichetelor cadou cu această destinație este estimată la 200-250 lei/copil/angajat.

Astfel de tichete cadou pot fi acordate de către instituțiile private din toate domeniile de activitate și se oferă din bugetul de cheltuieli sociale. De asemenea, sunt scutite de contribuțiile patronale și sunt deductibile fiscal în limita a 2% din fondul de salarii.

În România, ocaziile cu care se acordă tichete cadou din fondul de salarii sunt evenimentele tradiționale: 8 Martie, Paște, 1 Iunie și Crăciun. Mai nou, a atras atenția angajatorilor și începerea școlilor, a grădinițelor sau a zilelor de naștere sau onomastice ale angajaților. În Franța, spre exemplu, tichetele Cadhoc se oferă și cu ocazia căsătoriei unui angajat sau a venirii unui nou membru în familie.

Printre partenerii afiliați Cadhoc și asociați campaniei “Înapoi la școală” se numără Humanitas, Diverta, Cărturești, Takko Fashion, Nemira și Autograph.

Grupul Up este un grup internațional independent și solid, care aparține salariaților săi. Comercializează produse și servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicații mobile în 14 țări. În fiecare zi, însoțește peste 26 de milioane de persoane din întreaga lume. Grupul Up reunește 2300 de angajați și a realizat, în 2014, un volum de emitere de 5,8 miliarde de euro.

Up România a fost înființată în anul 2002 și deservește peste 20.000 de clienți și 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichetele de masă, tichetele cadou, tichetele de creșă și tichetele sociale.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *