UPC: Televiziunea digitală şi internetul, creştere anuală de două cifre: 10,4% respectiv 13,3% UPC: Televiziunea digitală şi internetul, creştere anuală de două cifre: 10,4% respectiv 13,3%
UPC România, membră a Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de cablu din lume, confirmă şi în T2 2015 tendinţa de creştere: extinderea... UPC: Televiziunea digitală şi internetul, creştere anuală de două cifre: 10,4% respectiv 13,3%

UPC România, membră a Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de cablu din lume, confirmă şi în T2 2015 tendinţa de creştere: extinderea zonei de acoperire a serviciilor UPC precum şi creşterea susţinută a abonamentelor de internet şi televiziune digitală au fost pilonii care au stat la baza rezultatelor pozitive în T2 2015.

UPC a continuat să investească în modernizarea şi extinderea reţelei sale, pentru a oferi acces cât mai multor români la internet de mare viteză şi calitate digitală. Într-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproape 10%. La finalul lunii iunie 2015, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru peste jumătate de milion de români, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014.

Compania a înregistrat o creştere anuală de aproximativ 6% a numărului de abonamente (RGUs), adăugând aproape 109.000 noi abonamente. UPC şi-a mărit totodată baza cu peste 34.000 de clienţi, reprezentând o creştere de aproximativ 3% faţă de T2 2014 şi 1,2% faţă de T1 2015. La 30 iunie 2015, UPC avea 1.192.400 clienţi.

Internetul de la UPC a înregistrat cea mai semnificativă evoluţie anuală, de 13,3% în T2 2015, ceea ce ridică la aproximativ 461.000 numărul abonamentelor Fiber Power. Totodată, UPC a extins aria de acoperire pentru internetul său de mare viteză, în prezent Fiber Power 500 Mbps fiind disponibil în 25 de localităţi.

Alături de internet, televiziunea digitală a contribuit la rezultatele bune ale companiei. La finalul lui T2, UPC înregistrase o creştere anuală de 10,4% a abonamentelor de televiziune digitală.

UPC îşi continuă creşterea şi prin adăugarea de noi clienţi de telefonie, având o creştere de 7,5% a numărului abonamentelor faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.

Veniturile nete ale UPC România au crescut şi ele în T2, excluzând fluctuaţiile de curs valutar, care afectează negativ veniturile în USD: în lei, creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de 10,8% în T2 faţă de perioada similară a anului trecut.

 “Tendinţa de creştere susţinută pentru UPC confirmă succesul strategiei noastre în România. Evoluţia pozitivă se bazează în principal pe extinderea şi modernizarea reţelei actuale, precum şi pe creşterile de două cifre în segmente esenţiale: internetul şi televiziunea digitală. Întreaga echipă UPC contribuie la acest succes, care consolidează poziţia noastră pe piaţa de telecomunicaţii.” – declară Robert Redeleanu, CEO UPC România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *