Ai o afacere în domeniul turistic sau al alimentației publice? Iată ce ți s-ar putea întȃmpla… Ai o afacere în domeniul turistic sau al alimentației publice? Iată ce ți s-ar putea întȃmpla…
Cȃnd hotărăşti să îți asiguri afacerea, înseamnă fie că ai trecut prin experiențe care ți-au arătat de ce e bine să fii asigurat, fie... Ai o afacere în domeniul turistic sau al alimentației publice? Iată ce ți s-ar putea întȃmpla…

Cȃnd hotărăşti să îți asiguri afacerea, înseamnă fie că ai trecut prin experiențe care ți-au arătat de ce e bine să fii asigurat, fie că eşti prevăzător din fire şi ştii cȃt de important e să ai protecție asigurată pentru orice situație. Dacă nu faci parte din niciuna dintre categoriile menționate mai sus, înseamnă că ți-ar fi util să afli (“din poveşti” mai degrabă decȃt din experiență proprie) la ce riscuri eşti expus şi de cȃtă bătaie de cap te poate scuti un produs de asigurare extrem de simplu şi accesibil.

Aşadar, iată cȃteva scenarii care pentru unii antreprenori din domeniul HORECA (hoteluri, pensiuni turistice, restaurante, cafenele, firme catering etc.) au devenit realitate:

  1. Clienții unui restaurant au nevoie de îngrijiri medicale în urma unei intoxicații alimentare, aceasta constȃnd în tratament şi internare în spital. Ȋn această perioadă, clienții restaurantului înregistrează pagube materiale reprezentȃnd pierdere de venit din activitatea desfăşurată (pierderi salariale). Ȋn acelaşi timp, restaurantul este închis pentru dezinsecție o săptămȃnă, costurile implicate fiind considerabile. Ai nevoie de despăgubire pentru: pierderile de venit înregistrate de clienții resturantului şi costurile de dezinsecție.
  1. La un hotel, din cauza unui scurt-circuit produs la cabina saunei, se declanşează un incendiu, provocȃnd avarii clădirii, instalației şi bunurilor, inclusiv distrugerea bunurilor clienților (bagajele acestora fiind afectate de fum, umezeală etc.). Ai nevoie de despăgubire pentru: refacerea saunei, a zugrăvelii şi curățarea locului unde s-a produs incendiul, precum şi costul de înlocuire a bunurilor personale aparținȃnd clienților hotelului.
  1. La un hotel de lux, cu servicii de Valet Parking, în timpul manevrei de parcare a unui autoturism ce aparține unui client al hotelului, valetul acroşează stȃlpul de iluminat public producȃnd avarii autoturismului. Ai nevoie de despăgubire pentru: costul de reparație al autoturismului.

Pentru oricare dintre scenariile de mai sus, există o soluție unică: Asigurarea IMMens de la Gothaer. Este modelată astfel încȃt să ofere acoperiri complete şi personalizate pentru diverse tipuri de activități, pentru fiecare afacere în parte.

Printre riscurile acoperite în domeniul HORECA amintim: răspunderea civilă adaptată activității tale pentru pagubele produse clienților, dar şi terțelor persoane, pierderile financiare cauzate de întreruperea activității din ordinul autorităților ca urmare a infestării cu boli epidemiologice, pagube la bunurile personale ale clienților tăi, răspunderea în calitate de angajator pentru prejudiciile suferite de angajați, creşterea sezonieră a stocurilor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *