EXIMTUR face peste 23 de mil. euro cu ajutorul diviziei de business travel EXIMTUR face peste 23 de mil. euro cu ajutorul diviziei de business travel
Agenția de turism EXIMTUR, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de profil, a înregistrat în primul semestru al acestui an... EXIMTUR face peste 23 de mil. euro cu ajutorul diviziei de business travel

Agenția de turism EXIMTUR, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de profil, a înregistrat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 23,7 milioane de euro, în creștere cu 6% față de perioada similară a lui 2014.

Potrivit oficialilor agenției, un business controlat de familia Morariu (Lucia Nora Morariu a fost președinte al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România – ANAT), activitatea de business travel și organizare de evenimente, aferentă diviziei EXIMTUR BUSINESS, a adus 63% din încasări.

Divizia a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o creștere de 13% a vânzărilor, față de perioada similară a lui 2014.

Centrele EXIMTUR BUSINESS cele mai dinamice au fost Cluj-Napoca, cu o creștere de aproximativ 28% față de semestrul întâi din 2014, București și Sibiu, fiecare în creștere cu 16%. Rezultatele sunt datorate câștigării unor noi clienți, în urma participării la licitații publice, extinderii portofoliului de clienți business în zona Transilvaniei, dar și dezvoltării afacerilor clienților existenți.

“Am remarcat o creștere a numărului de deplasări în interes de serviciu în străinătate, respectiv o creștere a numărului de înnoptări rezervate la destinație, ceea ce confirmă trendul la nivel național și internațional, în rândul celor care călătoresc în interes de afaceri, de a îmbina utilul cu plăcutul”, declară Salvadora Benegui, Business Travel & Events Manager.

EXIMTUR BUSINESS a fost în 2015 partenerul campaniei naționale de lansare a filmului AFERIM!, în regia lui Radu Jude, premiat cu Ursul de Argint pentru regie la Festivalul de Film de la Berlin, partenerul TIFF pentru al patrulea an consecutiv, partener de ospitalitate în cadrul celui mai mare festival de fotografie din Europa de Est – Festivalul Photo România, organizat la Cluj-Napoca, în luna mai. Dintre evenimentele pentru clienți, divizia de business travel a organizat în prima jumătate de an în special workshop-uri și simpozioane medicale pentru companii din domeniul farmaceutic și team-building-uri pentru companii din industria de componente auto.

În ceea ce privește turismul de leisure, destinațiile preferate de turiști pentru vara acestui an sunt România, Turcia, Grecia, Bulgaria, Spania și Italia. Valoarea medie a unui sejur în țară a fost de aproximativ 850 de lei/persoană, respectiv 350 de euro/persoană, pentru un sejur în străinătate.

Vânzările pentru zonele din România care oferă posibilități de turism balnear și activități în aer liber sau facilități de spa & wellness au avut o creștere mare, respectiv au fost cu aproximativ 100% mai mari decât în anul precedent. Dintre acestea, statiunea Băile Felix este preferata turiștilor EXIMTUR, urmată de Călimănești – Căciulata și Sovata. Pe litoral, Mamaia rămâne în topul preferințelor, urmată fiind de Saturn și Eforie-Nord. EXIMTUR estimează o creștere a vânzărilor cu 9%, în acest an, pentru litoralul românesc.

Numărul turiștilor care au ales compania de călătorii EXIMTUR pentru vacanțele în străinătate a crescut cu aproximativ 15% față de primul semestru al anului 2014. Vânzările de sejururi pentru Grecia au crescut cu 30%, iar pentru Croația cu 70%. Turiștii EXIMTUR au optat în prima parte a anului și pentru croaziere, circuite și city break-uri.

“Urmează cel puțin încă o lună și jumătate de vreme bună, astfel încât clienții EXIMTUR achiziționează în continuare sejururi în destinațiile clasice de vară, dar mulți se interesează deja de vacanțe în țări exotice, mai ales pentru perioada iernii. An de an se constată un interes în creștere pentru destinații precum Republica Dominicană și Mauritius, aceasta din urmă fiind disponibilă și pentru Revelionul 2016, pe cursă charter, în prezent la tarife de early-booking. O altă destinație cerută în special de Revelion este Austria, care oferă un raport bun calitate-preț pentru cei care doresc o vacanță activă, la schi,” declară Cristina Basarab, brand manager EXIMTUR.

EXIMTUR, un business fondat în 1993, deține 29 de agenții proprii și francizate, în 19 orașe din România. La finalul anului 2014, cifra de afaceri a EXIMTUR a fost de 39,6 milioane de euro. Activitatea companiei este organizată în patru divizii: business travel și organizare evenimente, leisure travel, incoming și școala de turism. Divizia EXIMTUR BUSINESS este prezentă în patru orașe mari din țară: București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *