Vânzările online ale QuickMobile, plus 30% în S1. Ce branduri au fost pe val? Vânzările online ale QuickMobile, plus 30% în S1. Ce branduri au fost pe val?
QuickMobile, unul dintre cei mai importanți retaileri tech din țara noastră, înregistrat o creștere de 30% a vânzărilor online în primul semestru, comparativ cu... Vânzările online ale QuickMobile, plus 30% în S1. Ce branduri au fost pe val?

QuickMobile, unul dintre cei mai importanți retaileri tech din țara noastră, înregistrat o creștere de 30% a vânzărilor online în primul semestru, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, rezultat susținut în principal de segmentul de gadget-uri.

Printre alți factori care au dus la această creștere au fost lansarea Apple Watch și a telefoanelor Samsung Galaxy S6 și Samsung Galaxy S6 Edge, dar și schimbarea algoritmilor Google pentru căutările de pe dispozitivele mobile.

„Creșterea puternică a vânzărilor online a fost susținută în principal de segmentul de gadgeturi, segment care va crește și mai mult spre sfârșitul anului, în lunile noiembrie și decembrie, marcate de evenimentul de shopping Black Friday și de sărbătorile de iarnă”, a declarat  Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.

Vedetele din primele 6 luni ale anului au fost Apple Watch și Samsung Galaxy S6 și Samsung Galaxy S6 Edge, pe care QuickMobile le-a adus în România în premieră, cu mai mult de o săptămână înaintea celorlalți retaileri și a operatorilor telecom locali.

Creșterea vânzărilor magazinului online QuickMobile.ro s-a observat și în contextul introducerii, în luna aprilie, a noilor algoritmi Google pentru căutările de pe dispozitive mobile. La momentul anunțului Google, site-ul QuickMobile.ro era deja optimizat, ceea ce l-a poziționat și mai sus în căutările de pe smartphone-uri, astfel încât, în momentul de față, peste 40% din vânzări sunt realizate de pe dispozitive mobile.

De asemenea, oficialii QuickMobile au observat și creșterea ponderii vânzărilor prin plata online cu cardul, în primul semestru peste un sfert din vânzări fiind realizate prin această metodă.

„În prezent aproximativ 30% dintre comenzile realizate pe site sunt achitate prin card, fapt care ne dovedește încă o dată că cei care aleg să cumpere de la QuickMobile sunt în principal oameni orientați către tehnologie, la curent cu toate noutățile din domeniu”, a adăugat Tudor Țiboc.

În magazinele fizice ale QuickMobile, vânzările din primele șase luni s-au situat la același nivel ca anul trecut, dar se observă un interes crescut pentru gadgeturi, în sensul că vizitatorii cer tot mai mult informații despre anumite dispozitive, alegând să le vadă și să le testeze în magazin, ca apoi să le achiziționeze online.

În ceea ce privește zona de servicii, QuickMobile a introdus în primul semestru posibilitatea plății în rate – până la 12 rate lunare, fără dobândă. De asemenea, au fost lansate două noi servicii premium: ”Shopping în avanpremieră”, prin care clienții pot beneficia primii de produse disponibile în exclusivitate în România pentru o anumită perioadă de timp, și ”Împachetare premium”, serviciu prin care clienții pot oferi cadou gadgeturile cumpărate în ambalaj din hârtie de mătase parfumată, așezate într-o cutie neagră din material de calitate premium, prevăzută cu o fundă specială pentru cadouri.

Tot în primul semestru al anului, QuickMobile a devenit distribuitor oficial al produselor Pebble – smartwatch-ul cu cea mai mare autonomie, Mophie – singura baterie externă autorizata oficial de Apple, iHealth – cel mai mare producător internațional de gadget-uri prezent în toate Apple Store din lume.

După 10 ani de la înființare, QuickMobile a devenit cel mai mare specialist în tehnologie din România, datorită portofoliului extins și a disponibilității produselor în stoc, în același timp cu lansarea lor pe cele mai mari piețe internaționale.

QuickMobile.ro este unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi și accesorii din România, fiind completat de o rețea de puncte de vânzare în cele mai mari centre comerciale din țară.

Portofoliul QuickMobile include branduri de lux, de la nume celebre în lumea modei internaționale, precum Jean Paul Gaultier, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Valentino, Celine sau Balenciaga. Cifra de afaceri QuickMobile în 2014 a depășit 45 de milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *