PayU trece printr-un proces de rebranding PayU trece printr-un proces de rebranding
Focalizată pe servicii de plăți dedicate eCommerce și lider pe piața europeană, PayU anunță o nouă identitate vizuală cu ajutorul căreia compania își dorește... PayU trece printr-un proces de rebranding

Focalizată pe servicii de plăți dedicate eCommerce și lider pe piața europeană, PayU anunță o nouă identitate vizuală cu ajutorul căreia compania își dorește să aducă un aer proaspăt în comunicarea atât cu magazinele online, cât și cu consumatorii individuali.

În dezvoltarea viitoare a platformei și serviciilor de plată online dedicate atât magazinelor online, cât și cumpărătorilor, PayU avea nevoie de o imagine proaspătă, dinamică și modernă. Drept urmare, în urmă cu câteva luni, compania a inițiat un amplu proces de rebranding. India a fost prima țară ce a trecut la noua identitate vizuală, urmată de țările din America Latină și Africa. Acum, în ultima etapă a procesului de rebranding, noua imagine este adoptată de țările din Europa Centrală și de Est.

Crearea unui brand global unitar este o provocare uriașă pentru orice companie. Cu toate acestea, PayU consideră că acesta este un moment oportun pentru a-și întări poziția de lider pe multe piețe.

“Avem produse excepționale care ne ajută să fim principalul furnizor la care magazinele online apelează pentru servicii și soluții de plăți. Avem echipe performante, cu expertiză locală valoroasă și cu cele mai bune calificări pentru dezvoltarea de soluții globale bazate pe tehnologii inovatoare, la standarde înalte de securitate. Ne dorim să construim mai departe povești de succes și să oferim consumatorilor noștri soluții remarcabile. Pentru a ne atinge aceste obiective, avem nevoie de un brand modern și proaspăt care să iasă în evidență printre celelalte servicii financiare de pe piață” – spune Sylwia Bilska, Commercial Director la PayU Central Europe.

Noul logo PayU transmite energie și o deschidere mai mare față de cumpărători, subliniată prin efectul de imagine din litera U. Cum PayU este o organizație care sprijină activ alte companii în dezvoltarea activităților lor online, noul logo conține un element care exprimă mișcarea și aproprierea business-urilor. În mod simbolic, acest element face referire și la piața eCommerce, foarte atractivă pentru multe companii, dar totodată extrem de competitivă și alertă.

“Noul logo PayU reflectă milioanele de tranzacții, dar și procesele în continuă schimbare pe care le implică un transfer securizat de bani online, de la cumpărători la vânzători. Logo-ul portretizează energia și ritmul alert al operațiunilor pe care le derulăm în fiecare secundă”, spune Marius Costin, CEO interimar al PayU România.

Identitate vizuală a PayU reflectă și o nouă direcție operațională a companiei, axată spre clientul tânăr pentru care tehnologia modernă face parte din viața de zi cu zi.

Un brand înseamnă mai mult decât o simplă imagine. Noțiunea se referă la întregul sistem de identificare vizuală, cu un nou aspect pentru site-ul de prezentare și mesaje adaptate noii poziționări. În ceea ce privește PayU, acest rebranding se traduce prin intenția de a simplifica operațiunile de plată și dorința de a se concentra mai ales pe dezvoltarea sistemelor de plată bazate pe un singur click, atractive atât pentru comercianți cât și pentru consumatori.

PayU este un integrator global de plăți pentru business-urile online. Compania este principalul furnizor de plăți online în Europa Centrală și de Est și procesează tranzacții pentru mii de clienți ce operează în regiune, inclusiv pentru parteneri precum: Blue Air, Telekom, UPC, Paravion, F64.ro, eMAG, Fashion Days, OLX.ro, Domo, Flanco, Carrefour Online, NN Asigurări de Viață.

Domeniul de aplicare a serviciilor oferite de PayU include plățile cu un singur click, plățile concepute pentru aplicații mobile ale magazinelor onine și rate de plată online. PayU Group își desfășoară activitatea în 16 țări de pe 4 continente și este deținut de Naspers, un grup muti-media originar din Africa de Sud, clasat pe locul trei la nivel mondial în ceea ce privește numărul de clienți deserviți din zona de eCommerce.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *