Gadget Trends: Peste 20% din vânzările online ale EuroGsm provin de pe mobil Gadget Trends: Peste 20% din vânzările online ale EuroGsm provin de pe mobil
Potrivit EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri telecom din România, peste 20% dintre vânzările online înregistrate în primul semestru din acest an au... Gadget Trends: Peste 20% din vânzările online ale EuroGsm provin de pe mobil

Potrivit EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri telecom din România, peste 20% dintre vânzările online înregistrate în primul semestru din acest an au fost generate de clienți care au accesat site-ul companiei de pe dispozitive mobile.

Zoltan Halmai, director comercial EuroGsmÎncă de la finalul anului trecut am observat o tendință crescătoare a traficului pe site de pe dispozitivele mobile, precum și o creștere a numărului de achiziții provenind de pe mobil.

În primele 6 luni ale acestui an, traficul de pe mobil s-a dublat față de aceeași perioadă din 2014

 – Zoltan Halmai, Director Comercial EuroGsm –

Potrivit acestuia, aproximativ 40% din traficul de pe site este generat de pe dispozitivele mobile, iar odată cu lansarea noii versiuni va crește și gradul de conversie de pe mobil.

Datele EuroGsm arată că, în primele șase luni ale anului, suma medie cheltuită de clienții care accesează site-ul de pe dispozitivele mobile este de 260 lei, iar cei mai mulți cumpărători care aleg să facă achiziții prin intermediul telefonului mobil provin din București și Transilvania.

În ceea ce privește profilul cumpărătorilor de pe mobil, două treimi sunt bărbați, cu vârsta cuprinsă între 18 și 44 de ani, provenind din mediul urban. De asemenea, clienții sunt persoane active, interesate să își utilizeze gadget-urile la capacitate maximă și pregătite să-l schimbe de îndată ce apare ceva potrivit nevoilor lor.

În plus, coșul mediu de cumpărături diferă în funcție de sexul clienților, bărbații cumpărând produse de până la 4 ori mai scumpe decât femeile.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *