“Pay with blood”: UNTOLD Festival prelungește campania națională de încurajare a donării de sânge “Pay with blood”: UNTOLD Festival prelungește campania națională de încurajare a donării de sânge
Organizatorii campaniei de încurajare a donării de sânge “Pay with blood” prelungesc perioada în care românii pot plăti biletul la festival donând sânge, cu... “Pay with blood”: UNTOLD Festival prelungește campania națională de încurajare a donării de sânge

Organizatorii campaniei de încurajare a donării de sânge “Pay with blood” prelungesc perioada în care românii pot plăti biletul la festival donând sânge, cu sprijinul Băncii Transilvania. Astfel că, în perioada 27 – 28 iulie, primii 500 de donatori care vin să doneze sânge în Centrul de Transfuzie din București primesc pe loc bilete la UNTOLD Festival.

Campania de încurajare a donării de sânge “Pay with blood” a fost lansată pe data de 14 iulie în parteneriat cu Institutul Național de Transfuzie Sanguină (INTS) și s-a desfășurat simultan în toate centrele regionale și județene de transfuzie din întreaga țara. În cele 11 zile de campanie, peste 900 de români și-au plătit biletul la festival donând sânge.

“Prin campania Pay with blood, ne-am dorit să creștem gradul de conștientizare a nevoii reale de sânge la nivel de țară și să contribuim la creșterea numărului de donatori. În același timp, ne dorim să încurajăm donarea de sânge ca practică frecventă, mai ales, în rândul tinerilor din România. Mulțumim partenerului nostru oficial, Banca Transilvania, pentru implicarea în acest demers. Faptul că sute de români s-au alăturat inițiativei ne face  să fim încrezători în potențialul de mobilizare existent la nivelul întregii comunități “

Adrian Chereji, Director de Marketing și Comunicare UNTOLD Festival

Potrivit datelor Institutului Național de Transfuzie Sanguină, doar 1,7% dintre români donează sânge anual, astfel, România se află printre ultimele trei țări din Europa după numărul de donatori.

În 2014, au fost donate la nivel național aproximativ 429.000 de unități de sânge. Acestea au fost procesate pentru obținerea a aproximativ 110.000 de produse de sânge, cererea fiind de aproximativ 200.000.

Campania “Pay with blood” a fost dezvoltată de UNTOLD Festival în parteneriat cu Institutul Național de Transfuzie Sanguină și cu sprijinul McCann București.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *